Ylläpito
Palstaa pitää kehittää palautteiden mukaan! Kohta täällä ei käy enää kukaan, jos muutoksia ei tapahdu.
Palstaa pitää kehittää palautteiden mukaan! Kohta täällä ei käy enää kukaan, jos muutoksia ei tapahdu.
Näin just! Täällä on kohta täys kapina päällä! *virkkaa viestejä, kutoo kuvia ja veistelee vidioita minkä näpeistään jaksaa*Ylläpito
Ei ole mitään valenikkejä.Yp halloo ! Jotain rajaa jo valenikkien riehumiseen palstalla ! Nyt olisi jo aika saada valenikit kuriin ja yp reagoida niihin.
Mä tykkäsin tuosta ulkoasusta ja toimivuudesta.Joka kerta kun palstaa uudistetaan niin se menee huonompaan suuntaan ja kävijämäärä laskee. Kun itse aloin käymään täällä, sivu näytti tältä
Silloinkin oli jo näköjään huono uudistus tapahtunut monen mielestä mutta itse pidin tuosta.Mitäs nyt?
web.archive.org
Tuo keltanen palsta oli aivan ihana, ainut että avattaret puuttui ja tykkäysnapit.Joka kerta kun palstaa uudistetaan niin se menee huonompaan suuntaan ja kävijämäärä laskee. Kun itse aloin käymään täällä, sivu näytti tältä
Silloinkin oli jo näköjään huono uudistus tapahtunut monen mielestä mutta itse pidin tuosta.Mitäs nyt?
web.archive.org
Ei ole!Minusta uudistus on tosi onnistunut. Avattaret ovat aivan turhia (en ymmärrä miksi niitä täällä kaivataan) ja teksti on selkeästi luettavaa. Käytän kyllä pääasiassa tietokoneella, mutta tyytyväinen siis olen. Hieno uudistus!
No ei todellakaan ole. Täytyisi ajatella myös puhelimella palstas käyttäviä. Ja miksi pitää olla tylsäänja persoonatonta, halusiko yp että kaikki on vaan henkilöitä kenestäkään ei saa erottaa onko mies vai nainen...Minusta uudistus on tosi onnistunut. Avattaret ovat aivan turhia (en ymmärrä miksi niitä täällä kaivataan) ja teksti on selkeästi luettavaa. Käytän kyllä pääasiassa tietokoneella, mutta tyytyväinen siis olen. Hieno uudistus!
Juuri näin, pitää karkoittaa aikaisemmat kirjoittelijat koska heillä on vääriä mielipiteitäEhkä on ollutkin tarkoitus hiukan kehittää keskustelun tasoa täällä... Rekisteröityneet vakiokirjoittelijat täällä kilvan mollaavat uudistuksen, koska ilmeisesti tuntevat jäävänsä pimentoon muiden kirjoittelijoiden seassa? Hyvän palstan pitäisi kai olla kaikille avoin eikä pelkästään aktiivisten kirjoittelijoiden kuulumistenvaihtopaikka? Uusi ulkoasu antaa tähän mielestäni oivalliset puitteet (vaikka olisi niitä värejä kyllä voinut vähän miettiä )
Vakiokirjoittajia ärsyttää, että palstan toiminnalliset ominaisuudet ovat menneet, työkalut eivät toimi ja kyllä, se että on entistä vaikeampi tietää, kenen kanssa keskustelee.Ehkä on ollutkin tarkoitus hiukan kehittää keskustelun tasoa täällä... Rekisteröityneet vakiokirjoittelijat täällä kilvan mollaavat uudistuksen, koska ilmeisesti tuntevat jäävänsä pimentoon muiden kirjoittelijoiden seassa? Hyvän palstan pitäisi kai olla kaikille avoin eikä pelkästään aktiivisten kirjoittelijoiden kuulumistenvaihtopaikka? Uusi ulkoasu antaa tähän mielestäni oivalliset puitteet (vaikka olisi niitä värejä kyllä voinut vähän miettiä )
Ei pidä paikkansa. En ajattele noin.Ehkä on ollutkin tarkoitus hiukan kehittää keskustelun tasoa täällä... Rekisteröityneet vakiokirjoittelijat täällä kilvan mollaavat uudistuksen, koska ilmeisesti tuntevat jäävänsä pimentoon muiden kirjoittelijoiden seassa? Hyvän palstan pitäisi kai olla kaikille avoin eikä pelkästään aktiivisten kirjoittelijoiden kuulumistenvaihtopaikka? Uusi ulkoasu antaa tähän mielestäni oivalliset puitteet (vaikka olisi niitä värejä kyllä voinut vähän miettiä )
Paina tykkäänamiskaa pitkään pohjassa. Tosin se ei toimi aina...Puhelimella pystyy vain tykkäämäön viestistä. Muita vaihtoehtoja ei voi käyttää.
Mää tein niin.Paina tykkäänamiskaa pitkään pohjassa. Tosin se ei toimi aina...
No taas toimi. Mää oon koko ajan luurillaMää tein niin.