Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ku siinä ei oo mitään mihin ripustaa se. Ja se on koko seinän korkuinen. Jos ois ees sanomalehti ni teippaisin niitä eteen mut ku ei oo.

Naapuritontti alkaa tosiaan parin metrin päästä ikkunan alta ja siinä ne ny putsaavat terassia ja toinen napsii jotain ruusunoksia ja lapsoset loikkivat eestaas.
Jos ne naapurimökin asukkat ovat Uudeltamaalta, voit soittaa poliisin hakemaan heidät pois. :devil:
 
Voi elämän noloimmat hetket!!!

Kuulun whatsappissa yhteen ryhmään missä on ystäviä ja heidän ystäviä ja painoin vahingossa siellä ryhmässä olevan ihmisen puhelinnumeroo kun olin kirjoittavinani sinne jotain ja yhtä äkkiä ihmetellen tajusinkin muka soittavani sille!!
No ei muuten, mutta suomalaiseen tapaan olen valmis vajoamaan maan alle ja pysymään siellä seuraavat sata vuotta ja mun puhelimeen tuli takaisinpäin soitto samalta ihmiseltä (johonentietenkäänkehdannutvastatayhtäänmitään)...voi miksi emme enää elä ajassa missä morsetus ja savumerkit oli kova sana ja luolissa asuminen muotia?!
Mun kaveri jonka nimi alkaa A:lla, on jo tottunu/kyllästyny siihen että mä haparoin kiireessä aina sen numeroa.:(
Kohta vaihtaa varmaan nimensä joksikin Ö:llä alkavaksi...Örjukka-Riina?
 
  • Haha
Reactions: Kais ja Elena777
Vaivalla ja riemulla väsäämäni lammasrullat paistui vähän liikaa ja oli aika kengänpohjallisia. :unsure:
Jos joulukinkku paistuu viimeisen puolen tunnin aikana moninkertaista vauhtia, niin lammasrulla kiihdyttää 10 minuutissa 75 asteesta 90:een. : o

No, leikkasin ne siivuiksi, iskin uunivuokaan ja lorotin punaviinikastiketta päälle. Nopea lämmitys ja pehmenivät vähän.

Roosan paimentolais- ma mu -lammas- versio oli ihanan mausteista, kaneli sopii hyvin! :) Suolaa lisäsin vähän lopussa.
 
Huomasin saman, en mä baarissa kyllä käy muutenkaan mutta eilen otin muutaman vinkkulasillisen ciabattan kera ihavvaan rentoutukseen ja jumanketale että tänään on väsyttäny ja päätäkin särkeny en sentään oksunnut ole
Mä oksensin yöllä. Outoa että niin vähästä enkä juonut väkeviä. Johtuneeko siitä että join nopeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä