Julkkis jonka kanssa voisit harrastaa s*ksiä? Ei tosikoille tämä ketju

  • Viestiketjun aloittaja Huumorinkukka
  • Ensimmäinen viesti
Makrotaloustiede-fetissi on kyllä hieno!

Ensin Tuomas pohtisi millainen hyödyke sinä olet. Sen jälkeen mahdollisen seksin kannattavuutta.
Hän kuitenkin päättäisi tehdä sijoituksen. Tuomaksen talous kasvaisi mittoihinsa, mutta lopussa seuraisi inflaatio ja se joutuisi taantumaan.
Ehkä Tuomas kuitenkin olisi sinulle hyvä investointi.
Niin tarkoitit varmaan ylellisyyshyödyke!:sneaky:

Ylellisyyshyödykkeen havaitessaan Tuomaksen käppyrä kasvaa exponentialisesti huippu lukemiin.:eek:Konjuktuurin vaihtelua rautaisella ammattitaidollaan estemoiden, Tuomas ennustaa aktin johtavan korkeasuhdanteeseen.
Tuomaksen kiihottava neuvotteluvoima: ”fysikaalisesti tulkittuna käyrää pitkin voidaan kulkea eri nopeuksilla”, saavat joustavan tarjontani kohtaamaan kulutus tarpeen hyvin nopealla aikataululla.
Huikea transaktio toisensa jälkeen johtaa lopulta talletukseen keskitettyä jakelutietä.
Erittäin komplementti akti.:love:
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: m1es
r0s
Niin tarkoitit varmaan ylellisyyshyödyke!

Ylellisyyshyödykkeen havaitessaan Tuomaksen käppyrä kasvaa exponentialisesti huippu lukemiin.Konjuktuurin vaihtelua rautaisella ammattitaidollaan estemoiden, Tuomas ennustaa aktin johtavan korkeasuhdanteeseen.
Tuomaksen kiihottava neuvotteluvoima: ”fysikaalisesti tulkittuna käyrää pitkin voidaan kulkea eri nopeuksilla” saavat joustavan tarjontani kohtaamaan kulutus tarpeen hyvin nopealla aikataululla.
Huikea transaktio toisensa jälkeen johtaa lopulta talletukseen keskitettyä jakelutietä.
Erittäin komplementti akti.
:D

Tai sit yllättävän suuri kiihoke aiheuttaa äkkipurkautumisen ja se siitä sit. Nih.


(minkäs me sille voidaan että ollaan niin superherkkuja)
 
  • Haha
Reactions: m1es ja Lispetti
vierailija
Julkkis jonka kanssa voisit harrastaa s*ksiä? Ei tosikoille tämä ketju
Itse voisin avata jalkani Johnny Deppille. Toki vain sinkkuna. Olen naimisissa enkä pettäisi vaikka kuinka olisi komea julkkis vikittelemässä. En sellaisen takia tuhoaisi hyvää liittoani. Sinkkuna sen sijaan ei haittaisi yhtään kieriskellä lakanoissa Johnnyn kanssa.
Bull Mentula. Voisin laueta päälaen aivopoimujen väliin.
 
vierailija
Julkkis jonka kanssa voisit harrastaa s*ksiä? Ei tosikoille tämä ketju
Itse voisin avata jalkani Johnny Deppille. Toki vain sinkkuna. Olen naimisissa enkä pettäisi vaikka kuinka olisi komea julkkis vikittelemässä. En sellaisen takia tuhoaisi hyvää liittoani. Sinkkuna sen sijaan ei haittaisi yhtään kieriskellä lakanoissa Johnnyn kanssa.
Megan Fox tai nuori Pamela Anderson
 
Meinasin luetella kaikki Colin Firthit ja David Beckhamit taas, mutta vaihdetaanpas rumankomealle linjalle.

Asko Järvisen kanssa voisin vaihtaa koronavirusta :love: Ilta alkaisi parilla lasillisella, sitten siirtyisimme Askon luksusmökille takkatulen ääreen ja loppuillasta kyselisin "sulla kun on tuota massia niin et ostais mulle paria etelänmatkaa..."

 
Sit jatkan ei-peruskomea-linjalla, mutta Jan Vapaavuoressa on kanssa semmoista rauhallista, hillittyä charmia. Väsyneen näköinen ukko, mutta kyllä mä saisin häneen eloa...mmm.

Kyllä tuonkin kanssa punaviiniä siemailisi syysiltana, lyhtyjen valossa jossain mökillä. Yöllä kävisi verannalla katselemassa kuutamoa.

Tai illallinen jossain Helsingin ravintolassa meren äärellä...❤

 
Sit jatkan ei-peruskomea-linjalla, mutta Jan Vapaavuoressa on kanssa semmoista rauhallista, hillittyä charmia. Väsyneen näköinen ukko, mutta kyllä mä saisin häneen eloa...mmm.

Kyllä tuonkin kanssa punaviiniä siemailisi syysiltana, lyhtyjen valossa jossain mökillä. Yöllä kävisi verannalla katselemassa kuutamoa.

Tai illallinen jossain Helsingin kahvilassa meren äärellä...
Nyt menee vaaralliselle alueelle, Jan on sentään saanut tuomion pahoinpitelystä eli on väkivaltainen renttu.
 
Sit jatkan ei-peruskomea-linjalla, mutta Jan Vapaavuoressa on kanssa semmoista rauhallista, hillittyä charmia. Väsyneen näköinen ukko, mutta kyllä mä saisin häneen eloa...mmm.

Kyllä tuonkin kanssa punaviiniä siemailisi syysiltana, lyhtyjen valossa jossain mökillä. Yöllä kävisi verannalla katselemassa kuutamoa.

Tai illallinen jossain Helsingin ravintolassa meren äärellä...
Echo-peto on irti :eek:
 

Yhteistyössä