UNIAIKA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo. Pidätkö sinäkin siitä mausta? :p

Syötkö sinä jäätelöä nyt iltaherkkuna, sanoit että ostit kaksi pakettia, mitä makuja ostit? Lakritsaako molemmat? :sneaky:
Se on yksi suosikkejani :p

Joo, kaksi lakupakettia :LOL: Toinen syöty ja toinen avaamatta :sneaky: Söin päivällä tuon ekan paketin loppuun ja siinä oli reilu annos. Avaan toisen myöhemmin, kun tekee mieli.

Kävin iltalenkillä ja söin sen jälkeen monta näkkäriä juustolla ja yrttitee juomaksi.

Olen vähentänyt hieman herkkujen syöntiä ja ottanut niiden tilalle ennemmän tavallista ruokaa (y) Silloin tällöin saa tietysti ottaa jäätelöä ja vaikka sipsejä.
 
vierailija
Se on yksi suosikkejani :p

Joo, kaksi lakupakettia :LOL: Toinen syöty ja toinen avaamatta :sneaky: Söin päivällä tuon ekan paketin loppuun ja siinä oli reilu annos. Avaan toisen myöhemmin, kun tekee mieli.

Kävin iltalenkillä ja söin sen jälkeen monta näkkäriä juustolla ja yrttitee juomaksi.

Olen vähentänyt hieman herkkujen syöntiä ja ottanut niiden tilalle ennemmän tavallista ruokaa (y) Silloin tällöin saa tietysti ottaa jäätelöä ja vaikka sipsejä.
Sin pidät kyllä kovasti lakujäätelöstä:LOL::ROFLMAO:

Minäkin olen vähentänyt herkkujen syömistä, mutta kyllä joskus voi vähän herkutella :LOL:
 
vierailija
Sin pidät kyllä kovasti lakujäätelöstä:LOL::ROFLMAO:

Minäkin olen vähentänyt herkkujen syömistä, mutta kyllä joskus voi vähän herkutella :LOL:
Se on suosikkini kaikista :p Toisaalta voisin myös pitkästä aikaa maistaa Aino-jäätelöitä. Niissä on herkullisen näköisiä marjamakuja. :love:

Välillä pitää herkutella, se on selvä :LOL: Joulun ja uuden vuoden aikaan minulla meni enemmän sipsiä, poppareita ja suklaata :whistle:
 

Yhteistyössä