Toiveissa vauva 2021

Siis kyllä on ihmismieli hassu. Varsinkin raskautta yrittävän naisen mieli. Mä olen tässä nyt jo katsonut lasketun ajan ja työasiat ja ultrat jne. Siis yhden hiton ovisplussan perusteella. :D

Mut eikai mikään kiellä haaveilemasta.. tää oli sentäs mun elämäni toinen ovisplussa ja siitä ekasta sillon 3v sit tuli lapsi. Sitä tosin tehtiin 8kk.. mut josko kroppa muistais nyt, et ainiinjoo, raskaushommia ;)
 
Siis kyllä on ihmismieli hassu. Varsinkin raskautta yrittävän naisen mieli. Mä olen tässä nyt jo katsonut lasketun ajan ja työasiat ja ultrat jne. Siis yhden hiton ovisplussan perusteella.

Mut eikai mikään kiellä haaveilemasta.. tää oli sentäs mun elämäni toinen ovisplussa ja siitä ekasta sillon 3v sit tuli lapsi. Sitä tosin tehtiin 8kk.. mut josko kroppa muistais nyt, et ainiinjoo, raskaushommia
Minä myös joka kierrossa katson lasketun ajan :D Toivottavasti teillä tärppäisi nyt ❤
 
Ihan oikeasti ei ole mun juttu tämä ovulaation seuraaminen!xD Eilen olin ihan varma että oli positiivinen testi kun kontrolliviiva ilmestyi ennen testiviivaa. Tänään kuitenkin edelleen tumma viiva vaikkei ihan yhtä salamavauhtia ilmaantunut. Eli tummaa viivaa oon pissannut tikkuun pian viikon. :/ Olisi ehkä ollut parempi ettei ala testailemaan ollenkaan kun ei kuitenkaan ole vielä pitkään yritetty. Voihan tämä olla jotain kemiallisen jälkeistä, mutta en tiedä. Ärsyttävää! Vielä kolme liuskaa jäljellä ja ne pissaan pois ja toivon että alkaa viiva vaalenemaan. :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
@Helmipupu oisko voinu olla myöhäsempi ovis? Toivotaan että viiva vielä vahvistuisi, jospa se vaan nyt vahvistuu hitaasti ❤

Ja onnea haamusta @Tiukuliina89 ❤ Toivotaan että vahvistuu! :love:

Täällä tuli pyyhkiessä vähän verta, oiskohan mun menkat viimein alkamassa. Eka kerta kun yritysaikana ei juuri ees harmita vaan oishan se helpotus jos ne nyt viimein alkaa että pääsee uuteen yrityskiertoon. Vielä en tuu kiertolistalle ku en nyt tiiä alkoko ne kunnolla vai ei... mut helpottunut fiilis jo tästä. :love:

Muoks. toivottavasti viivanpaikka enteilis tulevaa plussaa @Ananas90 :love:
 
Moikka! Voisin ilmoittautua mukaan tänne, vaikka oon ollut toiveikkaana jo 2019 ja 2020 haaveilijoissakin... Eli amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi. Ja tänään kp 13/31-55.

Pidin taukoa kirjoitteluista kun selvisi, ettei 2020 vauvaa ehditä saamaan. Tällä kertaa tosin vähän toiveikkaampi olo, sillä saatiin lopulta hoidot käyntiin koronan niitä siirrettyä. Jospa tämä siis tästä.

Muitakin tuttuja nimiä ainakin edellisestä ketjusta näkyi listalla, toivotaan että tämä ois se ketju josta päästään poistumaan!
 
Moikka! Voisin ilmoittautua mukaan tänne, vaikka oon ollut toiveikkaana jo 2019 ja 2020 haaveilijoissakin... Eli amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi. Ja tänään kp 13/31-55.

Pidin taukoa kirjoitteluista kun selvisi, ettei 2020 vauvaa ehditä saamaan. Tällä kertaa tosin vähän toiveikkaampi olo, sillä saatiin lopulta hoidot käyntiin koronan niitä siirrettyä. Jospa tämä siis tästä.

Muitakin tuttuja nimiä ainakin edellisestä ketjusta näkyi listalla, toivotaan että tämä ois se ketju josta päästään poistumaan!
Tervetuloa, mukava että hoidot käynnistyy! :) joko tässä kierrossa on? Mitä hoitoja? Toivotaan, että pian tärppäisi! :)
 
  • Tykkää
Reactions: amadecasa
Tervetuloa, mukava että hoidot käynnistyy! joko tässä kierrossa on? Mitä hoitoja? Toivotaan, että pian tärppäisi!
Kiitos! Joo, ehdittiin vielä aloittaa ennen kesätaukoa. Letrozoleilla mennään, toistaiseksi ei niiden lisäksi muuta. Seuraavaksi jos jotain tarvii niin inssit siihen päälle, siitä eteenpäin en halua vielä edes miettiä. Letrot tuntuu ainakin toimivan, ovisplussaa odotellessa.

Mites teillä @minttuni etenee?
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja Ananas90
Kiitos! Joo, ehdittiin vielä aloittaa ennen kesätaukoa. Letrozoleilla mennään, toistaiseksi ei niiden lisäksi muuta. Seuraavaksi jos jotain tarvii niin inssit siihen päälle, siitä eteenpäin en halua vielä edes miettiä. Letrot tuntuu ainakin toimivan, ovisplussaa odotellessa.

Mites teillä @minttuni etenee?
Hieno juttu, toivotaan että letrot olis nyt riittävä apu :) Me aloitetaan hoidot kesälomiemme jälkeen, insseillä ensin. Toivon, että elokuun kierrossa olisi jo mahdollista. Ollaan vielä yksityisellä, ajateltiin, että jos ei ala onnistumaan, niin sit siirrytään julkiselle jonoon. Nyt ei vielä menty, kun tuntuu, että haluaisi kokeilla tuolla yksityisellä. Mutta katsotaanpa, saattaa tuo ajatus muuttakin.
 
Tänään on vuoto hiipunut, ihan vain pientä vuotoa pyyhkiessä ja crp oli 11. Otin töissä itseltäni. Kivut hellittäneet, joten seuranta linja. Ja kuulkaa. Sain mielestäni aamulla rfsu liuskaan selvän negan ei mitään sellaista kuin viikolla. Kuvassa yllä keskiviikon testi ja alla tämän päivän. Joko siellä uusi yritti alkaa tai sitten vuoto laski jäänyttä hcg:tä. Maanantaina soitan neuvolaan, saisinko lähetteen labraan. Hyvähän on seurata että hcg varmasti laskee.

https://aijaa.com/aBTeQY
 
Heippa,

Tulin nyt tänne kirjottelemaan outojen tuntemuksien takia. Mulla on entuudessaan 03/19 syntynyt lapsi. Ja vasta imetyksen lopetettua alkoi menkat. Eli ekat menkat oli 04/20.. No ekat tuli normaalisti, seuraavat muutaman päivän myöhässä. Normaalia varmasti raskauden jälkeen että menkat hakee paiikaasa mutta nyt Flo sovelluksen ovulaatio merkinnän jälleen mulla alko oudot oireet. Oli nippailua vas alamahassa, tolkuttomasti ilmaa mahassa, vatsan toiminta vähän erilaista kun normaalisti, naama kukkii, etova oloa, väsymystä. Siis kaikkia tälläsiä raskausoirieita. Ollaan miehen kanssa alettu ton imetyksen lopettamisen jälkeen käyttämään keskeytystä ehkäisynä, periaatteella että tulee jos on tullakseen. Muutamia kertoja ollaan menty ihan loppuun asti. Pari testiä tehnyt mutta negoja. Nämä oireet nyt kummastuttaa kovasti. Ja sitten menkkoihin oli 6-5 päivää kun alkoi tulla tummempaa valkovuotoa ihmettelin tätä kovasti koska ei mulla ennen oo tullut.No sitten 5-4 päivää ennen kuukautisia alkoi menkat niin ainakin luulen? Outoa on että kipuja ei juuri ole mutta aika normaalilta ehkä hippusen niukemmalta vaikuttaa kun normaalit menkat. Ja siis kaiken kukkuraksi mulla on jotenkin tosi vahva tunne että oon raskaana. Ehkä vaan oon sekaisin Tein myös perjantaina Clearbluen early detection testin ja en nähnyt mitään. No sitten muutama tunti testin jälkeen kun olin laittamassa sitä pois niin huomasin ehkä jotain minkä äskettäin googletin "roskishaamuksi" en tiedä näkeekö tässä kukaan mitään https://aijaa.com/ljUFj8 kuvaa on vähän korostettu jotta näkyisi paremmin. Kauhea stoori pahoittelut oli pakko vaan saada purkaa jonnekin. En edes pakonomaisesti vielä halua raskaaksi siksi ihmetyttää kun löytyy "oireita" tietysti nyt nää menkat pistää ihmetyttämään. Mutta ei varmaan auta kun seurailla. Tsemppiä kauheasti kaikille tänne yrityksiin.:love: Itse olin tosiaan pari vuotta sitten samanomaisella kanavalla. Hyvää yötä:giggle:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on kaks päivää jännästi polttanu selkää. Vähän kun ne ihan ekat synnytyssupistukset, joita ei ensin edes suppareiksi tunnistanut. Eli jännä puristava tunne pakaroide yläosassa hetken ja menee pois. Lisäks naama kukkii oikein erityisesti ja vv:n määrä on kasvanu melkosesti. Vähän taas sellainen tunnelma siis, että olis voinutkin tärppää. Koskahan sitä tohtis testata ensi viikolla. Onko se taas lauantaitestaus :D
 
Heippa,

Tulin nyt tänne kirjottelemaan outojen tuntemuksien takia. Mulla on entuudessaan 03/19 syntynyt lapsi. Ja vasta imetyksen lopetettua alkoi menkat. Eli ekat menkat oli 04/20.. No ekat tuli normaalisti, seuraavat muutaman päivän myöhässä. Normaalia varmasti raskauden jälkeen että menkat hakee paiikaasa mutta nyt Flo sovelluksen ovulaatio merkinnän jälleen mulla alko oudot oireet. Oli nippailua vas alamahassa, tolkuttomasti ilmaa mahassa, vatsan toiminta vähän erilaista kun normaalisti, naama kukkii, etova oloa, väsymystä. Siis kaikkia tälläsiä raskausoirieita. Ollaan miehen kanssa alettu ton imetyksen lopettamisen jälkeen käyttämään keskeytystä ehkäisynä, periaatteella että tulee jos on tullakseen. Muutamia kertoja ollaan menty ihan loppuun asti. Pari testiä tehnyt mutta negoja. Nämä oireet nyt kummastuttaa kovasti. Ja sitten menkkoihin oli 6-5 päivää kun alkoi tulla tummempaa valkovuotoa ihmettelin tätä kovasti koska ei mulla ennen oo tullut.No sitten 5-4 päivää ennen kuukautisia alkoi menkat niin ainakin luulen? Outoa on että kipuja ei juuri ole mutta aika normaalilta ehkä hippusen niukemmalta vaikuttaa kun normaalit menkat. Ja siis kaiken kukkuraksi mulla on jotenkin tosi vahva tunne että oon raskaana. Ehkä vaan oon sekaisin Tein myös perjantaina Clearbluen early detection testin ja en nähnyt mitään. No sitten muutama tunti testin jälkeen kun olin laittamassa sitä pois niin huomasin ehkä jotain minkä äskettäin googletin "roskishaamuksi" en tiedä näkeekö tässä kukaan mitään https://aijaa.com/ljUFj8 kuvaa on vähän korostettu jotta näkyisi paremmin. Kauhea stoori pahoittelut oli pakko vaan saada purkaa jonnekin. En edes pakonomaisesti vielä halua raskaaksi siksi ihmetyttää kun löytyy "oireita" tietysti nyt nää menkat pistää ihmetyttämään. Mutta ei varmaan auta kun seurailla. Tsemppiä kauheasti kaikille tänne yrityksiin. Itse olin tosiaan pari vuotta sitten samanomaisella kanavalla. Hyvää yötä
Ihanaa, jos oot raskaana! Mulla ainakin on nyt esikoisen jälkeen menkat tulleet ihan miten sattuu ja jos jonkinmoista kipua ja nippailua on ihan miten sattuu. :D meillä ehkäisynä vielä kumi, joten raskaana en voi olla kuin tosi pienellä tn. Eka kierto oli 47 päivää mun normaalin 33 pv sijaan, toka oli 37 ja nyt kp 10 tuli jotain ihan ihme tuhruaja alaselkä oli kipeä. Mä tosin vielä imetän muutaman kerran päivässä, joten mulla se varmasti sotkee kiertoo :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mammabear
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

14.6.2020

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
+Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★


Rimaleli.......................kp 66/30
Millimetrii...................kp 46/27-29
Eliana...............................kp 40/31-38
Haaveilija93....................kp 32/?
Hannaah................................kp 32/?
Äitimamino................kp 31/27-28
Lillanna.............................kp 29/28-42
Tiukuliina89....................kp 28/30
Mariija_.......................kp 27/32-43
Vindy.............................kp 27/29-33
lulube..............................kp 26/29
Futurmama..................kp 26/29-34
Brunet82....................kp 26/26-28
Minttuni...........................kp 25/25
Puolu.......................kp 25/30-32
Hipposka......................kp 23/29-32
Ananas90.....................kp 23/25-26
bellaella22050909..........kp 23/23
Napsunen.....................kp 23/35-45
Titi-Love....................kp 23/28-30
Persikka123.....................kp 23/32-35
helmikorvakoru......kp 20/27-28
Wanti......................kp 19/34-48
Kirjoh89.....................kp 19/28
Minouche...................... kp 18/23
3milia............................kp 18/25-28
Jjenn...............................kp 18/29-33
Mirella92....................kp 17/28
Keisarinna85..............kp 17/24-27
Piipaa93....................kp 16/27-28
Iinesankka82............kp 15/?
Melissa86.....................kp 15/30-36
Amadecasa...............kp 14/31-55
Zennuli..........................kp 13/25-28
Lovecoco.....................kp 13/30
Mimmi92..................kp 10/26-30
Tiukuna......................kp 10/29-31
Mysteerio......................kp 6/30
Töppönen_....................kp 6/26
Alinna86.........................kp 6/28
Sinisilmät.........................kp 6/28-29
LaTila...................................kp 5/27
Mamtobe............................kp 5/28
Eeva650.........................kp 4/28-42
Shibali..............................kp 1/24-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Ananas90.........................dpo 10
Minttuni...............................dpo 10
Persikka123......................dpo 9
Puolu......................................dpo 8
Lulube...................................dpo 8
Titi-Love...............................dpo 7
Kirjoh89...............................dpo 6
Hipposka.............................dpo 3
3milia......................................dpo 3
Hannaah..........................dpo 2-3
Jjen...........................................dpo 2
Mirella92............................dpo 1-2
Iinesankka82..................dpo 0
Lillanna................................dpo 0
Wanti.....................................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
vierailija
Heippa,

Tulin nyt tänne kirjottelemaan outojen tuntemuksien takia. Mulla on entuudessaan 03/19 syntynyt lapsi. Ja vasta imetyksen lopetettua alkoi menkat. Eli ekat menkat oli 04/20.. No ekat tuli normaalisti, seuraavat muutaman päivän myöhässä. Normaalia varmasti raskauden jälkeen että menkat hakee paiikaasa mutta nyt Flo sovelluksen ovulaatio merkinnän jälleen mulla alko oudot oireet. Oli nippailua vas alamahassa, tolkuttomasti ilmaa mahassa, vatsan toiminta vähän erilaista kun normaalisti, naama kukkii, etova oloa, väsymystä. Siis kaikkia tälläsiä raskausoirieita. Ollaan miehen kanssa alettu ton imetyksen lopettamisen jälkeen käyttämään keskeytystä ehkäisynä, periaatteella että tulee jos on tullakseen. Muutamia kertoja ollaan menty ihan loppuun asti. Pari testiä tehnyt mutta negoja. Nämä oireet nyt kummastuttaa kovasti. Ja sitten menkkoihin oli 6-5 päivää kun alkoi tulla tummempaa valkovuotoa ihmettelin tätä kovasti koska ei mulla ennen oo tullut.No sitten 5-4 päivää ennen kuukautisia alkoi menkat niin ainakin luulen? Outoa on että kipuja ei juuri ole mutta aika normaalilta ehkä hippusen niukemmalta vaikuttaa kun normaalit menkat. Ja siis kaiken kukkuraksi mulla on jotenkin tosi vahva tunne että oon raskaana. Ehkä vaan oon sekaisin Tein myös perjantaina Clearbluen early detection testin ja en nähnyt mitään. No sitten muutama tunti testin jälkeen kun olin laittamassa sitä pois niin huomasin ehkä jotain minkä äskettäin googletin "roskishaamuksi" en tiedä näkeekö tässä kukaan mitään https://aijaa.com/ljUFj8 kuvaa on vähän korostettu jotta näkyisi paremmin. Kauhea stoori pahoittelut oli pakko vaan saada purkaa jonnekin. En edes pakonomaisesti vielä halua raskaaksi siksi ihmetyttää kun löytyy "oireita" tietysti nyt nää menkat pistää ihmetyttämään. Mutta ei varmaan auta kun seurailla. Tsemppiä kauheasti kaikille tänne yrityksiin. Itse olin tosiaan pari vuotta sitten samanomaisella kanavalla. Hyvää yötä
Toivotaan että olisit raskaana, mutta tulin vaan kertomaan että minulla on kaksi lasta ja kummankin imetyksen lopetus on saanut aikaan sen et on tullut aivan jäätävät raskausoireet. Pahoinvointia, ruoat eto, tietyt hajut ällötti, väsymys oli aivan järkyttävää, kaikki asiat ärsytti ja itketti jne. Tätä jatkui muutaman viikon pikkuhiljaa helpottuen ja johtuu hormonimuutoksista.
Kuopusta imetin reilut 2 vuotta ja menkat alkoi jo hänen ollessa 1v mutta kiertokin meni sitten hetkeksi sekaisin imetyksen päättyessä.
 
Heippa,

Tulin nyt tänne kirjottelemaan outojen tuntemuksien takia. Mulla on entuudessaan 03/19 syntynyt lapsi. Ja vasta imetyksen lopetettua alkoi menkat. Eli ekat menkat oli 04/20.. No ekat tuli normaalisti, seuraavat muutaman päivän myöhässä. Normaalia varmasti raskauden jälkeen että menkat hakee paiikaasa mutta nyt Flo sovelluksen ovulaatio merkinnän jälleen mulla alko oudot oireet. Oli nippailua vas alamahassa, tolkuttomasti ilmaa mahassa, vatsan toiminta vähän erilaista kun normaalisti, naama kukkii, etova oloa, väsymystä. Siis kaikkia tälläsiä raskausoirieita. Ollaan miehen kanssa alettu ton imetyksen lopettamisen jälkeen käyttämään keskeytystä ehkäisynä, periaatteella että tulee jos on tullakseen. Muutamia kertoja ollaan menty ihan loppuun asti. Pari testiä tehnyt mutta negoja. Nämä oireet nyt kummastuttaa kovasti. Ja sitten menkkoihin oli 6-5 päivää kun alkoi tulla tummempaa valkovuotoa ihmettelin tätä kovasti koska ei mulla ennen oo tullut.No sitten 5-4 päivää ennen kuukautisia alkoi menkat niin ainakin luulen? Outoa on että kipuja ei juuri ole mutta aika normaalilta ehkä hippusen niukemmalta vaikuttaa kun normaalit menkat. Ja siis kaiken kukkuraksi mulla on jotenkin tosi vahva tunne että oon raskaana. Ehkä vaan oon sekaisin Tein myös perjantaina Clearbluen early detection testin ja en nähnyt mitään. No sitten muutama tunti testin jälkeen kun olin laittamassa sitä pois niin huomasin ehkä jotain minkä äskettäin googletin "roskishaamuksi" en tiedä näkeekö tässä kukaan mitään https://aijaa.com/ljUFj8 kuvaa on vähän korostettu jotta näkyisi paremmin. Kauhea stoori pahoittelut oli pakko vaan saada purkaa jonnekin. En edes pakonomaisesti vielä halua raskaaksi siksi ihmetyttää kun löytyy "oireita" tietysti nyt nää menkat pistää ihmetyttämään. Mutta ei varmaan auta kun seurailla. Tsemppiä kauheasti kaikille tänne yrityksiin. Itse olin tosiaan pari vuotta sitten samanomaisella kanavalla. Hyvää yötä
Voihan se olla raskauttakin, mutta minulla ainakin imetyksen lopetus myös itsessään sekoitti tosi paljon kehoa. Oli aivan semmoinen olo kuin alkuraskaudessa. Lisäksi kuukautiskierto voi muutenkin olla ensin hieman sekaisin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kolava
Täälläkin yks joka piti vähän palstataukoa. Vaikka kuinka vannoin että tällä kertaa en hötkyile tän yrittämisen suhteen niin toisin kävi. Nyt taas yritän rauhallisemmalla otteella mennä eteenpäin.

Mulle voi päivittää kp 19/34-48. Ovulaatio on tänään tai huomenna :) tän päivän ovistesti on vielä tekemättä. Eilen oli jo yritystä.. vielä varmaan jatketaan.

@Kasikuus tsemppiä. Toivottavasti ihan harmitonta vuotoa.

Onnea kaikille plussanneille <3
 
Voi @Kasikuus :( Mä niin toivon että kaikki ois kuitenkin hyvin, että jostain syystä nyt vaan vahvistuu hitaammin <3 Eikös se niin ollut että pääset ens viikolla hcg-mittauksiin? Tsemppiä sinne kovasti, toivotaan et vahvistuminen vaan nyt ottaa aikansa <3 Ja eikös noi oo nyt taas eri testejä kuin ne aiemmat millä testasit, sekin voi vaikuttaa? Lisäks tuossa googlailin että joillain ei oo viivat vahvistuneet ollenkaan mutta silti ovat saaneet terveen lapsen. Toivotaan edelleen että te helmikuisen saatte <3

Mulle voi merkata kp2 huomiselle.

Itse asiassa tajusin että on tässä kierron venymisessä hyväkin puolensa, lääkärinaika osuu nyt ns. alkukiertoon mikä on parempi aika ultraukselle. Ehkä tää oli mun kropan päätös optimoida lääkärikäynti :D
 
Selvät viivathan niissä edelleen! Onko enää tullut vuotoa tai onko kipuja?
On selvät, mut ei ne kyl vahvistu :( Ei vuotoja. Tai no keltasta vv vähän, mut ei muuta. Alaselkää ainoastaan polttelee vaihtelevasti ja sektioarpi on hellä :eek: Ihan kosketusarka yhdestä kohdasta. Eilen oli kyl aamulla/päivällä hyvä fiilis ja sit tuntu jopa sellaisia nippailuja, et eka kertaa tuntu, et ois raskaana. Nyt sekin fiilis taas aivan tipotiessään. Mielialat vaihtelee nollasta-sataan ja sadasta-nollaan sekunneissa :cautious::X3:
 
@Shibali Toi ylempi on sama kuin se minkä tänne pe linkitin sen apteekin ultran kanssa. Jäi töihin se apteekin ultra, ni piti tyytyä tänään tohon rfsu ja pc. Itsekin googlailin, et joillakin ne testit ei vaan tummu ja näyttää haaleaa koko ajan. Kuuluisinpa sit siihen ryhmään.
Harmittaa kovasti, kun mies eilen pussaili mahaa ja kyyneliä vuodatti ja hoki "uskomatonta ja huikeeta. Saakohan hän ostaa pinkin vai sinisen mökkimopon". Se on ollut niiin pilvissä, vaikka koittaa samalla tsempata, et ei sais innostua näin ajoissa ❤
 

Yhteistyössä