Puolustusvoimien kenttäpiispa on avannut sanaisan arkkunsa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Kenttäpiispa Pekka Särkiön, 57, mukaan ”bolshevikkien aseellinen vallankumous on väistynyt ja tilalle on kasvanut kulttuurikumous, jolle avioliitto, miehen ja naisen sukupuolijako, ydinperhe ja lasten kasvatus ovat kaiken pahan alku ja juuri”."

"Kenttäpiispa Särkiö päättää kirjoituksensa tähän sanatarkkaan huovis-sitaattiin:
”Naisen pittää tehä lapsia ja hoitaa ne ja laittaa ruokaa ja ommella. Se on jokkaisen miehen ja naisen velvollisuus, että pannaan se karvakannel soimaan ja tehhään uusia ihmiisä maapallolle hipsimään."

Särkiö on hyvä ja hyppää sata vuotta taaksepäin, jos silloin oli niin kivaa.
Ei tarvitse, koska...

"Ottakaamme malli Afrikasta ja Lähi-idästä
Hän ottaa myös kantaa työperäiseen maahanmuuttoon, josta ”kulttuurieliitti innostuu, mutta pian hymy jäykistyy. Lähi-Idästä ja Afrikan maista muuttavien avioliitto- ja perhekäsitystä kulttuurivallankumous ei ole vielä murtanut.”
Särkiön mukaan näiden maahanmuuttajien keskuudessa ”miehen ja naisen avioliitto on kunniassa ja esiaviollista seksiä ei hyväksytä. Sukupuolia on kaksi eikä niitä vaihdeta. Mutta syntyvyyspä on korkealla”, iloitsee kenttäpiispa."

Ei tarvitse, koska...

"Ottakaamme malli Afrikasta ja Lähi-idästä
Hän ottaa myös kantaa työperäiseen maahanmuuttoon, josta ”kulttuurieliitti innostuu, mutta pian hymy jäykistyy. Lähi-Idästä ja Afrikan maista muuttavien avioliitto- ja perhekäsitystä kulttuurivallankumous ei ole vielä murtanut.”
Särkiön mukaan näiden maahanmuuttajien keskuudessa ”miehen ja naisen avioliitto on kunniassa ja esiaviollista seksiä ei hyväksytä. Sukupuolia on kaksi eikä niitä vaihdeta. Mutta syntyvyyspä on korkealla”, iloitsee kenttäpiispa."
Sannoopi, notta lapsia pitäis tehdä ja se on velvollisuus, mutta ei esiaviollista seksiä missään tappauksessa.
Voe puurot ja vellit.

Lapset pitää tehdä avioliitossa.
No kannattaiskohan sitä asennetta vähän miettiä, jos kerta syntyvyys on liian alhanen.. avioliittojen määrä on laskussa ja kaikki puolueet on uskonnon kanssa vähän silleen, että jos tahtovat. Vai puhhuuko herra Särkiö maistraattiliitoista. En tiedä. Uusperheillä on enemmän lapsia kuin kahden aikuisen, SE on tilastollinen fakta :D

Halla-ahokin jakaa julkisesti eroakirkosta linkkiä.

No kannattaiskohan sitä asennetta vähän miettiä, jos kerta syntyvyys on liian alhanen.. avioliittojen määrä on laskussa ja kaikki puolueet on uskonnon kanssa vähän silleen, että jos tahtovat. Vai puhhuuko herra Särkiö maistraattiliitoista. En tiedä. Uusperheillä on enemmän lapsia kuin kahden aikuisen, SE on tilastollinen fakta

Halla-ahokin jakaa julkisesti eroakirkosta linkkiä.
Avioliittojen ja kirkkoon kuulumisen mustamaalaamisella on tarkoitus tuhota yhtenäiskulttuurimme. Hajoita ja hallitse.

Everstiluutnantti Jussi Puustinen Puolustuvoimien viestintäosastolta kertoo, että kirjoitusta on pidetty epäonnistuneena. Se ei vastaa lainkaan Puolustuvoimien ihmiskäsitystä.

– Meillä on yksiselitteisen selkeä linja: tasa-arvo ja yhdenvertaisuus koskien sukupuolia, seksuaalista suuntautumista ja etnistä taustaa. Särkiön kanssa on keskusteltu ja hän totesi itsekin, että teksti ei ollut ihan onnistunut.
Tässä onkin uutta tietoa minulle. Minä olen ollut siinä uskossa, että puolustusvoimat on vain miehille pakollisen kansalaispalveluksen kannalla ja sen lisäksi soveltaa esim. yleisen palvelusohjesäännön suhteen eri standardeja miehille ja naisille.

Tässä onkin uutta tietoa minulle. Minä olen ollut siinä uskossa, että puolustusvoimat on vain miehille pakollisen kansalaispalveluksen kannalla ja sen lisäksi soveltaa esim. yleisen palvelusohjesäännön suhteen eri standardeja miehille ja naisille.
Pakollisuus on kustannuskysymys. Naiset on yrittäneet tunkea väkisin armeijaan sen neljäkymmentä vuotta, nyt viimeiseksi se on torpattu sillä, että tulee liikaa kustannuksia.
Standardeista en nyt tiedä, mitä tarkoitat käytännössä?

Teksti kertoo paljon siitä, millaisia henkilöitä kirkko nostaa vallankahvaan. Tiedän, että kyseessä on pv:n virkamies, mutta myös viittä vaille kirkon piispa. Kirkon tuella myös merkittävä vaikutus kenttäpiispan valintaan.

Hänellä on oikeus mielipiteeseen.

• Tykkää
Reactions: Echo
Pakollisuus on kustannuskysymys. Naiset on yrittäneet tunkea väkisin armeijaan sen neljäkymmentä vuotta, nyt viimeiseksi se on torpattu sillä, että tulee liikaa kustannuksia.
Standardeista en nyt tiedä, mitä tarkoitat käytännössä?
Naiset saavat esim. pitää pitkiä hiuksia, vaikka miehiltä se on hygieniasyistä kielletty. Puolustusvoimien selittely siitä, että heille tasa-arvo olisi itseisarvo on naurettavaa.

Yhteistyössä