Toiveissa vauva 2021

Täällä joutuu vielä viikon ainakin odottamaan ennenkö kannattaa testiä edes tehdä kun ovis oletettavasti oli toissa päivänä ja tässä nyt pari kertaa ollu tekemistä makkarin puolella tässä 3 päivän aikana

Tää on niin jännää mut samalla pelottavaa
Onnea plussanneille ja tsemppiä sitä plussaa vielä odottaville

Onko täällä sellaisia joilla on jo ennestään lapsia, onko kellään tärpännyt ensimmäisellä yrityksellä?

Mä oon kamala, mutta mun molemmat lapset on tulleet yrittämättä. Mutta syy on siis se että mut on diagnosoitu lapsettomaksi. Ensimmäisen kohdalla en edes tajunnut olevani raskaana, lopulta pahoinvointi aamuisin oli niin kovaa, et tehtiin testi. Pääsinkin ultraan samalla viikolla ja viikkoja oli silloin 8. Toinen on saanut alkunsa parisen kuukautta ekan syntymän jälkeen. En silloinkaan ajatellut olevani raskaana. Tein testin kun oli vappu ja aateltiin ryypiskellä. En todellakaan mun diagnoosilla ja imetyksellä kuvitellut, että tulisi toinenkin. Mutta nyt viiden vuoden jälkeen ajateltiin vielä kokeilla kolmatta. Tosin odotukset ei oo kauhean korkealla...
 
Tää ovulaation odottaminen on jotenkin raastavaa. Oireiden perusteella se mahdollisesti ois sunnuntaina eli kp 14. Kivut ollu jo 2päivää aika kovia, ja eilen jopa hetkellisesti tuli verta, tätä ei oo tapahtunut joulukuisen km jälkeen, että ois oviksen aikaan tullu välivuotoja. Varmaankin inositoli vaikuttaa. Ovis oireet on muutenkin ollut todella rajut. Toivottavasti positiivinen asia. Vaikka aina on selvät ovisoireet ollu, mut tää on ollu kyllä ihan normaali kertaa 10

Mä oon niin samaa mieltä. Varsinkin kun ovis osuu työmatkalle :( Mutta yritän ajatella et kai ne siittiöt sen 5 päivää siellä polskii :LOL:
 
Hei pähkäilykysymys mielenkiinnosta te ketkä seuraatte tai ootte tarkkaillut. Kuinka pian teil ihan normi kierrossa alkaa keltarauhanen tuikkimaan ovulaation jälkeen?
Vaikea erottaa, kun tuikkii jotain ovuloivalla puolella jo päiviä ennen ovista ja oikeastaan oviksen jälkeen jatkuu tuntemuksia menkkoihin asti. Jolloin jäätävät kivut kaikkialla :D Mutta tuota tuikkimista ei ole joka kierrossa! Vaikuttaa siltä, että oikealta puolelta ovuloidessani tunnen tuntemukset paremmin. Mitähän tuo oikea puoli nytkin värkkää, kun tosiaan ovis tullut viimeks vasemmalta ja maanantaista asti kipuillut oikealta. Onko siellä uudet rakkulat kasvamassa? En tiedä. Vuotoa ei vielä näy.
 
Liityn mukaan kuumeilijoihin!

Olen 32-vuotias, miehen kanssa ollaan oltu 14 vuotta yhdessä ja meillä on ennestään kaksi ihanaa tytärtä, 6- ja 5-vuotiaat. Nyt kun kierukan uusimisen miettiminen tuli ajankohtaiseksi, päätimme, että kolmas lapsi olisi enemmän kuin tervetullut.

Kierto on vielä hakusessa, kierukan poistatin 3.9 ja siinä samassa oli jonkinlainen tyhjennysvuoto tai menkat jotka kesti 6vrk.

Ovulaatiota en ole vielä tikuttanut, ajattelin että helpompaa kun odottelen seuraavat kuukautiset jotta hahmotan nykyisen kiertoni.

Mielikuvitus laukkaa ja kuulostelen kehoani ihan liian tarkkaan, mutta tässä vaiheessa olo on vielä ihan normaali. Jos ensiviikon aikana ei menkkoja kuulu niin aion kyllä testata
 
Mä oon niin samaa mieltä. Varsinkin kun ovis osuu työmatkalle Mutta yritän ajatella et kai ne siittiöt sen 5 päivää siellä polskii
Hyvin mahdollista että polskii :)
Monesti sitä raskautuu just sellasessa kierrossa ku on kaikenlaisia hankaluuksia.

Mä aloin täs jo suunnitella mökkijuhannusta ens vuodelle, vuosi sitten plussasin heti ku varattiin ulkomaan matka heinäkuulle. Heinäkuussa ois ollu la. (sit tuli km ja korona lisäksi pilas meidän ulkomaan matkan)

Joten aattelin kokeilla samaa kikkaa. Koska jos täs kierrossa nyt tärppäis, jäisi mökkijuhannus välistä koska laskettuaika osuu varmaan liian lähelle juhannusta, et viittis lähteä kauaksi ajamaan :D
 
Mä kehuskelin eilen, ku olen niin stressittömästi ottanut tämän kierron..noh nyt löydän itseni katsomasta edellis kierron raskaustestejä, jossa oli kemiallinen.. :rolleyes: :ROFLMAO:
Bongasin myös wc käynnillä paljon limaa..siis paljon! Nyt kp8 eli alkanee ovislimat lähestymään pikkuhiljaa :) Yritän olla testaamatta ovista tässä kierrossa, mutta saapi nähdä onnistuuko.
Wau, nyt jo. Tulispa mullakin tuleeko sulla yleensä pitkäänkin nuita runsaita limoja kun mulla ei taida tulla kun jotai 3päivää? :( toisaalta, tietääpä ainaki et ovis on lähellä.
Mä kans yritän koko ajan et nyt pakko höllätä ja koittaa olla stressaamatta mut ei vaan pysty kun asia pyörii lähes kokoajan mielessä.
 
Wau, nyt jo. Tulispa mullakin tuleeko sulla yleensä pitkäänkin nuita runsaita limoja kun mulla ei taida tulla kun jotai 3päivää? toisaalta, tietääpä ainaki et ovis on lähellä.
Mä kans yritän koko ajan et nyt pakko höllätä ja koittaa olla stressaamatta mut ei vaan pysty kun asia pyörii lähes kokoajan mielessä.
No siis ei ikinä oo tullut näin aikaisin tämmösiä limoja. Yleensä siinä kp11 alkaa lisääntymään. Ennen sitä on vain lisääntynyt valkovuoto.
Eilen nippaili alavatsaa vasemmalta puolelta ja oli tosi kireän tuntuinen..äsken wc:ssä käydessä tuli kananmunalimaa..mitä ihmettä!? En millään usko, että ovis tulis näin aikaisin..
 
No siis ei ikinä oo tullut näin aikaisin tämmösiä limoja. Yleensä siinä kp11 alkaa lisääntymään. Ennen sitä on vain lisääntynyt valkovuoto.
Eilen nippaili alavatsaa vasemmalta puolelta ja oli tosi kireän tuntuinen..äsken wc:ssä käydessä tuli kananmunalimaa..mitä ihmettä!? En millään usko, että ovis tulis näin aikaisin..
Aika kiva mä toivoisin et ovis tulis edes vähän aikaisemmin, vaikka kp11-13 vaikka ei pitäs hätäillä kun eipä siihen oikeestaan voi vaikuttaa, paitsi kovalla stressillä sen saa kumminkin vaan myöhästymään
Tsemppiä, toivottavasti tallettelut onnistuu ja tärppää <3 mä niin intona seuraan erityisesti sun päivittelyjä kun meil sama kp ja samanpituinen kiertokin :D
Mä muuten viimekierrossa join greippimehua ja sillon tuntu pitkään paikat kosteilta mut oviksen lähellä siis vasta ne kunnon limat, joten nyt jätin sen tältä kierrolta pois kokonaan niin jospa on helpompi arvioida oviksen lähestyminen vaikka tikutan kyl myös.
 
Aika kiva mä toivoisin et ovis tulis edes vähän aikaisemmin, vaikka kp11-13 vaikka ei pitäs hätäillä kun eipä siihen oikeestaan voi vaikuttaa, paitsi kovalla stressillä sen saa kumminkin vaan myöhästymään
Tsemppiä, toivottavasti tallettelut onnistuu ja tärppää <3 mä niin intona seuraan erityisesti sun päivittelyjä kun meil sama kp ja samanpituinen kiertokin
Mä muuten viimekierrossa join greippimehua ja sillon tuntu pitkään paikat kosteilta mut oviksen lähellä siis vasta ne kunnon limat, joten nyt jätin sen tältä kierrolta pois kokonaan niin jospa on helpompi arvioida oviksen lähestyminen vaikka tikutan kyl myös.
Joo katsoin kans, et mennään samois päivissä :) mä teen tänään mielenkiinnosta yhden ovistestin.
Tiedän, et en pysty olee testailematta, joten todnäk uitan ne kaikki alkuviikosta...:unsure::rolleyes:Flo ennustaa ovista ensi viikon keskiviikolle.
Tsemppiä!:giggle:
 
Joo katsoin kans, et mennään samois päivissä :) mä teen tänään mielenkiinnosta yhden ovistestin.
Tiedän, et en pysty olee testailematta, joten todnäk uitan ne kaikki alkuviikosta...:unsure::rolleyes:Flo ennustaa ovista ensi viikon keskiviikolle.
Tsemppiä!:giggle:
Mulla ennustaa vasta 3.10 lauantaille, mut olis hyvä jos kuitenki jo tulis aikasemmin. No, mut katotaan. Kertoile sit miten hyvin ennustus piti paikkaansa? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Aniaj
vierailija
Mä oon niin samaa mieltä. Varsinkin kun ovis osuu työmatkalle Mutta yritän ajatella et kai ne siittiöt sen 5 päivää siellä polskii
Minä oon nyt raskaana ja tää raskaus sai alkunsa yhdestä ainoasta kerrasta ilman ehkäisyä 4-6 päivää ennen ovista. En siis oo ihan varma oviksen ajankohdasta kun en oo sitä testannut ja kiertokin aina parilla päivällä vaihtelee.
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!


★★★★★★★★★★★★★★★★★

26.09.2020 - lauantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
+ Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
+ Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
-Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
Loree, ya 12/20, 1.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

-Lounatuuli-...............kp 54/28-35
Kakkulapio..................kp 53/?
lulube..............................kp 48/29
Toive23...........................kp 47/28
Chai89............................kp 43/28-30
Heemilia........................kp 33/25
SannuB..........................kp 33/28
Alinna86...........................kp 29/26
Persikka123...................kp 29/32
Mamtobe........................kp 27/26-28
Mysteerio.......................kp 27/30
Goodway.......................kp 26/25-28
Sinisilmät........................kp 25/27-28
Krippis..............................kp 24/22-24
Nipsuneiti83.................kp 23/29
Haaveilija-31................kp 23/30
Eeva650.........................kp 22/28-42
Brunet82.......................kp 21/26-28
Meemuli..........................kp 21/30-32
Tiukuna..........................kp 20/30-33
Nobelius........................kp 20/25
Pandanen.....................kp 15/29-31
Titi-Love.........................kp 13/28-30
Kirjoh89..........................kp 10/28
Aniaj..................................kp 9/28
Mansikka3...................kp 9/28
Jjenn...............................kp 9/29-33
Hisulius...........................kp 6/32-35
Huumis............................kp 6/28-30
Tuttelituu......................kp 5/26
Hamsteri20..................kp 2/27-28
Iinanen.............................kp 2/24
minttuni...........................kp 1/25

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Goodway................................dpo 12
Nipsuneiti................................dpo 10
Eeva650...................................dpo 6
Tiukuna....................................dpo 5
nobelius....................................dpo 4
Meemuli....................................dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Näin viime yönä unta: Kahdet edelliset menkat on siis ollu 4 ja 1 päivää myöhässä (totta), nii tässä kierrossa en testannu menkkojen alkamisen jälkeen enää (minkä yleensä teen). Testasin unessa tänään ovis testiä, kp 10 ja ovistesti tuli tummemmaksi kun kontrolliviiva. Sit aattelin et testaampa raskaustestillä (liuska) siihen tuli kunnon tuplat, ja testasin vielä digillä ja siinä luki 3+ (unta). Ja aattelin unessa, et raskauden on täytynyt alkaa silloin, kun menkat oli 4 pv myöhässä ja kahdet menkat tuli vaan sattumalta vaikka olisin raskaana ja hyvin oireeton.

Todellisuus: testasin tänään kp 10 ovistestillä pitkään aikaan, tulee tuplaviivat, tosin testi ei vielä läheskään plussa. Aattelin, että kumpa tuossa liuskan tekstissä lukisikin se HCC j raskaushormoni nousisi tasaisesti.

Nyt on ollu viime päivinä joten tosi vauvakuumeinen olo, katellu erilaisia käsityöohjeita vauvanvaatteisiin. Ei oo ollu tällaista oloa näin vahvasti aiemmin.
Meillä elämässä nyt parhaillaan isoja muutoksia, ostettiin uusi koti, sinne muuttoa ja hankintoja ollaan tekemässä, nii samalla aattelee, että kumpa saatais myös ensimmäinen lapsi sinne uuteen kotiin pian.
 
@Elviira32 tervetuloa mukaan :)

Mua huolettaa kun noi PC-liuskat ei tunnu vahvenevan enempää, vaikka siitähän joo ollut puhetta että eivät enää nykyään vahvistu niinku joskus ennen. Mut heti on sellanen ”noniin, ei siellä mitään oo” fiilis kun ei tuu räikeän punaiset viivat.
Mitä testiä suosittelette? Haluan siis edelleen jatkaa testailua hullu kun olen! Pitäis nyt kokeilla jollain muulla..
 
Nyt alkaa dpo:t olla niin pitkällä, että voi alkaa kyttäämään ensin kiinnittymisoireita ja sitten raskausoireita. Mieli on vielä hyvä, ei ole the fiilistä kumpaankaan suuntaan. No, viikko on kuitenkin lyhyt aika, sitten on taas viisaampi.
Taidetaan mennä melko samassa :) mä oon täällä just pohtinut et mitähän sitä pitäis tehdä nyt vklpn sen eteen et olis mahdollisimman optimaaliset olosuhteet mahdolliselle kiinnittymiselle :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Taidetaan mennä melko samassa mä oon täällä just pohtinut et mitähän sitä pitäis tehdä nyt vklpn sen eteen et olis mahdollisimman optimaaliset olosuhteet mahdolliselle kiinnittymiselle
Juu, päivän taidan olla edellä. :) Mä join eilen 1,5 lasia viiniä ja aspiriinia oon ottanut dpo 4 eteenpäin pienen annoksen. Sitä en kyllä enää huomisen dpo 7:n jälkeen ajatellut ottaa. Jossain oli, että rankkakin liikunta voisi auttaa kiinnittymiseen, mutta se taitaa jäädä itseltä kokeilematta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Flon mukaan viikko menkkoihin. Lämmöt on koholla ja kummallinen puristus alavatsalla, ei tunnu turvotukselta, nyt myös muuttunut limakalvot kuiviksi, ei kuitenkaan vaikuta hiivatulehdukselta. Päätin jälleen, etten ala kyttäämään oireita, niitä kun on riittänyt joka kierrossa, mutta tässä sitä taas ollaan. Eilen kirjoitinkin, että en usko plussaan, mahdollisuus raskauteen on, mutta kun on jo pettynyt monen monta kiertoa, niin siksi ei odotukset ole kovin korkealla . Minkälaisia oireita muilla piinailijoilla on?
 

Yhteistyössä