Sit....oisin kasvattajana epäonnist...epäonnine...Entä jos heistä tulee liberaaleja vihreitä
Entä jos heistä tulee liberaaleja vihreitä
Hui kamala!!!!
Riski on lähes olematon - miksi?Sit....oisin kasvattajana epäonnist...epäonnine...
...epäiloinen!
Voi kun niin kävisi.Sit....oisin kasvattajana epäonnist...epäonnine...
...epäiloinen!
Päikkärit, tuleeko joku mukaan?
Mä oon päätynyt nykyään aina valitsemaan jonkun mökin hotellin sijaan. Vaikka nykyään koiratkin ovat osaan hotelleista tervetulleita - se on meillä prioriteetti.Huomenia!
Ja nyt kun ehdin ja olen läppärillä enkä luurin ärsyttävällä mininäppäimistöllä niin kehunpa vielä Hossaarta.
-Ikioma saari muutamansadan soutumetrin päässä ja soutupaatti kuuluu vuokraan.
-Sängyt ja petivaatteet kuudelle, lakanat mukaan.
-Kaasukeittölevyt, kaasujääkaappi, kamiina, kaksi takkaa ja nuotiopaikka ulkona. Polttopuut sisältyvät.
-Rantasauna takkatuvalla. (sinnekin mahtuu hyvin yksi nukkumaan jos omasta rauhasta tykkää)
-Kirkasvetinen, hiekka/kivipohjainen, erittäin uimakelpoinen ranta.
-Kaunista, rauhallista, puhdasta, raikasta, luonnollista, terveellistä, oot niinko ihan korvessa vaikka luultavasti apua saa huutamalla ku ääni kantaa vettä myöten.
-Jopa ulkohuussista maisema on sellainen, että siellä voisi vaan istua.
-Saarelle saa myös viedä lemmikkieläimen ja koirat voivat siis (ellei niillä oo tapana karata uimalla) viettää aikaa jopa (kai tuokin on keväällä vesilintujen rauhoitusaikaan kiellettyä) vapaana vilstäen. Ja myös tupaan saa karvampudottajan viedä.
80 euroa vuorokausi.
Ja siinä vaiheessa ku kiskoo päivällistä järvestä, viimeistään miettii miksi hotelliyö pk-seudulla maksaa kahdelta vähintään saman.
NäköjäänIhmisillä on nykyjään irli isona kun eivät jouvva lätistä palstalla.
Mä oon päätynyt nykyään aina valitsemaan jonkun mökin hotellin sijaan. Vaikka nykyään koiratkin ovat osaan hotelleista tervetulleita - se on meillä prioriteetti.
Ihan samalla vaivalla etsii paikkakunnalta jonkin rauhaisan mökin ja käypi puulämmitteisessä saunassa! On siinä aina se oma rauhakin bonuksena!
Ihmisillä on nykyjään irli isona kun eivät jouvva lätistä palstalla.
Toikin on totta! Mutta aika pikaisesti yleensä noista loppusiivoista selviää, en oo osannu ottaa paineita.Meillä taas ei oo koiria eikä ennen eläkeikää tule mutta noi paikat missä niitäkin saa olla ovat mun "lomasiivousinto"tasolle oivat.
Ku lukee tupakirjoja joissa edelliset ovat hinkanneet lauteiden altakin ja kiillottaneet takan lasiluukkuja ruokaöljyllä ni alkaa ahdistaa. Ja sitähän se on jos ollaan siinä allergiavapaassa miljöössä.
Me pestiin saunan lauteet ja lattia. Lakaistiin muut tilat ja keittiön pinnat pyyhin. Ja sen on riitettävä paikassa missä ei oo peruslämmitystä (kuivaamaan pestyt puulattiat) tai sähköä imurille.
Te aina muutatte! Siinä on varmasti puolensa!Lomakausi kai hiljentää.
Ja täällä muutto. Mut pian on syksy ja pimeää ja märkää ja paljon aikaa!
Toikin on totta! Mutta aika pikaisesti yleensä noista loppusiivoista selviää, en oo osannu ottaa paineita.
Pärskähdin muutes ku luin että on uuninluukut hinkattu öljyllä! Vi**u, eikö parempaa tapaa oo viettää aikaansa ku ventovieraan uuninluukkua hinkaten.
muistit kai kirjoittaa tuon tupakirjaan !!!!Etenkin kun sekin (uunnluukut) onnistuu paremmin ja luonnonvaroja tulhlaamatta tuhkasta ja vedestä tehdyllä tahnalla
Te aina muutatte! Siinä on varmasti puolensa!
Mutta meillä on läjäpäin siirtolapuutarhamökkejä!snadin centterissä on harmillisen vähän erämaamökkejä tarjolla