Oliver ostaa seksiä ja saa siitä iloa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hoitoalalla
No siinähän ostaa seksiä sellaiselta joka sitä suostuu hänelle ja muille myymään. Itse en voisi koskaan myydä itseäni. En vammaisille enkä terveille. Kuvottava ajatus.

En myöskään suostuisi hoitajana avustamaan seksin alulle laittamisessa. Ei kuulu hoitajan velvollisuuksiin ja mullakin on itsemääräämisoikeus ja oikeus seksuaaliseen koskemattomuuteen. Pakottaminen avustamaan seksissä rikkoisi mun oikeuksia. Ihminen voi olla ilman seksiä toisin kuin ei voi elää ilman ruokaa, unta ja kunnollista perushoitoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
vierailija
No siinähän ostaa seksiä sellaiselta joka sitä suostuu hänelle ja muille myymään. Itse en voisi koskaan myydä itseäni. En vammaisille enkä terveille. Kuvottava ajatus.

En myöskään suostuisi hoitajana avustamaan seksin alulle laittamisessa. Ei kuulu hoitajan velvollisuuksiin ja mullakin on itsemääräämisoikeus ja oikeus seksuaaliseen koskemattomuuteen. Pakottaminen avustamaan seksissä rikkoisi mun oikeuksia. Ihminen voi olla ilman seksiä toisin kuin ei voi elää ilman ruokaa, unta ja kunnollista perushoitoa.
Oletko itse kokeillut elää ilman seksiä?
 
Oletko itse kokeillut elää ilman seksiä?
Mä olen kyllä sitä mieltä, että sillon mennään liian pitkälle jos avustajien täytyy alkaa pitelemään miehen vehkeitä ja ohjaamaan ne naisen sisälle.
Sillä on joku tarkoitus, jos ihminen ei kykene ilman apua seksiin...hinkatkoon vaikka tyynyä sitten ja jos sekään ei auta niin sillon pitää olla ilman.
 
Hoitoalalla
Pakosta joo ja elämä on TYLSÄÄÄÄäääää
Mutta siihen ei kuole toisin kuin kuolee jos ei saa ruokaa ja vettä. Ravinto on pakollista elämisen kannalta, seksi ei. Ja kyllä olen elänyt ilman seksiä ja ihan järjissäni selvisin.

Mä en ole kouluttautunut hoitoalalle auttaakseni ihmisiä seksin kanssa. Se ei kuulu mun velvollisuuksiin ja mulla on itsemäärämisoikeus.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Hoitoalalla
Miehiä on enemmän

ettei kenenkään tarvitsisi olla ilman, mutta naiset nyt on kylmiä jo 4kymppisinä
Mä olen 41v. ja kyllä olen kylmä muita miehiä kohtaan mitä tulee seksiin. Mä lämpeän ainoastaan omalle aviomiehelleni ja hyvin lämpeänkin. Mulla ei ole mitään velvollisuutta auttaa seksin puutteessa eläviä miehiä. Ei olisi edes silloin jos olisin sinkku. Nautin seksistä, mutta säälistä en ole koskaan antanut kenellekään.
 
vierailija
Mutta siihen ei kuole toisin kuin kuolee jos ei saa ruokaa ja vettä. Ravinto on pakollista elämisen kannalta, seksi ei. Ja kyllä olen elänyt ilman seksiä ja ihan järjissäni selvisin.

Mä en ole kouluttautunut hoitoalalle auttaakseni ihmisiä seksin kanssa. Se ei kuulu mun velvollisuuksiin ja mulla on itsemäärämisoikeus.
Ilman seksiä ei ole elämää.
 
vierailija
Mutta siihen ei kuole toisin kuin kuolee jos ei saa ruokaa ja vettä. Ravinto on pakollista elämisen kannalta, seksi ei. Ja kyllä olen elänyt ilman seksiä ja ihan järjissäni selvisin.

Mä en ole kouluttautunut hoitoalalle auttaakseni ihmisiä seksin kanssa. Se ei kuulu mun velvollisuuksiin ja mulla on itsemäärämisoikeus.
Et ymmärrä!
se on kidutusta olla ilman seksiä
 

Yhteistyössä