Mistä näitä vara-Jeesuksia riittää

Miksi ei voisi olla OLEMATTA uskossa? En pidä Latea kovin luotettavana tietolähteenä edes oman elämänsä suhteen...
Miksi epäilet? Mikset epäile mun uskoa myös?
Oon 100 % uskossa mut revittelen täällä aika usein, ja olen ilkeä. Joku vois sanoa etten ole uskossa.
Mutta uskossa olen, vaikken aina niin hyvä uskovainen. Ei mun Jumala mun käytöksestä aina tykkää.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
Mutta aukkoja täynnä olevaan evoluutioteoriaan uskominen on ihan ok?
Evoluutioteoriaan uskominen on sitä parempaa uskomista.
Evoluutio on yhtä paljon teoriaa kuin painovoimateoria. Epäiletkö painovoiman olemassaoloa, sitä ei kai mainita raamatussa?

Jos ihminen kieltää evoluution, voi siihen olla 3 syytä.
  • Hän on tyhmempi kuin saapas, eikä kykene näkemään yksinkertaisiakaan syy-seuraussuhteita.
  • Hänen omaksumansa alkukantainen uskomusjärjestelmä saa hänet kieltämään todeksi näkemänsä ja ymmärtämänsä.
  • Hän elää viidakossa jonkin alkuperäiskansan jäsenenä, eikä ole koskaan edes kuullut sanaa evoluutio.
Evoluution kieltäjää fiksummat jalkineet.
 
Viimeksi muokattu:
Teoria joka tapauksessa. Ei sitä ole todistettu todeksi eikä faktaksi.
Usein sanotaan, että tiede on totuus, mutta miksi sitä pitää myöhemmin korjata, jos se oli jo oikein aikaisemmin?
Evoluutio on todistettu sen tuhannen kertaa faktaksi. Mikä tuossa on vaikeaa ymmärtää? Se, ettei jonkin lajin kaikkia kehitysvaiheita tunneta, ei asiaa mitenkään epätodeksi muuta.
Jos sattumoisin et tietäisi isäsi nimeä, kiistäisitkö, että olisit isovanhempiesi jälkeläinen. Sehän olisi vain "sukuteoriaa".
 
Evoluutio on todistettu sen tuhannen kertaa faktaksi. Mikä tuossa on vaikeaa ymmärtää? Se, ettei jonkin lajin kaikkia kehitysvaiheita tunneta, ei asiaa mitenkään epätodeksi muuta.
Jos sattumoisin et tietäisi isäsi nimeä, kiistäisitkö, että olisit isovanhempiesi jälkeläinen. Sehän olisi vain "sukuteoriaa".
En minä ainakaan ole evoluutioa kieltänyt vaan evoluutioteorian paikkaansa pitävyyttä.
Ehkä ymmärrämme evoluutioteorian eri tavoin. Minä ymmärrän sen alkuräjähdyksenä ja sen seuraamuksina.
 

Yhteistyössä