Joillekin näyttää taas menestyvä mies kelpaavan...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lukiossa 25 vuotta sitten olin vähävaraisen yksinhuoltajaperheen lapsi ja eräs luokkakaveri kieltäytyi tanssimasta kanssani siitä syystä. Viikonloppuna törmäsin häneen baarissa ja nyt näytti seura kiinnostavan. Olen sillä välin hankkinut hyvän koulutuksen ja perustanut yhtiön, jonka liikevaihto on yli viisi miljoonaa. Aika läpinäkyvää.
 
vierailija
Noinhan se menee. Toisaalta se on kyllä niin, että kaikki ovat nuorina nirsoja. Niin naiset kuin miehetkin. Sen takia itse olen aina opastanut nuoria, että harrastakaa seksiä paljon ja kaikkien kanssa. Nauttikaa ja jakakaa nautintoa. Älkää olko ulkonäkökeskeisiä, vaan olkaa ymmärtäväisiä. Sitä ei ihminen kadu, mutta sitä katuu, jos jää siitä paitsi.
 
Lukiossa 25 vuotta sitten olin vähävaraisen yksinhuoltajaperheen lapsi ja eräs luokkakaveri kieltäytyi tanssimasta kanssani siitä syystä. Viikonloppuna törmäsin häneen baarissa ja nyt näytti seura kiinnostavan. Olen sillä välin hankkinut hyvän koulutuksen ja perustanut yhtiön, jonka liikevaihto on yli viisi miljoonaa. Aika läpinäkyvää.
Ai, sanoiko se luokkalaveri syyksi tanssimattomuudelle sen, että olit vähävaraisen yh-perheen lapsi?
En mä lukiossa tuollaisia asioita tiirannnut.

Jotenki itse arvotat asioita rahan takia
 

Yhteistyössä