Miksi melkein kaikki lähihoitajat tupakoi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Otin mielessäni otannan kaikista tuntemistani lähäreistä (40-50 päivähoidon, vanhustenhoidon ym.alalta) ja vain 1 tupakoi, ja sillä tupakoijalla on korkeakoulututkinto lähäriyden lisäksi.

Sen sijaan lääkäri jolla oon käynyt, tupakoi.
 
Sairaanhoitajatar
Mihin unohtui kouvolatukka ja tatuoinnit? :D

t. Tatskattu lähäri
Mistä on tullut nimitys kouvolatukka? Eikö se tarkoita kananpersetukkaa jossa jotakin shokkiväriä kuten violettia?

Itsellä on siis sekä lähihoitajan että sairaanhoitajan koulutukset. Kirjoitin jo aiemminkin tässä ketjussa. Kananpersettä ei ole hiuksissa ikinä ollut vaan hiuksissa oma punertava sävy ja pituus melkein takapuoleen. Tatuointeja kyllä löytyy. :D Ja lisää tulee jossakin vaiheessa. :cool:
 
Aqela
Ja TAAS lähihoitajien mollaamista. Mulla on sekä lähihoitajan että sairaanhoitajan koulutukset. Tunnen työelämän kautta paljon lähihoitajia ja vähemmistönä ne tupakoitsijat on. Itse en ole koskaan polttanut tupakkaa enkä ole wt.

Lisäksi lähihoitajilla on kyllä tietoa sairauksista, niiden hoitamisesta, lääkkeistä jne. Ei se työ ole pelkkää vaippojen vaihtoa. Kyllä mäkin sairaanhoitajana vaihdan vaippoja koska olen vanhuspuolella töissä.

Jos tällä palstalla eräs nimeltä mainitsematon vakkari ei osaa kirjoittaa sairatutensa ja lääkityksenä nimiä oikein, niin se ei kerro mistään muusta kuin tämän henkilön osaamattomuudesta. Se ei kerro muiden lähihoitajien tiedoista ja taidoista. Surullista jos tuo kyseinen vakkari on hoitajana töissä koska ei vaikuta kovin pätevältä tapaukselta.
Ethän tarkoita mua? En ole hoitoalalla.
 
vierailija
Lähärit polttaa muuten MELKEEN aina "lämää". Kaassajonossa ne aina kajauttaa kovaan ääneen, kun ne halvat rainbow sidukat on mennyt lukijasta läpi että "MAXIASKI SINISTÄ LÄMÄÄ". Jotkut lähärit tosin polttaa MAXISMARTTIA.
 

Yhteistyössä