te joiden miehiä panettaa jatkuvasti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko jotenkin todennäköisempää, että tällainen mies olisi alttiimpi uskottomuudelle?
Vai kysykääpä teidän miehiltänne, joita panettaa erittäin usein, että pystyykö sitä tunnetta kuitenkin hallitsemaan eikä välttämättä himoissaan painele pettämään.

vaikea tietää mitä miesten päässä liikkuu kun ei itse ole mies!

Mieheni on kerran meinannut pettää tuhannen jurrissa minua ja siitä on jäänyt ikuiset arvet. Ja tämä "meinannut" tarkoittaa sitä että sain itse estettyä sen. Jos en olisi soittanut juuri sillä hetkellä, mies myöntää että olisi saattanut viedä asian loppuun.

minusta jos jatkuvasti panettaa 24/7 ni se on jo sairaus. ja etenkin jos ei pysty sitä vastustamaan.

vai siis mitä tarkotat tuolla "jatkuvasti panettaa" - termillä ? sitä ettei kieltäydy jos tulee tilaisuus ?

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
minusta jos jatkuvasti panettaa 24/7 ni se on jo sairaus. ja etenkin jos ei pysty sitä vastustamaan.

vai siis mitä tarkotat tuolla "jatkuvasti panettaa" - termillä ? sitä ettei kieltäydy jos tulee tilaisuus ?

En tarkoita kun juuri sitä kysyn, että osaako miehet hallita panetustaan kieltäytymällä JOS tarjontaa tulee?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

En tarkoita kun juuri sitä kysyn, että osaako miehet hallita panetustaan kieltäytymällä JOS tarjontaa tulee?

no jotkut osaa, jotkut ei.
ihan niinku naisissakin.
eikös tuo nyt ole päivänselvää ? :o

• Tykkää
Reactions: Latimeria
Tosiaan, jos ihan koko ajan panettaa niin sitten on jo varmaan kyse jonkinlaisesta seksiriippuvuudesta. Mut siis joo, mun mies on sellainen joka ehdottelee pitkin päivää aina kun vaan saa tilaisuuden :D Mut eipä tuo nyt niin kamalaa ole :D Olen pikkuhiljaa oppinut ottamaan sen kunnioituksena :D Eikä mun mies missään nimessä pettäisi, ja jos sen tekisikin mieli niin se tietää että mä saan sen selville ja sillon ei hyvä heilu.

*muoks* Pieniä kirjoitusvirheitä :D

Meillä ei mieheni kanssa halut oikein kohtaa. Häntä haluttaa lähes päivittäin, minua kerran-kaksi kuukaudessa. Silti tuo on pysynyt uskollisena, koska omistaa kaksi tervettä kättä ja erittäin ajattelevat aivot. Elämässämme on muutakin tärkeetä kuin seksi.

Mun mieheltä löytyy haluja paljon, mut ei pettäs, uskon niin. Tämä siksi et miehelle on periaatteena uskollisuus hyvin tärkeää.
Olen elänyt aiemmin parisuhteessa jossa mies ei ollut niin halukas, mutta petti silti, ilmeisesti ilman omantunnon tuskia.
Uskon siis ettei halujen määrällä ole merkitystä pettämisen suhteen vaan ihmisen moraalilla ja uskollisuuden arvostuksella.

Jos toiselta saa harvoin, niin ymmärrän että panettaa koko ajan. Juuri sen takia kun tuntee että ei saa seksiä. Yleensä sitä haluaa erityisen kovasti kun sitä ei saa.

Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Jotenki en oo tästä "kommentista" yllättyny

Jotenkin laittaa naurattamaan kun täällä aika yleisesti luullaan että mies on täysin tahdoton olento joka on vain ja ainoastaan seksuaaliviettinsä vietävissä. Olisitte nyt imarreltuja jos miehenne haluaa panna teitä alvariinsa. Siinä vaiheessa kannattaa huolestua kun mieheltä häviää halut teitä kohtaan.

Oma poikaystäväni on kyllä kieltämättä tällainen tapaus. Kun kutsun esimerkiksi omia tyttökavereitani kylään meille, niin pitkin iltaa hän kiusoittelee minua vihjailemalla heille seksuaalisia asioita, joista ystäväni ovat jopa usein imarreltuja, kun mieheni on aika kuuma tapaus.

Aina kun olemme jossain julkisilla paikoilla, niin joutuu huokailemaan sille, kun joka puolella flirttiä suuntaan tai toiseen, mutta kysyessäni häneltä panisiko hän muita jos en ole läsnä, vastaus on lähes aina kieltävä. Ei sille mitään voi; jos on tarjokkaita jatkuvasti ehdolla, niin helposti alkaa tulla kaiken maailman ajatuksia varmaan mieleen. Kyse onkin enemmän naisen vastuusta, itsestä tuntuu välillä, että miesystäväni on kuolaava koira, jota pidän hihnassa, joka viime hetkellä pitää vehkeensä housuissaan.

Pieni vinkki: pidä miestäsi silmällä, sitä ei nimittäin koskaan tiedä. Jos kerran "meinasi" tapahtua, niin mikään ei sano etteikö sitä toista "meinaamista" tule tapahtumaan.

Nimim. kokemusta on... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
Jotenki en oo tästä "kommentista" yllättyny

Jotenkin laittaa naurattamaan kun täällä aika yleisesti luullaan että mies on täysin tahdoton olento joka on vain ja ainoastaan seksuaaliviettinsä vietävissä. Olisitte nyt imarreltuja jos miehenne haluaa panna teitä alvariinsa. Siinä vaiheessa kannattaa huolestua kun mieheltä häviää halut teitä kohtaan.

Mä en ajattele miehistä yleensä niin. Miehiä on erilaisia niinkuin naisiakin. Oon vaan huomannu että sun kommentit on joskus aika outoja.

Olen huomannut vuosien saatossa, että mies tarvitsee ihan vaan kivesten tyhjennyksen pysyäkseen tyytyväisenä. Kuulemma alkaa ärsyttää ja pallit kelluu spermassa arkoina, ellei 5 päivää ole lauennut. Tämän tajuttuani, olen osannut hoitaa asian ja ei ole avioliitto katkolla.
Mies tykkää kun lisäkivesten puristelun jälkeen spermassa on verta.

Olen huomannut vuosien saatossa, että mies tarvitsee ihan vaan kivesten tyhjennyksen pysyäkseen tyytyväisenä. Kuulemma alkaa ärsyttää ja pallit kelluu spermassa arkoina, ellei 5 päivää ole lauennut. Tämän tajuttuani, olen osannut hoitaa asian ja ei ole avioliitto katkolla.
Mies tykkää kun lisäkivesten puristelun jälkeen spermassa on verta.

Mies ”kuolee myrkkyihinsä” jos laukeamisten/tyhjennysten väli on liian pitkä.

Tavaran pitää uusiutua, taitaa tulla helpommin esim eturauhasvaivoja.

Eli reidet auki vaan niin mies pysyy tyytyväisenä :love:

Onko jotenkin todennäköisempää, että tällainen mies olisi alttiimpi uskottomuudelle?
Vai kysykääpä teidän miehiltänne, joita panettaa erittäin usein, että pystyykö sitä tunnetta kuitenkin hallitsemaan eikä välttämättä himoissaan painele pettämään.

vaikea tietää mitä miesten päässä liikkuu kun ei itse ole mies!

Mieheni on kerran meinannut pettää tuhannen jurrissa minua ja siitä on jäänyt ikuiset arvet. Ja tämä "meinannut" tarkoittaa sitä että sain itse estettyä sen. Jos en olisi soittanut juuri sillä hetkellä, mies myöntää että olisi saattanut viedä asian loppuun.
Ei sen varaan kannata kyllä pihdata.

Yhteistyössä