Kuinka usein loukkaat toisia?

Kuinka usein loukkaat toisia?

  • Harvoin (tahallaan)

    Ääniä: 3 33,3%
  • Usein (tahallaan)

    Ääniä: 0 0,0%
  • Harvoin (vahingossa)

    Ääniä: 3 33,3%
  • Usein (vahingossa)

    Ääniä: 3 33,3%
  • Mode on ilkimys :)

    Ääniä: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    9
Niin, naisena pyrit loukkaamaan lähinnä naisia?
Ei, vaan sekä miehissä että naisissa on fiksuja ja vähemmän fiksuja.

Mutta IRL on ehkä mun mies ja yks lapsuudenperheen jäsen, joita mä oon oikeesti selkeesti ja paljon loukannu, koska he on läheisiä ja ollaan väännetty asioista. En loukkaa juuri koskaan ketään muuta IRL, koska on helpompaa ja sujuvampaa että ollaan sovussa ja yhteistyössä.

Mutta sitten kun netissä lukee joidenki ihmisten aivopieruista niin hohhohhoohaahhhahhaa. :D
 
vierailija
Ei, vaan sekä miehissä että naisissa on fiksuja ja vähemmän fiksuja.

Mutta IRL on ehkä mun mies ja yks lapsuudenperheen jäsen, joita mä oon oikeesti selkeesti ja paljon loukannu, koska he on läheisiä ja ollaan väännetty asioista. En loukkaa juuri koskaan ketään muuta IRL, koska on helpompaa ja sujuvampaa että ollaan sovussa ja yhteistyössä.

Mutta sitten kun netissä lukee joidenki ihmisten aivopieruista niin hohhohhoohaahhhahhaa.
Anonyymejako saa loukata?
 
vierailija
niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Joskus. Ihmisten kaiku ei vain toimi samalla tavalla kuin ääni. Et ikinä oikeasti tiedä, millaiseen ääneen vastaat ja suuremmalla todennäköisyydellä vain kierrättää negatiivisuutta.
Pitäiskös mieluummin antaa sen äänen kulkea puiden läpi tai vaikka pysäyttää se? Tai kääntää positiiviseksi?
 
Joskus. Ihmisten kaiku ei vain toimi samalla tavalla kuin ääni. Et ikinä oikeasti tiedä, millaiseen ääneen vastaat ja suuremmalla todennäköisyydellä vain kierrättää negatiivisuutta.
Pitäiskös mieluummin antaa sen äänen kulkea puiden läpi tai vaikka pysäyttää se? Tai kääntää positiiviseksi?
voi olla hankalaa toteuttaa käytännössä.Mutta yrittänyttähän ei laiteta.(y)
 

Yhteistyössä