Tekisitkö tälläistä työtä? 2 h päivässä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
2 tuntia työtä viitenä päivänä viikossa. Ajomatka töihin kestää kotoasi 15 min autollasi. Pitää avustaa kehitysvammaista lasta koulussa. Nettopalkkaa saat 450 € kuussa. Tekisitkö?
 
Rakastan työtä millä on merkitystä!❤

Jos olisi tarjolla kokopäivätyö mäkkärillä tms paskapaikassa versus muutama tunti tehden hienoa ja merkityksellistä työtä niin valitsisin ehdottomasti jälkimmäisen. (y)
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
vierailija
Sitten jos tuon työn takin ajaakin sillä autolla kolarin, on monen kuukauden palkka menetetty. (jollei ole kasko-vakuutusta. Bonukset kuitenkin alenee ja on omavastuu)

Mulla on niin vanha auto, että siinä ei kannat kaskoa pitää. Olisi pakko ostaa uusi käytetty auto. Siinä olisi varmaan jotain korjattavia vikoja ja niihin menisi rahaa jne. Vuoden palkka menisi työmatkasta johtuneen kolarin kuluihin.

Lisäksi tuo pakottaisi kyttäämään ja pitämään tuon 2 tuntia päivässä tuota työtä varten vapaana.
 
vierailija
Sitten jos tuon työn takin ajaakin sillä autolla kolarin, on monen kuukauden palkka menetetty. (jollei ole kasko-vakuutusta. Bonukset kuitenkin alenee ja on omavastuu)

Mulla on niin vanha auto, että siinä ei kannat kaskoa pitää. Olisi pakko ostaa uusi käytetty auto. Siinä olisi varmaan jotain korjattavia vikoja ja niihin menisi rahaa jne. Vuoden palkka menisi työmatkasta johtuneen kolarin kuluihin.

Lisäksi tuo pakottaisi kyttäämään ja pitämään tuon 2 tuntia päivässä tuota työtä varten vapaana.
Nyt kyllä löytyi kunnon perustelut kieltäytyä töistä; voin ajaa kolarin
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar ja Echo
Mä tarviin enemmän töitä. Ne jotka tyytyy vähempään tehköön. Toki vois sen aikaa kun muuta ei ole mutta mun käsityksen mukaan lasta palvelee paremmin se, että on pitkäaikainen hoitaja/avustaja joka ei vaihdu heti seuraavassa kuussa.
 

Yhteistyössä