Miesten ketju (sallittu myös Naisille)

r0s
Kaikilla taitaa olla. Tarkoitin, että kun vertailee kuvia. Siinä alemmassa kuvassa pituutta jalkoihin suhteessa kehoon on vähän lisäilty. Jos tollaista lisäilyä aiotaan, niin en ymmärrä, miksei sitten kerralla laitettaisi kunnolla. Kolmesta metristä olisi hyvä lähteä!

En mä usko, että siihen kuvaan mitään on lisäilty. Kuvakulma vaikuttaa hirmusti.

Mustakin on kuva missä näytän siltä että kinttuja on ainakin kaksi metriä ja sit pää pallona siellä yläilmoissa mutta se kuva on otettu alempaa kuin varpaani.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Ahaaa eli rikkoi sääntöä ihan kunnolla...kun eikös se menny jossain vaiheessa niin ettei miehet saaneet ottaa naisten viesteihin millään lailla osaa
Miehille kuitenkin sallitaan, että He voivat halutessaan peukuttaa Naisten kommentteja tai voi käyttää niitä muitakin symbooleja mitä siinä tykkää-nappulan alla on.


:X3:
 
vierailija
En mä usko, että siihen kuvaan mitään on lisäilty. Kuvakulma vaikuttaa hirmusti.

Mustakin on kuva missä näytän siltä että kinttuja on ainakin kaksi metriä ja sit pää pallona siellä yläilmoissa mutta se kuva on otettu alempaa kuin varpaani.
No mieti, jos typy nostaa jalat ylös penkillä, mihin polvet osuu ja vertaa ylempään kuvaan. Ei kolahda. Mut 63senttiä yläkehoa ja 110senttiä jalkoja on muutenkin vähän erikoinen mittasuhde. Onkohan sillä syntymävika vai homma hoidettu leikkauksilla tai venyttämällä. Jos tuo siis olisi totta.
 
Miehille kuitenkin sallitaan, että He voivat halutessaan peukuttaa Naisten kommentteja tai voi käyttää niitä muitakin symbooleja mitä siinä tykkää-nappulan alla on.
:eek:
Rättis muokkailee tuota alkupään viestiä yhtä paljon kun kirkkoisät raamattua, kohta siellä lukee taas joku uus vapaus miehille :unsure:
 
vierailija
No joo. Alemmassa kuvassa saattaa olla muokkausta.
Aika harvoja kuvia nykyisin ei muokata lainkaan. Ihan sellaiset "kadullakin otetut kuvat" On siloteltuja. Jos ei muuten, niin ihoa on tasoiteltu. Kim kardishialilla mm. on oikeasti epätasainen iho.
Sitten miehet katselee noita piirrettyjä ja ihmettelee, kun eivät saa kaunista naista, vaan täytyy tyytyä huonompaan. Koska noita vitostason naisiahan nyt on joka paikassa. Hihi.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
r0s
Aika harvoja kuvia nykyisin ei muokata lainkaan. Ihan sellaiset "kadullakin otetut kuvat" On siloteltuja. Jos ei muuten, niin ihoa on tasoiteltu. Kim kardishialilla mm. on oikeasti epätasainen iho.
Sitten miehet katselee noita piirrettyjä ja ihmettelee, kun eivät saa kaunista naista, vaan täytyy tyytyä huonompaan. Koska noita vitostason naisiahan nyt on joka paikassa. Hihi.

Juuh. Mulla on parikin valokuvaajatuttua ja muutaman kerran olen kuullut tuskailua siitä että puolet päivästä menee siihen ku pitää photoshopilla poistella jengin näppyjä, milloin naamasta ja milloin perseestä.
 
vierailija
Juuh. Mulla on parikin valokuvaajatuttua ja muutaman kerran olen kuullut tuskailua siitä että puolet päivästä menee siihen ku pitää photoshopilla poistella jengin näppyjä, milloin naamasta ja milloin perseestä.
Juujuu juuri näin. Tulee varmasti hyvä mieli niille valokuvaajille kun he miettii, mitä antaa maailmalle työllään. Eipä kukaan nähny senkään persposkinäppyä, maailma on taas parempi paikka elää!
Vitsi vitsinä.. Ne, jotka jakavat kainalokarvakuvia, saavat tappouhkauksia. Huhhu. Tässä mielessä tunnen itseni vanhaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tietääkö kukaan sanoa minkä niminen on se italialainen julmahkonnäköinen varttuneempi aikuisviihdenäyttelijä?

Ei välttämättä ole edes italialainen, mutta en ole törmännyt häneen kuin Italialaisessa tuotannossa.
Olisko Mussolini, Berlusconilla on sellasen luppakorvasen koiran katse, vaikka mies osaakin olla naisten lähellä melkoinen pikku perwokki....joten kyllä sen täytyy olla Mussoliinin mussukka :geek:
 
Miehet, aktivoitukaa!

Tämä ei ollut pyyntö, vaan käsky!

Anteeksi, hymiöt ei toimi, niin en voi laittaa tähän sopivaa hymiötä tai no sillä ei ole periaatteessa merkitystä, yritin pyytää anteeksi kuitenkin määräävääkäytöstäni ja nyt selittelen jo sitä, koska olen mikä olen, anteeksi sekin x100, joskus voin luvata olla pyytämättä anteeksi, mutta en tee sitä siitä syystä, koska en voi enää pyytää anteeksi sen jälkeen vaikka haluaisinkin, koska olen luvannut olla pyytämättä anteeksi, mutta vielä on kuitenkin mahdollisuus, eli anteeksi, jos jouduit/jaksoit lukea tämän loppuun asti, anteeksi ja kiitos :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Miehet, aktivoitukaa!

Tämä ei ollut pyyntö, vaan käsky!

Anteeksi, hymiöt ei toimi, niin en voi laittaa tähän sopivaa hymiötä tai no sillä ei ole periaatteessa merkitystä, yritin pyytää anteeksi kuitenkin määräävääkäytöstäni ja nyt selittelen jo sitä, koska olen mikä olen, anteeksi sekin x100, joskus voin luvata olla pyytämättä anteeksi, mutta en tee sitä siitä syystä, koska en voi enää pyytää anteeksi sen jälkeen vaikka haluaisinkin, koska olen luvannut olla pyytämättä anteeksi, mutta vielä on kuitenkin mahdollisuus, eli anteeksi, jos jouduit/jaksoit lukea tämän loppuun asti, anteeksi ja kiitos
Susta tulis huono sotapäällikkö:X3:
 

Yhteistyössä