JooSun mahtimunkit toimii puskureina
Mitäs nyt, housut täynnä kyrbää
Napsauta saksilla poikki tai ota housut pois jalasta!Mitäs nyt, housut täynnä kyrbää
mun mielestä ootte tosi ihq... eikusiis perrrrwojaja mek ja mä olen melko pervoja.
Niin, MYÖS, mutta nykyään ei oo mitään muuta kuin alatyylistä juttua.Aina on ollut myös alatyylistä puhetta.
Ei kai ne omakotitalossakaan saa kovin myöhään ulkona mekastaa...Oivoi. Naapurilla on pippalot ja karaokelaitteet. -Ulkona!
täst tulee tosikiva ilta. :S
Ei kai ne omakotitalossakaan saa kovin myöhään ulkona mekastaa...
Ja jos hyvin käy ja sieltä löytyisi hyviä laulajia joukosta
Puhutaan me muistakin asioista.Niin, MYÖS, mutta nykyään ei oo mitään muuta kuin alatyylistä juttua.
Oisko vähän hauskaa kun laittaisitte omista ämyreistä oman karaoken omalle pihalle samaan aikaanNeljä laulajaa koettu. Yksi ei kokonaan laulanut vitulleen. Nyt tulee tsingiskaania duettona. Kyl tän jotenkin sanoista tunnistaa.
Rämpäytä sä musiikkia aamulla kun heräät. Jos yöunia häiritsevät.Oivoi. Naapurilla on pippalot ja karaokelaitteet. -Ulkona!
täst tulee tosikiva ilta. :S
Onhan täällä muutakin juttua, kerrotaan kuulumisia, uintireissuja, kauppareissuja, puretaan sydäntä jne...ja tossa just äsken ros kertoi bailaavasta naapuristaan.Niin, MYÖS, mutta nykyään ei oo mitään muuta kuin alatyylistä juttua.
ensisijaisesti olisin kiinnostunut sun ja parin muun ketkulaisen seksuaalisen mielenkiinnon kohteistaOnhan täällä muutakin juttua, kerrotaan kuulumisia, uintireissuja, kauppareissuja, puretaan sydäntä jne...ja tossa just äsken ros kertoi bailaavasta naapuristaan.
Minkälaisia juttuja sun mielestä täällä sitten pitäisi olla, jos noi ei kelpaa?
No autot on kova sana.ensisijaisesti olisin kiinnostunut sun ja parin muun ketkulaisen seksuaalisen mielenkiinnon kohteista
Ei se kerro sulle mitä primetime tarkottaa, mutta minäpä tiedänkin.
Ok....oon vaan nähnyt ton saman viestin muutaman kerran ja ihmetellyt..Ei se kerro sulle mitä primetime tarkottaa, mutta minäpä tiedänkin.
sakarygmä minne sinä ja muutama muu ette ole tervetulleitaOk....oon vaan nähnyt ton saman viestin muutaman kerran ja ihmetellyt..
Se tietovisa. Joka ilta kasilta ja pari kertaa muutoinkin viikossa. WhatsApissa pelataan. Jos mä kutsun sut ni saadaan molemmat pelastusrengas!
TottaNo kyrvät on kova sana.
Ok, en ole kuullutkaan moisesta?Se tietovisa. Joka ilta kasilta ja pari kertaa muutoinkin viikossa. WhatsApissa pelataan. Jos mä kutsun sut ni saadaan molemmat pelastusrengas!