Mistä johtuu että parisuhdemarkkinoilla on nykyään niin kova kilpailu?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muuten joo mutta jopa 30 kiloa ylipainoinen, työtön täysyhäri saattaa olla varsin nirso.
Niin siis miten toivoton sä olet, jos et tollaselle kelpaa? Vai oliks sä se, jonka suurin halu oli päästä kommentoimaan sen naisen ulkonäköä?

(pssst. ei kukaan oikeastaan kommentoi toisten ulkonäköä, edes kavereiden... Vaikka sun kaverit saattaiskin niin tehdä, niin se ei tarkoita koko maailmaa.)
 
vierailijaxxx
Eli vähän niinkuin kohtaatio-ongelma laadun kanssa, kuten työnantajilla ja -tekijöillä. Jäädään mieluummin ilman, kuin tyydytään huonoon.
No kyllä todellakin olisin ilman puolisoa jos tarjolla olisi vain huonoja vaihtoehtoja. Mä en haaskaisi ainoaa elämääni sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole mulle sopiva. Olisi kamalaa olla parisuhteessa vain sen takia, että kunhan on joku. Mä kuolisin henkisesti jos en olisi itselleni sopivan ihmisen kanssa jota rakastan.

Olin useamman vuoden sinkkuna ja sinä aikana oli kaksi lyhyttä seurustelua. Ne kesti vain 2-3kk koska ei vain toiminut. Ei miehissä sinänsä vikaa ollut, mutta ei meitä vain oltu tarkoitettu toisillemme. Miksi olisin jäänyt siihen kituuttamaan. Mielummin erosin ja olin sinkkuna. Nyt olen ollut jo useamman vuoden onnellisesti miehen kanssa jota rakastan ja joka on mulle sopiva puoliso.
 
vierailija
No kyllä todellakin olisin ilman puolisoa jos tarjolla olisi vain huonoja vaihtoehtoja. Mä en haaskaisi ainoaa elämääni sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole mulle sopiva. Olisi kamalaa olla parisuhteessa vain sen takia, että kunhan on joku. Mä kuolisin henkisesti jos en olisi itselleni sopivan ihmisen kanssa jota rakastan.

Olin useamman vuoden sinkkuna ja sinä aikana oli kaksi lyhyttä seurustelua. Ne kesti vain 2-3kk koska ei vain toiminut. Ei miehissä sinänsä vikaa ollut, mutta ei meitä vain oltu tarkoitettu toisillemme. Miksi olisin jäänyt siihen kituuttamaan. Mielummin erosin ja olin sinkkuna. Nyt olen ollut jo useamman vuoden onnellisesti miehen kanssa jota rakastan ja joka on mulle sopiva puoliso.
Olisipa työnantajien kanssa yhtä romanttiset tarinat! :D
En siis todellakaan tarkoittanut tuon kohtaatio-ongelman kanssa, että olisi hyvä elää onnettomana, koska täytyy elää jonkun kanssa. Ymmärrän, että viestistä voi saada sen käsityksen, koska tuota ajatusmallia on vielä olemassa. Puoliso, puolitoista lasta ja puolikas koira. Vai mitkä ne oli ne onnen määrät.. En muista keskiarvoja tarkkaan. Jokaiseen yksikköön on tietenkin määritelty sitten lisäarvoa, eli terveyttä ja rahaa ja kauneutta ja älyä. Mutta vain tietyissä paikoissa. Älykäs tyttö ja kaunis poika.. Joko niistä saa olla onnellinen?
 
vierailija
Nettideitit tarjoavat naisille valinnanvaraa. Siellä naiset saavat valtavasti huomiota ja pääsevät valitsemaan miehistä sen kerman. Tämä koskee myös sitä BMI 45 yhäriä jolla on neljä alle kouluikäistä kiljuvaa kakaraa kotona ja sidukka maistuu.
 

Yhteistyössä