Suomalaiset orjakaupan uhreina

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tehkää edullinen DNA-autosomaali eli serkkutesti, halvalla selviää jos on eksoottista verta suonissa. Samalla hyvin paljon muutakin faktaa. Jos vaikka oma isä ei olekaan oma isä, molemmat pitää kyllä testata ;)

Joku taiwanilainen tms ihmetteli, että miksi hänestä löytyy suomalaista DNAta
 
vierailija
Tehkää edullinen DNA-autosomaali eli serkkutesti, halvalla selviää jos on eksoottista verta suonissa. Samalla hyvin paljon muutakin faktaa. Jos vaikka oma isä ei olekaan oma isä, molemmat pitää kyllä testata

Joku taiwanilainen tms ihmetteli, että miksi hänestä löytyy suomalaista DNAta
Se on kiehtovankoukuttavaa :)

Miullakin on kuninkaallinen osuma ja kun se on isolla kromosomimäärällä niin se on 100% varma
 
vierailija
Tehkää edullinen DNA-autosomaali eli serkkutesti, halvalla selviää jos on eksoottista verta suonissa. Samalla hyvin paljon muutakin faktaa. Jos vaikka oma isä ei olekaan oma isä, molemmat pitää kyllä testata

Joku taiwanilainen tms ihmetteli, että miksi hänestä löytyy suomalaista DNAta
Mihin kaikkeen noita DNA-testien tuloksia käytetään? Kenelle ne myydään? Kuka hyötyy?
 
Mihin kaikkeen noita DNA-testien tuloksia käytetään? Kenelle ne myydään? Kuka hyötyy?
Sinä yksin hyödyt, vaikkapa sukuselvitystä tehdessä (y)

Tai jos haluat selvittää mitä porukkaa esivanhempasi esivanhemmat ovat olleet

Voit myös löytää oikean biologisen isäsi, ennestään tuntemattomia sisarpuolia jne

Suomalaisten asiantuntijoiden suosittelemat labrat eivät myy niitä eteenpäin
 
vierailija
Yksi sana: hakkerit.
No kerro nytmeille kaikille, että miten ne hyödyntäisi just sinun DNAtasi?

Oon testannut itseni kahdessa eri firmassa ja ladannut sen datan kolmeen eri vertailusivustoon, jonne ladatessa käytännössä pääsee vertaamaan kaikissa maailman eri labroissa tehtyjä testejä. Selläisia yhteishyväfirmoja siis. Ja ihan kaikki testaajat hyötyy :love:

Eikä kuule ole näkynyt ovelle koputtelemassa Men in Black tyyppejä stetsoneissa ja reiskoissa :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Penteleen maksumuurit. Mut iso asia kyseessä, ihan hirveesti liikkuu rahaa.. entäs yritysfuusiot ja tytäryhtiöt jne..?
Mä haluisin kyl tehdä testin, mut jotenkin odotan eka jotain sääntelyä.
Tuohan on hieno juttu ollut kun murhaajat ja raiskaajat saadaan kiinni :)(y)

Minä olen laittanut täpän siihen kohtaan, että FBI saa käyttää mun tulosta, jos sillä saadaan joku nalkkiin. Eli on 100% luottamus sukulaisiin, mutta teoriassa joku isoisäni isä on saattanut olla avioliiton ulkopuolisessa suhteessa, ja sen miehen alenevassa polvessa on rikollinen, niin kiinnihän se jää.
 
vierailija
No kerro nytmeille kaikille, että miten ne hyödyntäisi just sinun DNAtasi?

Oon testannut itseni kahdessa eri firmassa ja ladannut sen datan kolmeen eri vertailusivustoon, jonne ladatessa käytännössä pääsee vertaamaan kaikissa maailman eri labroissa tehtyjä testejä. Selläisia yhteishyväfirmoja siis. Ja ihan kaikki testaajat hyötyy

Eikä kuule ole näkynyt ovelle koputtelemassa Men in Black tyyppejä stetsoneissa ja reiskoissa
:D
Riippuu siitä, mistä saa parhaimman hinnan. Pari tapaa tulee mieleen.
1. Möisin ne jollekkin valtiolle.
2. Jos pystyisin myymään niitä rikosten tekijöille, että lavastaa rikospaikan.. ehkä tulevaisuus/ lähitulevaisuus.
3. Siellä jos voi etsiä sukulaisiaan, etsisin perherykelmiä ja skämmäisi niitä. a) tyypillinen "amerikkalainen kenraali hädässä"-tyyppinen , b) pyytäisin rahaa, jotta pääsee sukuloimaan c) kiristäisin ( olen poikasi/ tyttösi, paljastan pettämisesi / olemassaoloni, tms. vaimollesi jos..)
-oikeastaan on ihmeellistä, ettei tällaisia ole jo!
4. Kloonijälkeläiset
5. Jos paljastuu sairauksia tms. voi kiristää

...
you name it. Eihän tuohon tarvi kuin rikollisen mielen. Noi mun ideat on varmasti aika kevyttä settiä vielä :D
 
vierailija
Tuohan on hieno juttu ollut kun murhaajat ja raiskaajat saadaan kiinni

Minä olen laittanut täpän siihen kohtaan, että FBI saa käyttää mun tulosta, jos sillä saadaan joku nalkkiin. Eli on 100% luottamus sukulaisiin, mutta teoriassa joku isoisäni isä on saattanut olla avioliiton ulkopuolisessa suhteessa, ja sen miehen alenevassa polvessa on rikollinen, niin kiinnihän se jää.
Toi, mikä oli pelottavaa tossa, oli toi kaikessa hiljaisuudessa yhteistyön. :)
 
Mun kysymys oli "No kerro nytmeille kaikille, että miten ne hyödyntäisi just sinun DNAtasi?"

Riippuu siitä, mistä saa parhaimman hinnan. Pari tapaa tulee mieleen.
1. Möisin ne jollekkin valtiolle.
-siis omasi myyt? Jaha...

2. Jos pystyisin myymään niitä rikosten tekijöille, että lavastaa rikospaikan.. ehkä tulevaisuus/ lähitulevaisuus.
-miksi lavastat itsesi?

3. Siellä jos voi etsiä sukulaisiaan, etsisin perherykelmiä ja skämmäisi niitä. a) tyypillinen "amerikkalainen kenraali hädässä"-tyyppinen , b) pyytäisin rahaa, jotta pääsee sukuloimaan c) kiristäisin ( olen poikasi/ tyttösi, paljastan pettämisesi / olemassaoloni, tms. vaimollesi jos..)
-oikeastaan on ihmeellistä, ettei tällaisia ole jo!

-ne voi vertailla omaansa sinuun, joten huijaaminen ei onnistu. Sinulla pitää olla todiste pettämisestä, ei sinun sitä tee!

4. Kloonijälkeläiset
-et bysty kovalevyn bittijonosta tekemään jälkeläisiäsi

5. Jos paljastuu sairauksia tms. voi kiristää
- miten?

...
you name it. Eihän tuohon tarvi kuin rikollisen mielen. Noi mun ideat on varmasti aika kevyttä settiä vielä

No kiva kun luovuutta löytyy, mutta rupea taiteilijaksi, siinäkin tienaat muutaman euro viikossa ;)
 
vierailija
Mun kysymys oli "No kerro nytmeille kaikille, että miten ne hyödyntäisi just sinun DNAtasi?"

Riippuu siitä, mistä saa parhaimman hinnan. Pari tapaa tulee mieleen.
1. Möisin ne jollekkin valtiolle.
-siis omasi myyt? Jaha...

2. Jos pystyisin myymään niitä rikosten tekijöille, että lavastaa rikospaikan.. ehkä tulevaisuus/ lähitulevaisuus.
-miksi lavastat itsesi?

3. Siellä jos voi etsiä sukulaisiaan, etsisin perherykelmiä ja skämmäisi niitä. a) tyypillinen "amerikkalainen kenraali hädässä"-tyyppinen , b) pyytäisin rahaa, jotta pääsee sukuloimaan c) kiristäisin ( olen poikasi/ tyttösi, paljastan pettämisesi / olemassaoloni, tms. vaimollesi jos..)
-oikeastaan on ihmeellistä, ettei tällaisia ole jo!

-ne voi vertailla omaansa sinuun, joten huijaaminen ei onnistu. Sinulla pitää olla todiste pettämisestä, ei sinun sitä tee!

4. Kloonijälkeläiset
-et bysty kovalevyn bittijonosta tekemään jälkeläisiäsi

5. Jos paljastuu sairauksia tms. voi kiristää
- miten?

...
you name it. Eihän tuohon tarvi kuin rikollisen mielen. Noi mun ideat on varmasti aika kevyttä settiä vielä

No kiva kun luovuutta löytyy, mutta rupea taiteilijaksi, siinäkin tienaat muutaman euro viikossa
No oletpas trollipäällä.
"Todisteita" pettämiestä voi muuten tehtailla muutenkin. Lisäksi ihmiset jakavat niin paljon asioitaan somessa, että sieltä voi saada tietoa esim. jos avioliitto ei ole vahvalla pohjalla. Kun tarpeeksi montaa kiristää, kyllä se johonkuhun osuu.

Ja vaikka nyt en pysty, se voi olla siis tulevaisuudessa mahdollista.

Paljastuksilla.

Ja oletpas vittuilupäällä. Ihanko harrastat?
 
vierailija
No se voi olla yksipuolinen päätös, jos haluatte jatkaa toimintaanne, niin FBI:llä on avoin pääsy dataanne

En edelleenkään pidä pahana kun itsellä ja 99%:lla on puhtaat jauhot pussissa
Sun kaltaisia huijaisin ensimmäiseksi ja viesteistäsi päätellen onnistuisin ensiksi :D :D :D
Jos FBIn kanssa tehdään yhteistyötä, niin voiko kaikessa hiljaisuudessa tehdä muutakin? Juu, ei, koska sulla kato on paremman hajunen kakka joo.
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
vierailija
Unohdin identiteettivarkauksen, sen kaikkein ilmeisimmän :D
Ei tarvi enää mistään hautakivistä hakea nimiä, ja väärentää papereita, kun kohta on kaikki tarjolla ihan koti soffalta :D
 

Yhteistyössä