Oletko kirjaimellisesti kiihottunut "pikkuhousut märäksi" vieraan miehen lähellä ilman että mitään tapahtui?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko joskus joku mies ollut niin seksikäs että vaikka teillä ei ole ollutkaan mitään muuta kuin keskustelua, niin olet ollut jo pikkuhousut märkänä hänen seurassaan? Tai useamman kerran kun olet hänen lähellään ollut kun tämä tapahtui? Minkälainen tilanne ja millainen mies oli?
 
vierailija
Ekan kerran tämä kävi kun vein pojan ekoihin futistreeneihin, se valmentaja... Harmi vaan kun treenejä on nyt harvemmin kun ennen, mielellään seisoskelen kentän laidalla :D
 
vierailija
Joo, tapahtuu joka kerta, kun eräs viisissäkymmenissä oleva työkaveri katsoo silmiin ja hymyilee. Muuta ei tarvita. Vaikka en kyllä ole kuivuudesta kärsinyt muutenkaan.
 
vierailija
Luin ketjun ja tulin ajatelleeksi yhtä vierasta miestä, johon olen etäihastunut. Kostuin heti niin pelkästä ajatuksesta, että piti käydä vessassa kuivaamassa paikat.
 
vierailija
Erikoista että tuota kunnon kostumista tapahtuu joillakin ihan yllättäinD. Miltä se kostuminen muuten tuntuu? Tuleeko siinä lämmin aalto ja huomaa märät housut vai alkaako kihelmöimään? Kertokaa lisää
 
vierailija
Minulla on viimeaikoina valtavasti lisääntyneet halut ja näen seksikkäitä miehiä siellä täällä usein ja kostun todella helposti. Tietysti kuukautiskierto vaikuttaa myös kun hormonit jyllää :D.. Lisäksi valun kiihottuessa aika paljon, mikä on tietysti itse tilanteessa ihanaa, mutta jälkeenpäin ärsyttää, kun housut on täynnä mahlaa ja läpimärkänä välillä päällyshousuja myöten.
 

Yhteistyössä