Mies! Mikä on tekosyysi ettet koskettaisi naisen rintaa, jos hän tyrkyttää suorastaan käsiisi niitä?

  • Viestiketjun aloittaja Jöpö ti jöps
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Naisten on kautta historian ollut vaikea ymmärtää, että miehillä on asia nimeltä lihalliset himot. Naisilta itseltään kun ne puuttuvat... Naisen seksuaalisuus ei myöskään koskaan ole ällöttävää, vaan kaunista ja varsinkin voimaannuttavaa.
Nyt pitää ihan kokeilla, pääsiskö samoihin lihallisiin fiiliksiin...
Mieshoitsu kumartuu hoitopöydän yli ja tarttuu tiukalla, mutta hellällä otteella mun lemmikkirotasta. Avitan omalta paikaltani, ja hupsis, käteni osuu hänen valtavaan hauikseensa, sit mä ajattelen, että ..... wau? saan kiksejä?
..kokeillaanpa uusiksi, hän kumartuu hoitopöydän yli ja hänen sisäreitensä painuu kättäni vasten, mun fiilikset on ihan, et .... ei vieläkään mitään.
Sori, mut toi hoitsu on tekemässä työtään ja mä olen nähnyt ja kokenut ihan liikaa miesosia ihan tarkoituksellakin! Ei sytytä.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Echo
vierailija
Nyt pitää ihan kokeilla, pääsiskö samoihin lihallisiin fiiliksiin...
Mieshoitsu kumartuu hoitopöydän yli ja tarttuu tiukalla, mutta hellällä otteella mun lemmikkirotasta. Avitan omalta paikaltani, ja hupsis, käteni osuu hänen valtavaan hauikseensa, sit mä ajattelen, että ..... wau? saan kiksejä?
..kokeillaanpa uusiksi, hän kumartuu hoitopöydän yli ja hänen sisäreitensä painuu kättäni vasten, mun fiilikset on ihan, et .... ei vieläkään mitään.
Sori, mut toi hoitsu on tekemässä työtään ja mä olen nähnyt ja kokenut ihan liikaa miesosia ihan tarkoituksellakin! Ei sytytä.
Kaska olet kylmä kala
 
vierailija
Mistä luulet sen johtuvan, että miehiä sytyttävät naisosat vaikka naisia eivät sytytä miesosat?
Hyvä kysymys sille pakastekalalle

Molemmat sukupuolet on edelleen eläimellisiä. Naaraalle riittää pelkästään yhdyntä lisääntymistarkoituksessa mutta uroksen on aina oltava valmis paritteluun ja on sitä ihan mielellään :)

Palstalla on näköjään paljon näitä -yhdyntä parisen kertaa elämässä riittää-
 
vierailija
Hyvä kysymys sille pakastekalalle

Molemmat sukupuolet on edelleen eläimellisiä. Naaraalle riittää pelkästään yhdyntä lisääntymistarkoituksessa mutta uroksen on aina oltava valmis paritteluun ja on sitä ihan mielellään

Palstalla on näköjään paljon näitä -yhdyntä parisen kertaa elämässä riittää-
Miehet tykkää pakasttekaloista?

"..mä olen nähnyt ja kokenut ihan liikaa miesosia ihan tarkoituksellakin! ..."

Tuo on siitä ekasta kirjotuksesta. Hauskaa on olllut! :D Mut jos miehet tykkää pakastekaloista, niin mikäpäs siinä. Ehdotan ensi kerralla, että pukeudun suomuihin.
 
Nyt pitää ihan kokeilla, pääsiskö samoihin lihallisiin fiiliksiin...
Mieshoitsu kumartuu hoitopöydän yli ja tarttuu tiukalla, mutta hellällä otteella mun lemmikkirotasta. Avitan omalta paikaltani, ja hupsis, käteni osuu hänen valtavaan hauikseensa, sit mä ajattelen, että ..... wau? saan kiksejä?
..kokeillaanpa uusiksi, hän kumartuu hoitopöydän yli ja hänen sisäreitensä painuu kättäni vasten, mun fiilikset on ihan, et .... ei vieläkään mitään.
Sori, mut toi hoitsu on tekemässä työtään ja mä olen nähnyt ja kokenut ihan liikaa miesosia ihan tarkoituksellakin! Ei sytytä.
Niinpä, kosketukselle on oma aikansa ja paikkansa. Vieraan kosketus ei kiinnosta.

Näille raukoille miehille kelpaa kenen tahansa naisen kosketus. Missä ja milloin vaan.
 
vierailija
Silloin ennen miehet olivat rautaa ja laivat puuta. Nyt miehet on uppotukkeja, rypevät pohjamudissa ja vuodattavat krokotiilinkyyneleitään.
2020-luvun feministisessä yhteiskunnassa ei ole enää länsimaiselle miehelle sallittua olla macho.

Eli ihan itse olette naiset tuon ongelman aiheuttaneet. Ensin kuohitsette miehet ideologianne avulla ja sitten valitatte, että miehet eivät enää ole seksikkäitä.
 
vierailija
2020-luvun feministisessä yhteiskunnassa ei ole enää länsimaiselle miehelle sallittua olla macho.

Eli ihan itse olette naiset tuon ongelman aiheuttaneet. Ensin kuohitsette miehet ideologianne avulla ja sitten valitatte, että miehet eivät enää ole seksikkäitä.
Kaikki feministit ovat naisia?
Naiset ajattelevat väärin?
Naisten ei pitäisi antaa valita, mitä he haluavat?
 

Yhteistyössä