Heppatytöt ovat "napit vastakkain kuin terrierit"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Tää hallitus kyllä osoittaa, miten käsittämättömän sovinistisia osa suomalaismiehistä ja jopa naisista on!

Etelänaapurimme tulee menemään niiiiiiiiin suomen ohi useassa asiassa lähivuosina ja vain siksi että suomalaiset aikuiset ovat, tai, noh, ehkä paras ilmaista että sanat sivistys, edistys ja innostuneisuus ei sovi suureen osaan meistä.
 
vierailija
Tää hallitus kyllä osoittaa, miten käsittämättömän sovinistisia osa suomalaismiehistä ja jopa naisista on!

Etelänaapurimme tulee menemään niiiiiiiiin suomen ohi useassa asiassa lähivuosina ja vain siksi että suomalaiset aikuiset ovat, tai, noh, ehkä paras ilmaista että sanat sivistys, edistys ja innostuneisuus ei sovi suureen osaan meistä.
En voisi itse asiaa paremmin ilmaista! Hämmästyttää kerta toisensa jälkeen, miten alhaiseen kommentointiin "aikuiset" alentuvat, ja Facessa jopa omilla kasvoillaan ja nimillään.
 
vierailija
Tää hallitus kyllä osoittaa, miten käsittämättömän sovinistisia osa suomalaismiehistä ja jopa naisista on!

Etelänaapurimme tulee menemään niiiiiiiiin suomen ohi useassa asiassa lähivuosina ja vain siksi että suomalaiset aikuiset ovat, tai, noh, ehkä paras ilmaista että sanat sivistys, edistys ja innostuneisuus ei sovi suureen osaan meistä.
jaa että Virossa oltais vähemmän sovinistisia kuin Suomessa?

salli mun nauraa
 
vierailija
Vaikka sä palvot poliitikoita niin minä en. Kuvailit hyvin millaisia kaikki poliitikot ovat. Siitä pisteet sulle.
En palvo, kaikki samaa :poop: torttusakkia

paitsi Jussi Halla-aho

99x 100:sta oikeassa, viiltävän terävä äly ja uskaltaa puhua ääneen

Esim nyt EU tukipaketit siivelläeläjämaille

Kaikki viherpunikit ja kokkareet vois ottaa malli

Ja Trump eturivin pulpettiin :D
 

Yhteistyössä