Näin vissiin unta?
Kyselikö täällä joku minun koulutusta tai ammattia eilen?
Kyselikö täällä joku minun koulutusta tai ammattia eilen?
Yllättäen oli lamput loppu Oulun Mätönetistä ja hymiöt ei toimi grrr
Mulla on sama muistikuva.Näin vissiin unta?
Te ootte nähnyt samaa untaMulla on sama muistikuva.
Mää näin yöllä painajaistaNäin vissiin unta?
Uuu.. Mulla ja rättiksellä on yhteys.Te ootte nähnyt samaa unta
Yritin myös tulla sanomaan, että teillä on se jokin tietty yhteys, mutta enpä tietenkään muistanut sitä kyseistä sanaa....mieleen tuli vaan ''kenoottinen yhteys'', vaikka se ei tarkoita edes mitäänUuu.. Mulla ja rättiksellä on yhteys.
Telepaattinen?Yritin myös tulla sanomaan, että teillä on se jokin tietty yhteys, mutta enpä tietenkään muistanut sitä kyseistä sanaa....mieleen tuli vaan ''kenoottinen yhteys'', vaikka se ei tarkoita edes mitään
Mä näin unta jostain pitkähiuksisesta naisesta, mutta ei hajuakaan kenestä ja miksi se mun uniin tuppasi...Mää näin yöllä painajaista
Mää näin yöllä painajaista
Mä olisin sanonu sukupuoliyhteysYritin myös tulla sanomaan, että teillä on se jokin tietty yhteys, mutta enpä tietenkään muistanut sitä kyseistä sanaa....mieleen tuli vaan ''kenoottinen yhteys'', vaikka se ei tarkoita edes mitään
Joo!!Telepaattinen?
Kävi stalkkaamassa suaMä näin unta jostain pitkähiuksisesta naisesta, mutta ei hajuakaan kenestä ja miksi se mun uniin tuppasi...
Mää näin yöllä painajaista
Tästä tulikin mieleeni, että tytär ei ole hetkeen kinunut hevostaMä näin unta että mulla oli hevonen joka oli pieni kuin poni ja sillä oli kihara, vaalea harja. :S
HalausMää näin yöllä painajaista
Kiitos, niitä on näkynyt jostain syystä nyt viime aikoina enemmän...en yhtään tykkää*halaus*
Jotain se selitti inostuneena, mutta en muista mitö, koska heräsin sitten jäykkänä ja selkäkin oli kipeä...Kävi stalkkaamassa sua
Joo!!
Melko lähellä kävin jo tuota sanaa, nimittäin sanan kenoottinen jälkeen mietin koko ajan teletappeja
Olin lapsuuden kerrostalolla käymässä, ulkona satoi kaatamalla vettä ja vasemmalta puolelta sellasesta ylämäestä, mikä siellä on oikeastikin, tuli ryöpsyinä hirveän isoja tulvavesiä.Mitä siinä tapahtui?
Tuli mieleen tuosta jäykkyydestä yksi kysymys, mutta kysyköön joku muu senJotain se selitti inostuneena, mutta en muista mitö, koska heräsin sitten jäykkänä ja selkäkin oli kipeä...
Ei, olen edelleen Exit onlyOnko sinulla anustappeja?