Toiveissa vauva 2021

Ihana kun plussia tulee! :love:

Mulla tuli eilen illalla pyyhkiessa paperiin vaaleanpunaista vuotoa, jotenkin liittyy siihen kierukan poistoon. Mulla oli hormonikierukka, en siis noista kuparikierukka-asioista tiedä, kun joku kyseli.
Seksiä oli eilen ja olipas jännää ilman ehkäisyä, ihan luvattoman tuntuista. :DUskoisin, että seksiä ei tarvii pyydellä nyt. Mies toivoo lasta yhtä paljon ja ymmärtää itsekin, että ei joka päivä tahti ainakaan pahaa tee. Innoissaan on asiasta ja se näkyy aktiivisuutensa ;)
 
Onnea plussista jälleen! :love:

Aiemmin oli puhetta, että useammalla oli täs kierros ovis aikaustunu. Minä liityn myös tähän porukkaan :) Oviksen ois pitäny tulla vasta ma tai ti, mutta lämmöt droppaskin jo toissapäivänä (kp11) ja eilen illalla oli monta tuntia kovaa poltetta/viiltelyä oik. puolen alavatsaa. Ilmeisesti tunnen paremmin ovulaation oik. puolelta. En ollu täs kierros juuri lämpöi mittaillu, kun lomalle jäin, mut kp10 illal oli vähän ovislimamaista vuotoa, niin aattelin varmuudeks kattoo lämmöt seuraavaan aamuun ja onneks katoin :D Talletteluja ollut nyt dpo -4, -1 ja 0. Saas nähä jaksaisko tuo mies tänää viel varmistelut :3


Eli mulle voi päivittää HUOMISELLE DPO2 :)
En vaan saa puhelimel näit värei toimii..
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Aniaj
Meillä jäi tallettelut-2 ja -1 päiviin. Hirvee kiire tänään heti aamusta ja sit ollaankin eri paikoissa loppuilta ja yö. Saattaa tosin olla et ovis oli jo eilen, oli meinaa niin tuskanen olo koko illan ja vatsa ihan pallona. Nyt laskenut normaaliksi läskiksi :D En tajuu et onko tää nyt ikään liittyvää et olot pahenee joka kierrossa, vai voiko satunnaisesti muistettu greippimehun juominen voimistaa oireita noin paljon.. noh. Näillä mennään. Siinä missä edellisessä kierrossa oli tosi positiivinen olo, niin nyt on jo valmiiksi heitetty kirves kaivoon :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh ja minttuni
Paljon onnea plussista @Aniaj ja @Melissa86! :love: Ja todella lupavaa tuo vuoto @Töppönen_, nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin :X3:Toivottavasti tulisi kunnon plussa-aalto!

@Iinanen mulla tuli kanssa geleestä vatsa kipeäksi! Tai enemmänkin alkoi samantien tuntua nipistelyä munasarjojen kohdalla, ja vähän menkkakipumaisia tuntemuksia.

Geleestä ja macasta (ja monesta muusta) huolimatta taitaa olla ovuloimaton kierto :( Lämpöjen perusteella ovulaatio olisi ollut eilen tai edellispäivänä, kuitenkin kumpanakin päivänä ovistesti oli ihan blanko (tavallisesti tulee kirkuvan punainen viiva ovulaation aikaan). Flo puolestaan ennustelee ovista tälle päivälle, mutta kai ovistesti olisi sitten eilen näyttänyt jo edes sinnepäin olevaa viivaa.. Huh miten turhauttavaa! Tulisi edes selkeä ovulaatio, niin pääsisi piinailemaan. Ärsyttävää, jos menee koko kierto hukkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Melissa86
Minulla oli viime kierrossa normaalia aikaisempi ovulaatio, testillä plussa kp 13. Nyt on kp 12 ja ihan haalea viiva. Onneksi näin, koska inssiin pitäisi päästä! Ihanteellisinta olisi, jos plussa tulis tiistaina vasta. Maanantai todella hankala päivä töiden suhteen, toki tämä hoitoasia on nyt ykkönen, mutta jos voisi toiveen lähettää, niin ovisplussan ottaisin vasta tiistaille. Tai sitten jää maanantain hommat tekemättä.. pitäs mennä sen verran kauas, että kesken päivää ei voi inssissä kävästä. No katsotaan, miten käy. Onkohan ne inssit yleensä iltapäivästä vai miten. Harmi, kun en hoksannut kysyä. Sen vain tiedän, että mies käy pari tuntia aiemmin.
 
Paljon onnea plussista @Aniaj ja @Melissa86! Ja todella lupavaa tuo vuoto @Töppönen_, nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin Toivottavasti tulisi kunnon plussa-aalto!

@Iinanen mulla tuli kanssa geleestä vatsa kipeäksi! Tai enemmänkin alkoi samantien tuntua nipistelyä munasarjojen kohdalla, ja vähän menkkakipumaisia tuntemuksia.

Geleestä ja macasta (ja monesta muusta) huolimatta taitaa olla ovuloimaton kierto Lämpöjen perusteella ovulaatio olisi ollut eilen tai edellispäivänä, kuitenkin kumpanakin päivänä ovistesti oli ihan blanko (tavallisesti tulee kirkuvan punainen viiva ovulaation aikaan). Flo puolestaan ennustelee ovista tälle päivälle, mutta kai ovistesti olisi sitten eilen näyttänyt jo edes sinnepäin olevaa viivaa.. Huh miten turhauttavaa! Tulisi edes selkeä ovulaatio, niin pääsisi piinailemaan. Ärsyttävää, jos menee koko kierto hukkaan.
Minulla tuli yllätyksenä se, kuinka myöhään ovulaatio tulee. En meinannut saada millään kiinni viime kevään/kesän aikana. Ultrattiin eka kerran syksyllä ja eipä siellä mitään ovista ollutkaan tulossa. Eka plussan sain kiinni vasta tammikuussa ja tuolloinkin sovellukset ennusti ovulaatiota aiemmaksi. Milloin sulla yleensä tullut plussa testiin?
 
Minulla tuli yllätyksenä se, kuinka myöhään ovulaatio tulee. En meinannut saada millään kiinni viime kevään/kesän aikana. Ultrattiin eka kerran syksyllä ja eipä siellä mitään ovista ollutkaan tulossa. Eka plussan sain kiinni vasta tammikuussa ja tuolloinkin sovellukset ennusti ovulaatiota aiemmaksi. Milloin sulla yleensä tullut plussa testiin?
Yleensä on tullut plussa kp 13 tai 14. Sen on voinut päätellä aina myös lämmoistä ja oloista muutenkin. Nyt on siis kp 14, eli voihan se vielä tulla. :unsure: Jotenkin kuvittelin, että se gelee aikaistaisi ja voimistaisi ovulaatiota, mutta ehkä se toimii eri ihmisillä sitten vähän eri tavalla :unsure:Mulla kierto on yleensä ollut tuon 27-28 päivää, niin en tiedä olisiko se myöhäisempi ovulaatio kovin hyvä juttu, kun sitten luteaalivaihe jää melko lyhyeksi.

Edit. Toivottavasti sulla tulisi se ovulaatio vasta maanantaille, niin onnistuisi inssi varmemmin! :) Mun kaverilla inssi oli keskellä päivää, noin 12 maissa muistaakseni. Varmaan aikaan voi koittaa vähän vaikuttaa, jos on vaan vapaita aikoja tarjolla.
 
Yleensä on tullut plussa kp 13 tai 14. Sen on voinut päätellä aina myös lämmoistä ja oloista muutenkin. Nyt on siis kp 14, eli voihan se vielä tulla. Jotenkin kuvittelin, että se gelee aikaistaisi ja voimistaisi ovulaatiota, mutta ehkä se toimii eri ihmisillä sitten vähän eri tavalla Mulla kierto on yleensä ollut tuon 27-28 päivää, niin en tiedä olisiko se myöhäisempi ovulaatio kovin hyvä juttu, kun sitten luteaalivaihe jää melko lyhyeksi.

Edit. Toivottavasti sulla tulisi se ovulaatio vasta maanantaille, niin onnistuisi inssi varmemmin! Mun kaverilla inssi oli keskellä päivää, noin 12 maissa muistaakseni. Varmaan aikaan voi koittaa vähän vaikuttaa, jos on vaan vapaita aikoja tarjolla.
Kiitos, toivottavasti pääsemme inssiin :) jospa sinulla olisi vielä ovulaatio tulossa lähipäivinä. Minulla joskus pääsee yllättämään, aamusta haalea viiva ja iltapäivällä onkin plussa. Kun testasin kerran päivässä liuiskoilla, niin en saanut ovilaatiota kiinni. Lämpöjä olen joskus mittaillut, mutta hieman epävarma menetelmä, kun herään niin eri aikoihin aina.
 
Miten muilla on oviksen jälkeen tullut valkovuotoa? Mulla on olo kuin Niagaran putous. Ovis oli ilmeisesti ke-To. Alavatsa vihloo mutta niin se on muissakin kierroissa tehnyt. Ei mulla yleensä oo valkovuotoa näin runsaasti. Miten sitä voi unohtaa edellisen kierron olot. En yhtään muista miten meni keskenmenoon johtaneessa kierrossa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Minulla ainakin lähestyvät menkat aiheuttivat juuri tuota alavatsan ja munasarjojen nippailua dpo 12 ja aina menkkohin asti. Tosin myös esikoisen raskaudessa jomotteli. Toivotaan, että sinulla ne tarkoittavat raskautta <3
Tuohan se hankala juttu näissä oireissa tuntuu olevan, että sama oire voi tarkoittaa joko kuukautisten lähestymistä tai raskautta :D Olisi niin kiva ja kätevä, jos olisi olemassa yleispätevät säännöt, että oireet x, y ja z tarkoittaa raskautta ja a, b ja c liittyy kuukautisiin. Mulla on vielä rintoja ruvennut pakottamaan eilen ja tänään jatkuu. Voi toki liittyä imetykseen, imetän vielä esikoista ja oon vähentänyt imetyskertoja viime aikoina...

@Töppönen_ Oi, olisipa ihanaa, jos olisi kiinnittymisvuotoa!

Ihanaa @Aniaj ! :love:
 
Samassa jamassa oon. Ajatukset ihan muualla kuin opiskelussa.
Eilen menin hätähousuna testaamaan negan varhaisella testillä, n. 2h rakossa olleesta pissasta. Täysin turhaa, mutta minkäs teet kun malttamaton on. Elättelen siis vielä toivoa. Päänsärky edelleen jatkuu, eilen kovaa närästystä ja tänään vihloo alavatsaa. Voiko todella olla niin että mieli tekee näin paljon tepposia, kun itseään tarkkailee jatkuvasti. Tässä tulee ihan hulluksi.
Lauantaina pitäis alkaa menkat, nyt siis dpo13.

Voisin kanssa tuonne listalle tulla jos nää menee nyt oikein eli:
Yritys aloitettu 7/20, 1. Lapsi
Kierto 27/28-29, ja nyt dpo13
Hei miten oot bongannu ton oviksen, että onko se varmasti ollu tollon ku oot alunperin laskenu? Rupee sun dpo huiteleen jo niin pitkällä, että mikä on tilanne? :unsure::unsure:
 
@Töppönen_ Oijoi, niin lupaavaa :love:
Peukut ja varpaat täällä pystyssä (y):whistle:
Millon testaat?
On.
Toka piikki pistetty, ja nyt tein itsekseni ja onnistuin pistää sormeen joten piikki meni hukkaan, onneks aineet ei ollu sisällä vielä :rolleyes:
Noh, täytyy hakee uus piikki tilalle.
Sivuoireita on nyt päänsärky ja huono olo. Oviskipuja en havainnut, täytyy vaan toivoa et se silti tapahtui.
Mut kestäähän nääki oireet jos lopputulos on plussa:love:

Ainiin, onnittelut plussanneille❤❤❤
 
Miten muilla on oviksen jälkeen tullut valkovuotoa? Mulla on olo kuin Niagaran putous. Ovis oli ilmeisesti ke-To. Alavatsa vihloo mutta niin se on muissakin kierroissa tehnyt. Ei mulla yleensä oo valkovuotoa näin runsaasti. Miten sitä voi unohtaa edellisen kierron olot. En yhtään muista miten meni keskenmenoon johtaneessa kierrossa
Mulla vaihtelee ihan kierroittain. Jossain kierrossa ihan aavikko, toisissa juurikin tuo Niagara :ROFLMAO:
 
@Töppönen_ Oijoi, niin lupaavaa
Peukut ja varpaat täällä pystyssä
Millon testaat?
On.
Toka piikki pistetty, ja nyt tein itsekseni ja onnistuin pistää sormeen joten piikki meni hukkaan, onneks aineet ei ollu sisällä vielä
Noh, täytyy hakee uus piikki tilalle.
Sivuoireita on nyt päänsärky ja huono olo. Oviskipuja en havainnut, täytyy vaan toivoa et se silti tapahtui.
Mut kestäähän nääki oireet jos lopputulos on plussa

Ainiin, onnittelut plussanneille
Aikaisintaan keskiviikkona dpo10, mutta katsotaan nyt miltä lähipäivät tuntuu:X3:
 
@Töppönen_ oijoi, lupaavalta kuulostaa! Toivotaan parasta (y):love:

Kuinka ärsyttävää kun nykyään pitkin kiertoa on jos jonkinmoisia oloja ja oireita, hormonit tuntuu vahvemmin mitä enemmän ikää tulee. Nyt vähän päälle 3-kymppisenä VS parikymppisenä, tunnen kaikki kierron vaiheet jotenkin niin vahvasti ja vähän väliä etoo. Nytkin heti oviksen jälkeen etoo, rinnat (varsinkin oikea joka mulla hitusen kookkaampi kuin vasen) arkana ja painavana. Valkovuoto myös jatkunut heti oviksen jälkeen..
Nyt vasta dpo 3, ja ärsyttävän pitkä aika vielä siihen että mikään oire edes _voisi_ liittyä raskauteen :X3: Myös alavatsalla on kaikenlaisia tuntemuksia. Oikeestaan yks päivä oviksen jälkeen oli ”rauhallinen” ja heti sen jälkeen iski nää kaikki dpo-oireet. Blaah.

Joku myös puhui siitä että tuntee oviksen vahvemmin oikealla puolella. Mä oon pistänyt merkille, että mä tunnen selvästi voimakkaammin vasemman puolen oviksen, ja tuntuu kuin ovuloisin jopa useammin siltä puolelta.
 
Nopeasti mieli muuttuu. Oon onnellinen esikoisesta, mutta kyllä tässä haluataan vielä yrittää jos me vielä toinen lapsi saatais.
Äsken lähti tilaukseen raskaustestit ja ovulaatiotestit, molempia 28 kpl. Heti ekasta ovulaatiosta aletaan yrittää. Mulla ei vieläkää oo tullu suruaikaa keskenmenosta, harmittaa tietysti, mutta en oo itkenyt kun yhden kerran pari kyyneltä, ja se ei oo mulle normaalia, koska oon aika itkupilli. mieli on ihan turta ja outo. Haaveet on niin suuret ja mieli ihmeen positiivinen, vaikka täs on vasta kohta viikko km alusta.
Aika helposti ärtyvä olo on. Vähän kuin menkkarage ois koko ajan.
 
Miten muilla on oviksen jälkeen tullut valkovuotoa? Mulla on olo kuin Niagaran putous. Ovis oli ilmeisesti ke-To. Alavatsa vihloo mutta niin se on muissakin kierroissa tehnyt. Ei mulla yleensä oo valkovuotoa näin runsaasti. Miten sitä voi unohtaa edellisen kierron olot. En yhtään muista miten meni keskenmenoon johtaneessa kierrossa
Mulla oli viime kierrossa kuin Niagara, mut sitä edellisessä muutama päivä oviksen jälkeen kuin Sahara eli voi vaihdella :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Miten tämä vapaapäivä onkin näin pitkä. Ovista odotellessa.. Mietin tässä, että testaanko ovulaatiota vielä uudestaan tälle päivälle. Perinteisestihän jo sen tekisin kp 12 :D No jos tulee plussaa, niin menikö tämä kierto sitten siinä, lasketaanko ovis huomiselle. Heh no en tästäkään kysynyt, että jos onkin plussa lauantai-illasta :D kotona tallettelut, jos lauantaille plussa tulee, noin ohjeistettiin eli voihan se illastakin vaikka tulla. Menen sekaisin vaikka vasta eka hoitokierto menossa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Miten tämä vapaapäivä onkin näin pitkä. Ovista odotellessa.. Mietin tässä, että testaanko ovulaatiota vielä uudestaan tälle päivälle. Perinteisestihän jo sen tekisin kp 12 No jos tulee plussaa, niin menikö tämä kierto sitten siinä, lasketaanko ovis huomiselle. Heh no en tästäkään kysynyt, että jos onkin plussa lauantai-illasta kotona tallettelut, jos lauantaille plussa tulee, noin ohjeistettiin eli voihan se illastakin vaikka tulla. Menen sekaisin vaikka vasta eka hoitokierto menossa
Mä kyl uskoisin vahvasti niiden sun ultrakuulumisten pohjalta et menis alkuviikolle se sun ovis mut joo meille ainakin lääkäri sanoi et lauantaina jos tulis plussa nii maanantaina olis liian myöhä inssille (ihan samaa kellonajasta). Toivotaan siis et aikaisintaan huomenna aamulla tulee!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mä kyl uskoisin vahvasti niiden sun ultrakuulumisten pohjalta et menis alkuviikolle se sun ovis mut joo meille ainakin lääkäri sanoi et lauantaina jos tulis plussa nii maanantaina olis liian myöhä inssille (ihan samaa kellonajasta). Toivotaan siis et aikaisintaan huomenna aamulla tulee!!
Todennäköisintä se onkin, että tulee kuten normaalisti, ei välttämättä edes maanantaina vielä. Mutta pitäähän sitä kaiken varalta stressata xD

Muoks., Menin tekemään testin, ei lähelläkään plussaa, huh! Mutta tosiaan limat olleet sopivia ja kivut oikealla puolella jo useamman päivän. Kaikissa kierroissa ei huomaa näin selvästi. Olisko niillä letroilla sitten jotain tekoa? Ainaki näppyjä naama, selkä ja kädet täynnä, jos ei muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Mulle voi päivittää tänään dpo 0 tai, jos päivittää huomenna, niin dpo 1.

Pas tehdään torstaina. Olen ajatellut kokeilla punaviiniä ja sitä ilmeisesti kannattaa ottaa lasillinen kiinnittymispäivinä, jos olen ymmärtänyt oikein?

Onnea plussanneille!!

Iiks, siitä ne piinapäivät alkaa sitten! Punkku voi olla ihan ok. Meillä on pistetty kiinnityspiikki, eli ennen keräystä pistetty irrotuspiikki (kuullostaapa nyt hassulta) tukemaan kiinnitystä. Mulla on ollu ovitrelle tai gonapeptyl. Gona on siitä hyvä kun en millään malta odottaa ikinä testipäivään, aloitan hyvinki ajoissa ja ovitrelle antaa sitä plussaa jonkun matkaa yleensä ja gona ei. :)
 

Yhteistyössä