Huudellaanko peräänne kadulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen25v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mulle huudella. Mulle enempikin avaudutaan erinäisistä asioista, kuten vaikka viimeaikoina esiintymisjännityksestä tai vanhan venäläisen orkesterin balalaikan tunnistamisen vaikeudesta.

Kadulla? Missä kadulla? Meillä on täälläpäin vain hiekkateitä ;)

Nykyään kun liikun jossain ihmisten ilmoilla, olen autolla. Sinne ei paljon huuteluja kuulu.

Nuorempana huudeltiin/vihellettiin/tms. joskus. Silloin lienen muutenkin ollut paremman näköinen, mutta silloin myös "kävellä kadulla" oli jokapäiväinen tapahtuma. Ja silloin käytin mekkoja ja panostin enemmän.
Nykyään liikun missään harvoin, ja kun liikun, on ulkonäkö sitä mukaa, kuin olisin kömpinyt paikalle suoraan lantakasasta. Mikä useimmiten on ihan tottakin, eipä sillä.

Ei huudella mutta vihellellään. Mä en tykkää siitä, enkä toooodellakaan ole missään mallin mitoissa, enkä pukeudu tissipaitoihin yms. vaatteisiin. Pitäisi olla kuulemma imarreltu mutta mulle tulee hyvinkin vaivautunut olo.

Eipä mulle kaduilla huudella mitään.
MUTTA! Mulla on ollut ongelmaksi asti miespuolisten työkavereiden suhtautuminen minuun, jopa naimisissa olevienkin. :ashamed:

Mulle huudellaan harvoin, mutta siskolleni sitäkin enemmän. Hän on kyllä tosi kaunis, hurjan hoikka ja kiltin näköinen. Häntä seurataan kotiin ja hänen makuuhuoneensa ikkunasta kurkitaan sisään. Olisi todella ahdistavaa. Sisko kantaa myös hälytintä. Ei pukeudu hutsahtavasti, päinvastoin erityisesti kiinnittää huomiota epähutsahtavuuteen ;D vastapainoksi tosi valkoisille hiuksilleen yms.

Silloin tällöin. Nuorempana enemmän. Ja en pukeudu provosoivasti tai liiku minihameissa ja korkeissa koroissa. Ehkä enemmänkin paikkoja peitellen kun niitä näytellen :D.Lyhytkin olen. Normi painossa ja liikuntaa harrastan. Luulen että viehätän miehiä kun olen eksoottisen/persoonallisen näköinen, vähän kuin täydellisten naisten Gaby. Täytyykin lähteä viihteelle ja katsoa oisko vientiä ;)

Itse en todellakaan oo mikään missi enkä malli. Kun saan kohteliaisuuksia, niin aina mulle sanotaan vaan, että oon söpö. Mutta valitettavasti mullekkin aina välillä huudellaan perään kadulla. Oon itse tulkinnut, että se liittyy lähinnä naiselliseen pukeutumiseen. Kuten ap, minäkään en omasta mielestäni pukeudu provosoivasti. Välillä vaan tuntuu, että Suomessa kaikki, mikä ei oo linjalla tuulipuku ja lenkkarit, on jonkun juntin mielestä provosoivaa. Oonpa palstalla joskus kuullut sellaistakin, että huulipunan käyttäminen on provosoivaa. :D

Noh, takaisin alkuperäiseen aiheeseen. Eniten mun mielestäni huuteluita tulee silloin, kun tulee kevään ekat lämpimät päivät ja pitkän kylmän talven jälkeen katukuvassa alkaakin näkyä naisia, joilla on hame ja korkokengät. Ja mun hameeni ei todellakaan oo mikään vesirajamalli, mutta kyllähän siinä sääri näkyy, jos se ei oo nilkkoihinkaan asti pitkä. Se tuntuu riittävän suomalaisille miehille kevään huumassa. :)

Valitettavasti huudellaan paljonkin. Minulle ne huutamiset on toisesta päästä eli "hyi vittu mikä läski!, "tapa ittes saatanen läski", "hyppää ojaan vitun sotanorsu", "läskiämmä", jne. hyvin mieltä ylentävää:(
Ja noin 10-vuotta sitten ennen sairastumistani kun olin semmoiset 70kg laihempi niin kuulin vihellyksiä ja muuta kaunista, mutta niin se vaan muuttuu kuten minäkin:(

Minulla on ruskeat silmät ja silloin, kun hiukseni olivat tummanruskeiksi värjätyt sain paljon huomiota miehiltä juuri tuon eksoottisen ulkonäön vuoksi, moni luuli minua ulkomaalaiseksi. Nyt kun hiukseni ovat oman väriset, luonnollisen vaaleat niin päät eivät enää käänny ihan siihen tahtiin kuin aiemmin. Jännä miten hiusväri voi vaikuttaa! Toisaalta on kivempaa, kun voi kulkea enemmän rauhassa. En pukeudu tyrkysti, mutta vartaloni malli on hoikka ja muodokas, niin tykkään kyllä pukeutua muun mallisiin paitoihin kuin näihin tunika-telttoihin, joihin mahtuisi melkein kolme vyötäröäni. Esim. takapuoltani usein kommentoidaan, kun se on melkoisen muhkea.. joo, ehkä ei päiväsaikaan niinkään ääneen mutta illemmalla kyllä ja osa jää hyvin suorasti tuijottamaan..

kyllä, mut mä pidän sitä kovin junttina touhuna. Vaikka olen miehen kanssa kaupassa ja lapset mukana, silti joku saattaa pyytää treffeille- siis ihan tosissaan joutuu miettimään, mitä joidenkin miesten päässä liikkuu, vai liikkuuko siellä yhtään mitään... Koen koko touhun ahdistavaksi. Pukeudun ihan tavallisesti...

Kiitos kaikille kommenteistanne. Kyllä seniin taitaa olla että huutelijat valitsevat ihan randomilla kohteensa sen mukaan mille päälle sattuvat. Nyt ainakin tiedän että en ole siihen itse syyllinen pukeutumisellani, jos kerran muillekin huudellaan vaikka olisi mitä päällä. Aion jatkaa naisellisten vaatteiden käyttämistä huutelijoista huolimatta. Hyvää kevättä kaikille teille!

Oulussa ei, satunnaisesti jotkut teinit huutelee. Etelä-suomessa kyllä! se oli jotain aivan järkyttävän ahdistavaa! mutta tosiaan joo samanlailla ne varmaan huutelee kaikille jotka vähäänkään naista muistuttaa..

Kyllä huudelliin. Seuran tarjoajiakin riittää ihan marketin kassajonosta asti. Mulla on kyllä ylipainoa liki 15kg, mutta pukeudun naisellisesti ja olen kyllä nätti kasvoilta.
Eipä paljon jaksa silti kiinnostaa,kun naimisissakin olen.

On tultu suoraan monesti sanomaan, että näytät hyvältä, sul on kauniit silmät, sul on seksikäs suu jne. Viimesin oli kun joku nuori mies kysy linja- auto pysäkillä, että saako hän halata mua. Sanoin, että en oikein ole sen tyyppinen ihminen, että vieraita tai tuttujakaan halisin. Oon gootti ja herätän kyl pukeutumisella huomiota. Kauneinta, mitä mulle on sanottu, niin yks hevi mies sano, että sun kaltanen nainen on mystinen, mutta tehty rakastamista varten, oot aikamoinen seireeni :ROFLMAO:. Mä oon jäykkä näyttää tunteita ja en tykkää, että liki tullaan, joten tuo kommentti veti hiljaseks. Elikkä meni hivenen pasmat sekasin.

Kas, löysin vanhan ketjuni. Ikää on nyt 34v niin kyllähän se huutelu pääosin on loppunut, onneksi. Panostankin vähemmän pukeutumiseen ja meikkaan vähän nykyisin, vaikka toki mekot yhä iso osa omaa persoonaa.

Ei ole koskaan huudeltu perään. Ehkä sen tyyppistä on ollut, että joskus nuorena kun oltiin poika- ja tyttöporukoissa, niin poikaporukka saattoi huutaa huoltsikan pihalla meille "haluuko tytöt lähteä ajelulle". Mutta oletan, ettet tarkoita nyt tällaista.

Vihelletty on pari kertaa. Molemmilla kerroilla kyseinen gentleman on ollut lämpimämpien maiden kasvatti.

Kyllä munkin perään huudellaan aika usein vielä, vaikka olen jo varttunut mies.
joskus nuoremmat naiset, mutta useimmiten vanhemmat mummot.
Olen alkanut ajattelemaan, että onkohan osasyynä se, että mulla on heidän käsilaukku hallussa?

• Haha
Reactions: -Tosiystävä-

Yhteistyössä