Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvää iltaa. :)
Jaa, täällä on näköjään taas joku räyhäriitta paikalla.. (pahoittelut jos jonkun nimi on Riitta)

Olisi pitänyt imuroida tänään, mutta niin laiskotti enkä imuroinut. Ainiin, justiinsa muistin että mulla on vesimelonia :p nom nom. Taidankin ottaa sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Ikinä maistanutkaan tommosia?
Mä jäin kans miettimään, että millasia ois kermaisella sienimuhennoksella täytetyt pinaattiletut. Sienimuhennosta oon tehny, pinaattilättyjä oon tehny. Mutta niiden yhdistelmä... hmm. Ehkä pitäis kokeilla, ei pidä tuomita makuelämystä maistamatta. Ros vois vaikka heittää reseptiä (vink vink).
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
vierailija
Mä jäin kans miettimään, että millasia ois kermaisella sienimuhennoksella täytetyt pinaattiletut. Sienimuhennosta oon tehny, pinaattilättyjä oon tehny. Mutta niiden yhdistelmä... hmm. Ehkä pitäis kokeilla, ei pidä tuomita makuelämystä maistamatta. Ros vois vaikka heittää reseptiä (vink vink).
Joo ja siten vinkkiä hyvästä jauheliha täytteestä esim. Lettujen sisään.
 
r0s
Mä jäin kans miettimään, että millasia ois kermaisella sienimuhennoksella täytetyt pinaattiletut. Sienimuhennosta oon tehny, pinaattilättyjä oon tehny. Mutta niiden yhdistelmä... hmm. Ehkä pitäis kokeilla, ei pidä tuomita makuelämystä maistamatta. Ros vois vaikka heittää reseptiä (vink vink).
Siis teet ihan tavallisia lettuja mutta heität sekaan kiehautettua ja silputtua (tai noin 50 grammaa pakaste) pinaattia. Ni, tietenkään etä laita lettutaikinaan sokeria.

Sit teet sienimuhennoksen sipulista, sienistä, voista, (suurusteestaa, vaiks vehnäjauhoista) suolasta, pippurista ja kermasta. Ja otat lätyn, vedät keskelle sitä "viivan" sienimuhennosta ja käärit rullalle.


Syödään niinään tai jos kuumia haluaa ni uuniin vartiksi ja pinnalle voi ripotella juustoraastetta jos haluaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
vierailija
Siis teet ihan tavallisia lettuja mutta heität sekaan kiehautettua ja silputtua (tai noin 50 grammaa pakaste) pinaattia. Ni, tietenkään etä laita lettutaikinaan sokeria.

Sit teet sienimuhennoksen sipulista, sienistä, voista, (suurusteestaa, vaiks vehnäjauhoista) suolasta, pippurista ja kermasta. Ja otat lätyn, vedät keskelle sitä "viivan" sienimuhennosta ja käärit rullalle.


Syödään niinään tai jos kuumia haluaa ni uuniin vartiksi ja pinnalle voi ripotella juustoraastetta jos haluaa.
Ok, kiitos! Kuulostaa yksinkertaiselle. Teen tuon uuniversion kun se uppoaa varmasti noihin nuoriin hetkessä.
-se reseptiä kysellyt-
 
Siis teet ihan tavallisia lettuja mutta heität sekaan kiehautettua ja silputtua (tai noin 50 grammaa pakaste) pinaattia. Ni, tietenkään etä laita lettutaikinaan sokeria.

Sit teet sienimuhennoksen sipulista, sienistä, voista, (suurusteestaa, vaiks vehnäjauhoista) suolasta, pippurista ja kermasta. Ja otat lätyn, vedät keskelle sitä "viivan" sienimuhennosta ja käärit rullalle.


Syödään niinään tai jos kuumia haluaa ni uuniin vartiksi ja pinnalle voi ripotella juustoraastetta jos haluaa.
Vai että lättyyn viiva? Mitähän tuo olis katasiperin? Jotakin ”läävä”.
 
No miehethän on jo aivan tarpeettomia.

Nyt kun tässä verta nenästä muutenkin kaivellaan, niin on pakko kysästä, että vaikeuttaako juuri se kyttyrä näiden urheiluliivien päälle vetämistä?
Kyllä mä sulle vielä kyttyrät näytän...:cautious:

Mutta aamulta jäi mieleen kun puhuit ryhtiliivistä. Mikä on RYHTILIIVI? Kuulostaa pahalta. :eek:
Joku rautaneitsyt?
 

Yhteistyössä