Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tein kanasalaatin johon tuli Apetinan "fetaa".

Mietin vaan että kun toi juusto (siinä on ihan maitoakin) myydään 2 dl nestekartonkitetrassa, kaupassa keskellä käytävää eikä kylmälaitteesta tietoakaan, niin miten parasta ennen -päiväys silti voi olla syksyllä? :unsure:

• Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Tein kanasalaatin johon tuli Apetinan "fetaa".

Mietin vaan että kun toi juusto (siinä on ihan maitoakin) myydään 2 dl nestekartonkitetrassa, kaupassa keskellä käytävää eikä kylmälaitteesta tietoakaan, niin miten parasta ennen -päiväys silti voi olla syksyllä?
Jos pakkausta ei ole avattu niin säilyy huoneenlämmössä.

• Tykkää
Reactions: Echo
Jos pakkausta ei ole avattu niin säilyy huoneenlämmössä.
Googletin ultrafiltraatiosta, ja haku ohjas johonki munuaissairauksiin...:unsure:

Huomenta

Nukuin kyllä hyvin, mutta olin kieräyttänyt itteni nukkumaan (unissani siis) sellaseen asentoon mikä ei nyt vaan selän mielestä ollut hyvä. Alaselän alla 2 peittoa isona myttynä ja tyynyt (4kpl) polvien välissä....en ymmärrä mitä tuossa nyt oli niin väärin, että nyt en kunnolla pääse liikenteeseen...:rolleyes:

Vähän ennen 7 jo olin kunnon paikassa. Heti sain huoneen joka 2 kerroksessa. Ihan kiva huone. Pussiaamupala syöty. Kahvia, lasipullossa oleva mehu,sämpylä, joku jogurttismoothie,banaani ja elovenakeksi. Banaani ja keksi jäi syömättä kun ei jaksa

• Tykkää
Reactions: r0s ja Elena777
Huono puoli vaan tosiaan ku 2 kerros ja hissillä pitää mennä. Paniikki meinaa iskeä portaissa,alaspäin pääsee helpommin. Klo 9 alkaa ohjelma

r0s
Huomenta!

Tien päällä jo. Tarkoitus oli heräillä casta kasilta ja nauttia aamupala rauhassa mutta hyttyset ajoivat reissuun vauhdilla.

Mut ollaanpa sit ajoissa kotona ja valmiina työviikkoon. Joko Kais starttasi? Turvallista matkaa sinnekin!
Kunnonpaikkako se oli? Just hurahdettiin motarilla moisen kyltin ohi. Kuopio 7 näyttää toinen kyltti.

Onpa täällä ihana isännöitsijä...soitin taas noista keittiönputkista ja sain ihan törkeetä kohtelua.

Mulle sanottiin viime kerralla, että kerta kkssa pitää antaa mennä niin kuumaa vettä 5-10 minuuttia altaaseen kun voi...no suostuin siihen hieman ihmetellen ja kuten olen huomannut niin se neuvo oli täysin susi jo syntyessään...sitä vettä kun pitäis läträtä tonne altaaseen ainakin pari kertaa viikossa.
Ensimmäisellä kerralla putkimies sanoi hajulukon olevan väärin asennettu ja aivan liian pitkä, viime kerralla hajulukko oli kuulema täydellinen...kysyin isännöitsijältä, että mitä he aikoo tehdä,. koska tää asunto alkaa olemaan näin kalliilla vuokralla asuinkelvoton. Häntä nauratti ja sanoi lopulta ''No mä laitan sinne putkimiehen''. Kerroin ettei tänään käy ja kysyin mitä se putkimies vois edes asialle tehdä, johon isäntä vastasi huvittuneen ylimielisesti ''No ei kai mitään, jos sinne ei saa edes tulla''.

Mun ei auta muu kuin ottaa tänään vuokranantajaan yhteys ja ettiä ittelleni uusi kämppä (ja eri isännöitsijä).

• Surullinen
Reactions: m.e.k.
Onpa täällä ihana isännöitsijä...soitin taas noista keittiönputkista ja sain ihan törkeetä kohtelua.

Mulle sanottiin viime kerralla, että kerta kkssa pitää antaa mennä niin kuumaa vettä 5-10 minuuttia altaaseen kun voi...no suostuin siihen hieman ihmetellen ja kuten olen huomannut niin se neuvo oli täysin susi jo syntyessään...sitä vettä kun pitäis läträtä tonne altaaseen ainakin pari kertaa viikossa.
Ensimmäisellä kerralla putkimies sanoi hajulukon olevan väärin asennettu ja aivan liian pitkä, viime kerralla hajulukko oli kuulema täydellinen...kysyin isännöitsijältä, että mitä he aikoo tehdä,. koska tää asunto alkaa olemaan näin kalliilla vuokralla asuinkelvoton. Häntä nauratti ja sanoi lopulta ''No mä laitan sinne putkimiehen''. Kerroin ettei tänään käy ja kysyin mitä se putkimies vois edes asialle tehdä, johon isäntä vastasi huvittuneen ylimielisesti ''No ei kai mitään, jos sinne ei saa edes tulla''.

Mun ei auta muu kuin ottaa tänään vuokranantajaan yhteys ja ettiä ittelleni uusi kämppä (ja eri isännöitsijä).
Isännöintitoimistoon vaan viestiä asennevammaisesta isännöitsijästä.

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777

Yhteistyössä