Toiveissa vauva 2021

Paljon onnea @Ananas90 ❤

Mä en ees taas tiiä mitä kehossa tapahtuu, mut ei se testi tainnutkaan olla plussa. Se tummu tosi nopeaa heti dippauksen jälkeen ja sit hätäilin, et kyllähän se plussa on (malttamaton mieli.) No tänään taas uutta testiä. Ei ainakaan vielä kunnon oviskipuja ole ollut, mut ei niitä ilmaantunut kyllä viimekään kierrossa. Lämmöt sahaa ylös alas, ylös alas, joka toinen pvä.
Taitaa olla taas aika pitää taukoa, kun se on todettu hyväksi :LOL::X3:
 
Onnea @Ananas90 ♥

Omaa napaa..
Keskustelin miehen kanssa tästä mun vuotelusta ja todettiin, et ei nyt kuitenkaan hätäillä lääkärien suhteen vielä. Jos uusii esim. seuraavassa kierrossa, niin sitten alan kyselemään asiasta. Flo alotti mulle uuden kierron ja herjas, et edellinen jäi 13päivää lyhyemmäksi kuin edeltävä. FertilityFriend, jota oon rinnal pitänyt paremman lämpöanalyysin takia, taas ei muuttunut mihinkään arvioidensa kanssa vaikka ihan kuukautisvuodon merkkasin ylös. Ennustaa mokoma vaan ovista huomiselle :D tänään viel tuntuu olevan veristä tiputtelua, joten paha sanoa limoista mitään. Muuten kyllä vähän ovisoiretta ilmassa, kuten tukkoisuutta ja kasvojen "pehmeyttä"/pyöreyttä.
Mietin vaan, et kerta nyt juuri ennen ovista oli kunnon menkkavuotoa, niin eihän se limakalvo voi kovin paksu olla, jos aattelis oviksen ja hedelmöittymusen nyt tapahtuvan. Hukkakierto siis?

Edit. Miks nää hymiöt ei vieläkään toimi kunnolla..
 
No vau mikä ovisplussa @Kasikuus Jospa meinaa et on superovis ja tarraa pikkuinen kiinni kunnolla tästä kierrosta ❤ Nyt vaan sopiva annos pessimismiä ja palstataukoa niin plussa on taattu :D :love: :X3:

Täällä odotan huomista testausta vähän sellasilla fiiliksillä että tuskin on plussaa tulossa. :censored: Vaikuttaa vuoto niin menkkamaisilta että vaikee uskoo et viiva ois vahvistunut. Vuoto on kyllä niukkaa mutta silti epäilyttää voiko olla harmitonta... no, lähipäivinä sen näkee... on kyllä hämärää miten dpo 9 voi jo alkaa vuotaa ja sit dpo 10 tulla kuitenkin plussa, eikös kemiallisissa yleensä eka tuu se plussa ja sit se plussa häipyy ja alkaa vasta vuoto? No, katsotaan nyt miten käy... kiitos joka tapauksessa kovasti kaikille uusillekin onnittelijoille ❤ Ois kyllä niin ihanaa jos oon väärässä ja tästä meille viimein esikoinen saataisiin ❤

Tsemppiä sinnekin @amadecasa , :love: toivotaan todellakin että meillä vuodot ois harmittomia ja saadaan pikkuiset syliin asti ❤
 
Toka kerta @Shibali kun saan kiinni tuollaisen plussan :D Sillon kun sen sain ekan kerran, ni ei tullut ollenkaan oviskipuja ja mietinkin sillon, et no olikohan sitä ovista kuitenkaan. No viime kierron kivuttomuus oviksen aikaan kerto ainakin, et voi onnistua ilman kipujakin (y)
Et jos minä täältä katoan, ni mä otan vain taas aikalisän ja mul on rentoutumismoodi päällä ❤ :X3:
Kuinkahan sitä malttaa olla ees kurkkimatta tänne, kun te ootte niiiiin ihania :love:
 
Ihana lukee muiden tärpeistä vaikka se tietyllä tapaa kipeetä tekeekin vaikka toisten puolesta aidosti onnellinen onkin :)

ON: Eilen illalla ja tänä aamuna on ollu ihmeellistä vellovaa oloo (=olla vai eikö olla phoinvointia), ja menkat tuntuis jäävän kahteen-kolmeen harvinaisen niukkaan päivään jos niitä kolmee alkutuhrupäivää ennen menkkoja ei lasketa.. yleensä siis menkat 4-5 melko runsasta vuotopäivää.. :unsure:
 
Ihana lukee muiden tärpeistä vaikka se tietyllä tapaa kipeetä tekeekin vaikka toisten puolesta aidosti onnellinen onkin

ON: Eilen illalla ja tänä aamuna on ollu ihmeellistä vellovaa oloo (=olla vai eikö olla phoinvointia), ja menkat tuntuis jäävän kahteen-kolmeen harvinaisen niukkaan päivään jos niitä kolmee alkutuhrupäivää ennen menkkoja ei lasketa.. yleensä siis menkat 4-5 melko runsasta vuotopäivää..
Oletko tehnyt nyt testiä?
 
  • Tykkää
Reactions: Mamtobe
Onnea plussanneille! <3

Huikea ovisplussa @Kasikuus :)

Mä aiemmin kerroin että vois tässä kierrossa testailla ekaa kertaa ovista. Flo ennustaa sen huomiselle.
Oon ihan hullu ollu noiden testien kans ja kunnon testilabra pystyssä täällä. Parina päivänä tehnyt kolmella eri testillä, kun niitä tilailin.
Eilen illalla tein viimeks ja täys plankkoo kaikki ja eilen alko pieni verituhru pyyhkiessä.. Mutta tänään aamulla......
Yks digi näytti negaa, mutta apteekin testi aika vahvat viivat ja kaksoishormonitesti pysyvä hymynaama!! Oon ihan ihmeissäni kun se pärähti siihen, että hetkinen sehän ei ees vilku. :D
Mites nää mun dpot nyt sit menee?

Laitan vielä kuvaa tähän.
Mietin vaan että miks toi toinen digi (vaaleenpunainen testi) näytti tyhjää ympyrää?
Ja oonko tehnyt väärään aikaan ku en oo kertaakaan saanut vilkkuvaa tohon toiseen vaan suoraan pysyvä hymynaama :D


 
Mulla oli siis ihan selkeä punainen viiva ja pregcheckissä jotain tosi haaleeta viivantynkää. Tuskin siis kyse on haamuviivasta kun oli selvää väriä.
kuulostaa kyllä plussalta. Nuo omatkin on livenä ollut ihan punertavia tai siis haaleanvaaleanpunertavia. viime kuussa kun oli selvösti hcg nousua viiva lähti tummumaan tuollaisesta yllä olevasta, mutta sitten se lähti vuodon myötä myös haalistumaanki. Mutta sen selvästi huomasi milloin alkoi olla oikea plussa viiva kyllä :) rfsu herkkä antoi selvemmän positiivisen.
 
Vähän nyt "aiheen" vierestä, mutta onko täällä muita joilla ollut aiemmissa raskauksissa radi? Tai muuten taipumusta korkeisiin aamusokereihin? Mä jäin esikoisesta "kiinni", paastoarvo oli 5.4 kun sai olla 5.3. Kävin vuosi raskauden jälkeen ottaa rasituksen uusiksi, paastoarvo tällöin 5.9 eli normaali, koska se raja taitaa olla 6 normaalisti :D oon nyt satunnaisesti sit kotona mittaillu aamuarvoja ja ne on aina välillä 5.4-5.8. Eli jos tästä raskaudun niin diagnoosi pärähtää samantien. Oisko teillä jotain ruokavinkkejä millä aamuarvoa sais alas? Oon saanut painoa alas 10kg ja hiilareita vedän huomattavasti vähemmän ja fiksummin kun ennen, mut ei tunnu aamuarvoihin auttavan :(
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Saas nähä palaanko tänne takas taas :( tai oikeastaan päätettiin jo, et jos tämä menee kesken, me lopetetaan yrittäminen, tosin pystyykö siihen, nii en tiedä.
Mulla menossa rv7, eilen polttavia selkä ja alamahakipua ja vaaleanpunaista vuotoa. Se kyllä loppui, ja tänää tuli enää vähän rusehtavaa, mutta kipuja edelleen on ja selviä supistuskipuja. Tissikipu helpotti ja muuttui kutinaksi, samoin pms. Oireet iski päälle, päänsärky ja vtutus. En osaa odottaa kuin kunnon vuotoa päälle. En ees uskalla tehdä testiä että onko haalistunut jo :(
Ja joo tiedän, että jollain on harmitonta vuotoa alkuraskaudessa, mutta mulla se on aina enteillyt Huonoa, joten en ees odota tästäkään mitään positiivista.
Pitää sit vaan keskittyä esikoiseen ja hankkia vaikka kissanpentu koiran lisäksi. En jaksa enää pettymyksiä toisen perään.
 
ON:
Oon nyt kahtena päivänä testannu ovista (kp10 ja kp11) mutta TODELLA haaleaa viivaa tulee eikä ole ainakaan mitään huomattavia oireitakaan ollut, aamulämmöissä ei suurta vaihtelua ja aikalailla siinä peruslämmön tietämillä on ollut.
Pitäisiköhän päivä tai pari vain olla testaamatta, vai voiko se plussa pärähtää tikkuun yhtäkkiä?:unsure:
Flon mukaan ovis olisi nimittäin jo huomenna, tosin siihen en nyt juurikaan luota:unsure:
 
TITI-LOVE ihan hirmuisen paljon voimia epävarmaan tilanteeseen. Toivotaan, että on vaan harmitonta vuotoa. Ollaan täällä sun tukena oli tilanne mikä hyvänsä.

Täällä yks kp 51 menevä miettii, et jos kierto on normisti sen 31 päivää ja nyt jäi selvästi menkat väliin, niin millonhan hitossa sitä vois odottaa niitä menkkoja alkavaks. Sillon kun seuraavat pitäis tulla vai viikkoa aiemmin? Tai toki randomisti ihan koska vaan on myös mahis. Argh. Ollaan kyllä talleteltu ihan tasaseen tahtiin, että jos sattuis sopivasti ovikseen, mikäli sellainen ois ollu tässä tulossa. Onpa kyllä ärsyttävää tällainen odottelu. Toissapäivänä tein testinkin ja nega oli sekin.
 
@Titi-Love kamalan paljon tsemppiä tilanteeseen! Toivotaan, että pahin ei tapahtuisi. Kannattaisi varmaan käydä vu:ssa, kyllä neuvolan kuuluu se tehdä tuossa tilanteessa.

Mua polttelee testaaminen, kääk kuinka vaikeaa on hillitä itsensä. Negaa odotan kyllä, mutta jossain se toivonpilke kuitenkin takaraivossa koputtaa aina.. Oon nyt kiertänyt kaikki kaupat ja apteekit kaukaa, mutta nyt joudun käymään apteekissa, saas nähdä voinko olla kuikuilematta testihyllylle.. Tänään ollut repäisykipuja, mut samalla taas tuntemuksia että kohdunsuu on pehmenemässä menkkoja varten. Plääh, miten näitä ihme "oireita" ei vaan voi olla huomioimatta..
 

Yhteistyössä