Neljännen kuumeilijat!!!

Heipparallaa kaikille
Täällä kanssa yksi joukkoon haluava. Pojat 03, 07 ja 09 syntyneet. Nyt uuden puolison kanssa haluttaisiin vielä yksi, joka siis olisi minun neljäs ja miehen ensimmäinen. Yritys aloitettiin viime kuussa ja nyt siis yk2 alussa.
 
Hei, täällä onkin tämmöinenkin ryhmä! Minulla lapset, -11, -14 ja -17 syntyneet. Nyt iski vauvakuume ja kierukka otettu kesäkuun alussa pois. Neljäs kierto meneillään. Kolmannesta kierrosta tärppäs mutta meni hyvin aikasilla viikoilla kesken. Nyt yritän olla vähän rennommalla mielellä ku edellisissä kierroissa, raskaustestejä en osta ennenkun on menkat vähintään kolme päivää myöhässä. :ROFLMAO:
 
Minäkin voisin tänne änkee mukaan. Mulla lapset 07, 08 ja 19.
Tultiin miehen kanssa siihen tulokseen että halutaan vielä toinen yhteinen pieni, eli neljättä kuumeilen/haaveilen. Tänään kp1/28 ja yritys alkaa. Oi kun plussa tulisi nopeasti kuten aiemmilla kerroilla. :)
 
Kamalaa piinaa tää menkkojen odottelu. Nyt kp 30 menossa ja menkkoja ei vielä kuulu eikä näy. Pari päivää on ollu kovia menkkakipuja ja odotellut jo tovin alkaviksi mut ei.. kaks negaakin hätäsenä tehnyt, joten parempi kai vaan odotella kiltisti :/
 
No nyt ne sitten alkoi tänään. Ne menkat. Pieni pettymys toki, mutta viimein pääsee uuteen kiertoon. Tilasin just lisää ovistejä. Jospa ne ensi viikolla sitten tulisi niin pääsee sit testaileen lähempänä.
 
Hei kaikille,

Täällä 33v äiti, jolla tytöt -06 ja -08, sekä poika -10. Nyt haaveissa ollut uuden miehen kanssa yhteinen pienokainen. Hänellä ei omia lapsia. Yritys alkoi toukokuussa ja nyt menossa siis yk5. Kp24/28-31 menossa. Oireita ois vaikka muille jakaa, nimittäin pms-oireita :cautious: Kauheaa menkkajomotusta, alaselän polttelua, päänsärkyä, todella ärtynyt olo koko ajan, vv reippaasti, pistäviä kipuja alavatsalla sekä vähän kyljen puolella, vatsa sekaisin ja repäisykipuja myöskin.. Ainiin ja unohtamatta rintojen arkuutta, joka alkoi tänään. Kuka haluaa? :ROFLMAO: Dpo10 menossa. Eilen testasin puhtaan negan, vaikka aika sata varmasti tiedän, että sieltä se täti kylään taas tulee o_O
 
Kaipa se täytyy tänne tulla kirjoittelemaan kun vihdoin jahkailu neljännen lapsen suhteen saatu päätökseen :)
Jo kolmannen syntymästä saakka mies ollut sitä mieltä että haluaa lisää lapsia ja itse jarrutellut. Nyt tuntuu siltä että kyllä meille sittenkin lisää mahtuu, jos niitä suodaan. Kaikista vauva tavaroista luovuttu, mutta saahan niitä taas tarvittaessa hankittua..
Lapset 14, 16 ja 17. Kierukan poiston varaan joulukuulle kun nuorin täyttänyt 2v:barefoot:
Jännittää kauanko menee ennen kuin tärppää, jos tärppää. Taustalla lapsettomuutta, sekä sekundaarista lapsettomuutta, mutta kolmas saikin sitten nopeasti alkunsa yrityksen aloittamisesta
 
Jennisyys, siellähän näkyy. Onnea onnea Eilen kp 12 sain huippuviivat ovistestiin. Testiviiva oli kontrolliviivaa vahvempi. Ekaa kertaa tässä yrityksen aikana noin. Tänään sitten jaksettiin talletella aamulla ja jo kahtena pvänä kävellessä tärähdyskipua. Toissapvänä vatsa oli jo kipeänä. Mistähän sen nyt tietää että millon se ovis nyt mahtaakaan olla. No ei muutako tallettelua lisää ja odottelua.
 
@JenniSyys onnea plussasta!

Enhän mä malttanutkaan joulukuuta odottaa, kierukka lähteekin jo ensiviikolla ja yrityskin alkaa :)
Saas nähdä miten kierto käynnistyy, koko 10kk ajan mitä kierukka ollut niin niukat menkat tullut säännöllisesti 30pv välein, nyt jostain syystä viikon myöhässä.
 
Mitäs tänne neljännen yrittäjille kuuluu? Täällä nyt oisko yhdeksäs kierto menossa. Ovis on ihan nurkan takana. Eilen tuli ovis Plussa. Talletusaika siis. Eilen oli myös kovaa vatsakipua. Täytyy myöntää että alkaa käydä jo työstä tämä yrittäminen ja alkaa ahdistamaan. Täytyisi vaan yrittää olla jos tulee niin on tullakseen eikä ressaisi liikaa. Mutta ei onnistu niinkään. Onneksi tämä yrittäminen ei ihan kokoaikaa mielessä enää ole nii kuin vielä syksyllä oli.. Plussa tuulia kaikille
 
Täällä yk 3 menossa, negaa näytti tänään dpo 9 testi. Parin päivän päästä testaan uudelleen kun onhan se vielä todella aikaista näillä päivillä. Täällä ajatuksena käytellä nuo ovistestit (n. 30kpl) tuleviin kiertoihin ja sitten vain yrittää unohtaa että yrittää. Säännöllisesti tulee kuitenkin touhuiltua niin ehkä en tarvitse tarkkaa tietoa milloin ovis on.
 
Täällä menossa kai yk10 tai 11 (n) En enää edes pysy laskuissa mukana. Ovis tänään, koska kivut järkyttäviä. Talleteltu on dpo -5, -3 ja -1 ja tänään dpo0 on myös kivuista huolimatta. Ensin aattelin, et odotan kipujen ohi, mutta sit kuitenkin halut vei voiton :censored:

Oon miettinyt tässä, että miten ihmeessä voi olla ajattelematta ja ressaamatta vauva asiaa, kun tuntee kierron niin hyvin ja ovulaationkin tuntee tosi voimakkaana, ni väkisinkin se asia on mielessä :unsure: Olis helpompaa, jos ei tuntisi mitään, niin sillon sitä varmaan osaisi ottaakin rennosti. Nyt sit piinaillaan taas loppukierto. Toki eipä oo tähänkään päivään mennessä tärpännyt, vaikka tallettelut osunut kohdilleen, ni jotenkin heti sellanen fiilis, et mennään nyt taas uutta kiertoa kohden.
 
Aurinkoista päivää kaikille neljännen kuumeilijoille. Täällä edelleen yritellään. Toukokuussa vuosi yritystä takana ja ei sitä plussaa näy :( nyt olisi ovis aivan nurkilla, ehkä tänään tai huomenna. Hyödynnetty toissa päivänä ja tänään pitäisi taas jaksaa peittoja heilutella. :D vaikkei aina jaksais..
 
Aurinkoista päivää kaikille neljännen kuumeilijoille. Täällä edelleen yritellään. Toukokuussa vuosi yritystä takana ja ei sitä plussaa näy nyt olisi ovis aivan nurkilla, ehkä tänään tai huomenna. Hyödynnetty toissa päivänä ja tänään pitäisi taas jaksaa peittoja heilutella. vaikkei aina jaksais..
Moi :)
Täällä tulee myös toukokuussa vuosi täyteen ja ei plussan plussaa missään vaiheessa oo näkynyt. Ensi viikon ma ensi käynti lapsettomuus tutkimuksiin.
Täällä menossa nyt kp8 ja koko ajan olen vuotanut verta, ekat 4pvä solkenaan ja seuraavat 3pvä vain vähän ja tänään alkoi taas vuotamaan tumman ruskeaa verta. Ovis yleensä kp14 ja talletteluja ei ole aloitettu, mut kai ne pitäis aloittaa, kun tuo tumman ruskea vuoto merkkaa, et alkaa ovislimoja valumaan. En ymmärrä miks mun ovislimat on aina ruskeaa vuotoa :cautious:
 
Nyt on vähän jännä olo. Nyt on Kp25. Liian aikaisessa ollaan, kun kierto on sellai 27-28 aina.. No aamulla oli sellai tunne, että täytyy pissata tikkuun. Ja Mitäs sinne piirtyi. Haamu tai Plussa mikä lie. Olen aivan äimän käkenä. Apua. Miten maltan odottaa siihen, että ois menkkojen oikee alkamis ajankohta.. Ei onneksi oo kaapissa edes uusia raskaustestejä. Täytyy varmaan käydä ostamassa..
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus ja mimmi92

Yhteistyössä