Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
En ees tiedä mitä on seljanmarja...
Ostettiin kerran ikeasta testiksi sellaista tiivistettä, en mäkään sitä ennen tiennyt/ollut koskaan maistanut, sellaista valkoviinin väristä mehua. Ollaan siis sen jälkeenkin ostettu muutaman kerran sitä sieltä kun oli niin hyvää janojuomaksikin, etenkin vichyyn lantattuna.
Olen muistaakseni nähnyt sen jälkeen vastaavaa myös citymarketissa, suosittelen testaamaan joskus. Melko mieto maultaan mutta mukavan raikas.
 
Ostettiin kerran ikeasta testiksi sellaista tiivistettä, en mäkään sitä ennen tiennyt/ollut koskaan maistanut, sellaista valkoviinin väristä mehua. Ollaan siis sen jälkeenkin ostettu muutaman kerran sitä sieltä kun oli niin hyvää janojuomaksikin, etenkin vichyyn lantattuna.
Olen muistaakseni nähnyt sen jälkeen vastaavaa myös citymarketissa, suosittelen testaamaan joskus. Melko mieto maultaan mutta mukavan raikas.
Tuo seljamehu on hyvää, mutta se ei yleensä ole seljanmarja- vaan seljankukkamehua, niin tuo Ikeassa myytäväkin. Tehdään mustaseljan kukista, ei pidä sekoittaa Etelä-Suomessa navetoiden kulmilla kasvavaan terttuseljaan.



@r0s varmaan ryhtyy kasvattamaan omia puskia ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mitähän hevilettiä tuolla taysissa touhutaan...soitin sinne viime viikolla ja pyysin siirtämään huomista aikaa syksymmälle, kun taysissa on aika paljon koronapotilaita ja itte yskin siihen malliin, että joku varmasti vetää kilarit kun säikähtää...nyt sain kumminkin tänä aamuna muistutuksen huomisesta ajasta, eli ne ei siirtäneetkään sitä ja joudun maksamaan peruuttamatta jätetyn ajan, jos en saa huomenna selvitettyä asiaa puhelimitse.:mad::mad:
 
Mitähän hevilettiä tuolla taysissa touhutaan...soitin sinne viime viikolla ja pyysin siirtämään huomista aikaa syksymmälle, kun taysissa on aika paljon koronapotilaita ja itte yskin siihen malliin, että joku varmasti vetää kilarit kun säikähtää...nyt sain kumminkin tänä aamuna muistutuksen huomisesta ajasta, eli ne ei siirtäneetkään sitä ja joudun maksamaan peruuttamatta jätetyn ajan, jos en saa huomenna selvitettyä asiaa puhelimitse.
Mä menisin sinuna.
Jotkut pitää hoitaa koronasta huolimatta. Ja yks lääkäri on sanonut näin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mä menisin sinuna.
Jotkut pitää hoitaa koronasta huolimatta. Ja yks lääkäri on sanonut näin.
Niin mutku se aika siirrettiin tai ainakin piti siirtää...se mun pitää nyt huomenna selvittää, että onks se siirrettu ja tuo on vaan joku virhe muistutus vai eikö ole, vaikka ne siinä puhelun aikana olivatr koneella niin kovasti sitä siirtämässä:eek:
En oikein voi lähteä sinne ootteleen, että tuleeko hukka reissu:(
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Mitähän hevilettiä tuolla taysissa touhutaan...soitin sinne viime viikolla ja pyysin siirtämään huomista aikaa syksymmälle, kun taysissa on aika paljon koronapotilaita ja itte yskin siihen malliin, että joku varmasti vetää kilarit kun säikähtää...nyt sain kumminkin tänä aamuna muistutuksen huomisesta ajasta, eli ne ei siirtäneetkään sitä ja joudun maksamaan peruuttamatta jätetyn ajan, jos en saa huomenna selvitettyä asiaa puhelimitse.
Niin ja tuosta puuttuu sana vissiin siirtäneetkään sitä...
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Niin mutku se aika siirrettiin tai ainakin piti siirtää...se mun pitää nyt huomenna selvittää, että onks se siirrettu ja tuo on vaan joku virhe muistutus vai eikö ole, vaikka ne siinä puhelun aikana olivatr koneella niin kovasti sitä siirtämässä
En oikein voi lähteä sinne ootteleen, että tuleeko hukka reissu
Harmi kun joutuu selvittelemään
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä