V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hivelen klitoristaKoska karjalanpaisti sanottiin jo ni laitetaan sitten tsiken korma!
Tulinen kanakeitto
Edit: voin heittää vinkkiä, jos tämä valitaan
laita sellaisia ruokaehdotuksia joita ei ole jo mainittu äläkä matki muita!!!!Kaalikääryleet
Lasagne
Halstratut/nuotiolla kypsennetyt pikkukalat
Pippuripihvi
Janssoninkiusaus
Kermainen norjalaistyylinen (siis myös katkarapuja) lohikeitto
Lihapullat, muussi ja sienisoossi
Paistettu maksa sipulin, hunajan ja mustapippurin kera
Paella
Herkkutattirisotto
laita sellaisia ruokaehdotuksia joita ei ole jo mainittu äläkä matki muita!!!!
laita sellaisia ruokaehdotuksia joita ei ole jo mainittu äläkä matki muita!!!!
Lue vastaukset ennen kuin vastaat.Sori. Toi on mun top-kymppi. Enkä mä muiden makumieltymyksistä voi tietää.
Sulla voi olla joku oma ruoka, mut muut syö muussa.Se on muusi, eikä mikään muussi.
Kaalikääryleet
Lasagne
Halstratut/nuotiolla kypsennetyt pikkukalat
Pippuripihvi
Janssoninkiusaus
Kermainen norjalaistyylinen (siis myös katkarapuja) lohikeitto
Lihapullat, muussi ja sienisoossi
Paistettu maksa sipulin, hunajan ja mustapippurin kera
Paella
Herkkutattirisotto
Mä nopeasti luin, että olit rättis ja hivenen petyin, koska mun keittoa ei valittu!
Mä söin kerran itsetehtyjä ja olivat hyvin maustettuja..toki siinä maistui myös bataatti, mutta mä tykkäsin ainakin....ja olen siis suolaisen ystävä enemmän.Mä oon yrittäny syödä noita bataattiranskalaisia mutta en pysty. Liian makeita mun mielestä
Tosi homma. Monesti liian makeita. Itsetehtynä parempia tai sitten tarjoiltuna sopivan lihan kanssa, jolloin makeus on parempi.Mä oon yrittäny syödä noita bataattiranskalaisia mutta en pysty. Liian makeita mun mielestä