Hyvä ruokapaikka välillä Pori-Turku?

Tullaan pohjoisempaa kuin Pori ja Porin jälkeen voisi jo miettiä ruokailua. Mennään risteilylle ja koska on iltalähtö niin ei otettu buffetia siksi päiväksi. Pakko kuitenkin jo syödä matkalla.

Ei kiinnostaisi ABC:t tms. Jos olisi joku kiva paikka joka ei tekisi isoa koukkausta reitiltä. Onko antaa hyviä vinkkejä? :)
 
vierailija
höpöhöpö. Tahallasi teit tuon nikin. Olet pun....nutttuuuuu
Keneksi te ap:ta epäilette? En kyllä mäkään muista jokaista tämän palstan nimimerkkiä eli onko olemassa joku Elena tms. Enkä kyllä näe tässä ap:n aloituksessa mitään kiusaamista. Ei voi olettaa, että tietään jokaisen palstan nimimerkin. Varsinkin jos täällä ei käy paljon kuten mä itse en käy koska palsta on mennyt niin kummalliseksi ja vierailijat vainoaa jatkuvasti ja tekee kiusaa.

t.Entinen vakkari
 
vierailija
Keneksi te ap:ta epäilette? En kyllä mäkään muista jokaista tämän palstan nimimerkkiä eli onko olemassa joku Elena tms. Enkä kyllä näe tässä ap:n aloituksessa mitään kiusaamista. Ei voi olettaa, että tietään jokaisen palstan nimimerkin. Varsinkin jos täällä ei käy paljon kuten mä itse en käy koska palsta on mennyt niin kummalliseksi ja vierailijat vainoaa jatkuvasti ja tekee kiusaa.

t.Entinen vakkari
Tääl on ehkä yks, joka tekee kiusaa, muut yrittää keskustella asiallisesti, mut mustat kuvittelee, et kaikki harmaat on samanlaisia ja ttuilee niille kaikille.
 
Tämä ap on se tyyppi. typerää tehdä melkein samanlainen nikki.
No en todellakaan ole! Mä käyn tällä palstalla muutaman kerran kuukaudessa enkä todellakaan tiedä kaikkia nimimerkkejä. Mä tein täysin viattoman aloituksen jossa kysyin vinkkejä ruokapaikkoihin joten miten tämä aloitus kiusaa jotakin toista nimimerkkiä? Mikä edes on se nikki jota muka matkin?

Sen vähän mitä täällä käyn niin olen huomannut, että täällä on ilmeisesti paljon vainoharhaisia avohoitopotilaita jotka hyökkäävät tavallisten kirjoittajien kimppuun kuten mulle nyt kävi. Hakeutukaa hoitoon.
 

Yhteistyössä