Lokan lokakampanja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yksinkertaisimmatkin käytöstavat ovat näemmä unohtuneet. Moukkamaista ja todella alhaista käyttäytymistä tuollainen, jolla kuitenkin haetaan omaa nostetta julkisuusstatukseen. Sairaalla tavalla tosin sekä vastenmielisesti ihmisiä eriarvoistaen.
 
vierailija
Koska hän haukkui suvaitsevaista ihmistä, sähän tässä suvakiks kyseistä ihmistä nimittelit.
Juuri tätä tarkoitin.
Miksi teet sitä mistä olet huolissasi vai onko sun vastakkainasettelu parempaa?

Lokan teko oli törkeä huolimatta siitä kuka naureskelun kohde oli. Se et nostetaan suvaktsevainen kohde esille antaa vaikutelman etteikö ko henkilö voisi samaa tehdä muillekkin. Kyllä voi, ja varmasti vielä tekeekin.
 
Juuri tätä tarkoitin.
Miksi teet sitä mistä olet huolissasi vai onko sun vastakkainasettelu parempaa?

Lokan teko oli törkeä huolimatta siitä kuka naureskelun kohde oli. Se et nostetaan suvaktsevainen kohde esille antaa vaikutelman etteikö ko henkilö voisi samaa tehdä muillekkin. Kyllä voi, ja varmasti vielä tekeekin.
Sekö on sitten parempaa politikointia ja vastakkainasettelua, kun jatkuvalla syötöllä haukutaan persuksi ja rasistiksi?
Mä kirjoitin mikä tämän kaiken lopputulos on ollut, en siitä mitä tästä kaikesta ajattelen...kunhan totesin mitä se kaikki on saanut aikaan...joten vittuako sä mulle siinä oksennat siitä miten mun pitäis asioista ajatella??
Kun välillä ajattelisi toinenkin puoli mitä kaikki tää vitun riitely saa aikaan.
Sitä peiliin katsomista kun pitäisi olla molemminpuolin pöytää ja yhtä lailla noi perseennuolijat ''näin juuri'' välihuutoineen lisää erimielisyyttä.
 

Yhteistyössä