Käsidesin juominen, oikeesti?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katselin tossa käsidesipulloa. 81% alkoholia ja litran pullo makso 15 ekee. Tekis mieli vetää kännit, mut en tästä nyt oikeen pääse kauppaan kovinkaan helpolla.

Siis joo, en huomaa tuoteselosteessa mitään myrkyllistä, et tota vaikka kokiksen sekaan ja kitusiin vaan? Mielipiteitä? Totahan ei paljon tarttis juoda, parista sesistä tulis jo kunnon pöhinät :D
 
vierailija
Mä olen hoitaja enkä todellakaan juo käsidesiä. Eli älä levitä tuollaista harhaluuloa muka totuutena. Jos joku hoitaja juo, niin se ei tarjoita, että kaikki juo. Käsidesiä juo alkoholistit, ei muut.
Kyllä sitä käsidesiä voi muutkin kuin densot juoda. Eikä kukaan ole sanonut, että KAIKKI hoitsut desiä ryyppää. Mutta hoitoalalla itsekkin, ja tiedän monia hoitsuja, jotka sitä juo. Lääkärit sit rouhii parempaa kamaa, pillereitä yms.
 
vierailija
Mä olen hoitaja enkä todellakaan juo käsidesiä. Eli älä levitä tuollaista harhaluuloa muka totuutena. Jos joku hoitaja juo, niin se ei tarjoita, että kaikki juo. Käsidesiä juo alkoholistit, ei muut.
En miekään tunne yhtään hoitsua joka sitä joisi. Kaikki meillä töissä ottaa käsidesin peräruiskeena niin ei tunnu paha maku eikä hengitys haise.
 
vierailija
Terve!

3 desiä desiä heh hehhee nyt juotu ja a ihan normikännit tästä tulee. Kandee tosiaan latrata reilusti kokis käy hyvin. ei maistu pahasti läpi. Mielummin toki joisin vaikka lonksua, mut nyt mennään tällä :D
 
vierailija
Olin rytmihäiriöiden takia päivystyksessä seurannassa ja viereiseen sänkyyn tuotiin kaveri, joka oli juonut käsidesiä. En kuulemani mukaan suosittele. Oli kundi aika huonossa hapessa. Jotain ne sille antoi ja sinne jäi tarkkailuun kun pääsin pois.
 
vierailija
On syövyttävää, aiheuttaa päänsärkyä, oksentelua, huimausta, hengitysvaikeuksia.... Lisää faktaa löydät kun googletat käsidesin juomisen haitat. Kaveri viereisessä sängyssä ei pysynyt pystyssä, oksensi ja sai lisähappea.
 
vierailija
On syövyttävää, aiheuttaa päänsärkyä, oksentelua, huimausta, hengitysvaikeuksia.... Lisää faktaa löydät kun googletat käsidesin juomisen haitat. Kaveri viereisessä sängyssä ei pysynyt pystyssä, oksensi ja sai lisähappea.
Alkoholimyrkytys siitä voi kyllä tulla jos sitä juo liikaa (niin kuin muustakin alkoholista).

Mutta syövyttävää tai muuten myrkyllistä se ei todellakaan ole. Jos olisi, niin eipä sitä paljon silloin levitettäisi käsille ennen syömistä.
 
vierailija
Suun limakalvo, nielu, ruokatorvi ja vatsalaukku versa iho on aivan eri asia. Puhumattakaan vatsan hapoista ja siitä miten reagoivat. Voihan sitä kokeilla juoda vaikka pullollisen etikkaa eihän sekään syövytä vai. Iholle kun laittaa niin ei mitään jälkeä. Ei ole tarkoitettu käytettäväksi sisäisesti vaikka joku päämies sitä hölmöille suosittelikin. Taisi kuolla porukkaa jos en väärin muista.
 

Yhteistyössä