Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Laitat sä kinkkurasvaa naamaan?:eek:
Juu ja kinkkurasva pelasti meidän seksielämän. :D :cry:

Sit mä paistan sillä seuraavan vapun munkit ja teen candy popseja: pyörittelen ensin hikisissä sormissa palleroiksi, sit hieron nonparellia pintaan ja isken siihen hammastikun, niin menee tenaviin ku väärä raha. :)
Pillifarkutkin sujahtaa mun selluliittireisiin kun hieroo kinkkurasvaa -ja taas mentiin...

Juu ja kinkkurasva pelasti meidän seksielämän.

Sit mä paistan sillä seuraavan vapun munkit ja teen candy popseja: pyörittelen ensin hikisissä sormissa palleroiksi, sit hieron nonparellia pintaan ja isken siihen hammastikun, niin menee tenaviin ku väärä raha.
Pillifarkutkin sujahtaa mun selluliittireisiin kun hieroo kinkkurasvaa -ja taas mentiin...
Ja ihan loput rasvat käytät mieheen....you know how*viheltelee salamyhkäisesti x-files sarjan tunnaria niin, että sylki vaan roiskuu* :whistle:

eli laitat miehelles leningrad cowboys kampauksen sillä

• Haha
Reactions: Echo ja m.e.k.
Että mä siis inhoan nyky-kodinkoneita!!

Ensin pyykkikone arpoo 100 vuotta että lähtiskö käyntiin (mittaa varmaan veden molekyylit ja kalsarien kikkaremäärän), ja pitää kytätä että lähtikse oikeesti käymään kun se on aluks ihan hiljaa.

Sit kun ne on tehny ohjelman niin ne huutaa kuin sikaa tapettais niin kauan, kunnes painat jotain lopetusnappia.
Pyykkikoneet arpoo sen jälkeen "hähää, antasinko pyykit vai annanko omistajan odottaa oven aukeamista joku mukamas 15 sekunnin lopputasaus/mylläysaika vaikkei sillä oo sen kalsarien sileydelle mitään merkitystä." :cautious:

Ja kuka pässi on ideoinu sen, että kahviloissa ja pikaruokapaikoissa se asiakas-mikroaaltouuni on digitaalinen, missä on miljoona namikkaa? Kerran kysyin myyjältä apua kun mikro ei sanonu mitään, ja sekään ei osannu käyttää sitä.

• Vau!
Reactions: m.e.k.

Ensin pyykkikone arpoo 100 vuotta että lähtiskö käyntiin (mittaa varmaan veden molekyylit ja kalsarien kikkaremäärän), ja pitää kytätä että lähtikse oikeesti käymään kun se on aluks ihan hiljaa.

Sit kun ne on tehny ohjelman niin ne huutaa kuin sikaa tapettais niin kauan, kunnes painat jotain lopetusnappia.
Pyykkikoneet arpoo sen jälkeen "hähää, antasinko pyykit vai annanko omistajan odottaa oven aukeamista joku mukamas 15 sekunnin lopputasaus/mylläysaika vaikkei sillä oo sen kalsarien sileydelle mitään merkitystä."

Ja kuka pässi on ideoinu sen, että kahviloissa ja pikaruokapaikoissa se asiakas-mikroaaltouuni on digitaalinen, missä on miljoona namikkaa? Kerran kysyin myyjältä apua kun mikro ei sanonu mitään, ja sekään ei osannu käyttää sitä.
Ostaja ei älynnyt että helppokäyttöinen mikro riittää. Myyjän pitäs osata.

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija

Pyykkikoneet arpoo sen jälkeen "hähää, antasinko pyykit vai annanko omistajan odottaa oven aukeamista joku mukamas 15 sekunnin lopputasaus/mylläysaika vaikkei sillä oo sen kalsarien sileydelle mitään merkitystä."

Meidän pyykinpesukone panttaa sitä oven avaamista kyllä ihan jopa usean minuutin ja todella monesti kone ei saa pyykkiä lingottua kun on muka epäsopiva määrä sitä koneessa... yrittää ja yrittää ja sitten on mätettävä sinne lisää painoa, märkiä pyyhkeitä ja uusi linkous. kerran pesin puhdistuspesun tyhjällä koneella ja se ei saanut sitä lingottua, valot vilkkui ohjelman jälkeen että pyykki jäi märäksi. Epätasaisuutta tyhjässä koneessa... :rolleyes: huh. Ja on se kone suorassa, se on tarkistettu että ei voi siitä johtua...

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä