Poliisi on kovin huolissaan siitä mitä Hämeenlinnan murhasta kirjoitetaan somessa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eli mielestäsi uhria on ookoo panetella, jos läheiset ei saa tietää. Onpas vain ajatus.
Koko netti"keskustelu" olisi voitu jättää käymättä ja mässäily hoitaa sivistyneemmin. Jos huolettaa, voi mennä vaikka terveydenhoitajalle puhumaan. Ei omia mielipiteitä ole tervettä julkaista jokapaikassa.
Joo, tottakai uhria ja hänen läheisiään saa panetella. Voi jessus sentään, älä laita sanoja toisten suuhun. Asiasta saa ja pitää keskustella. Naisten etenkin on syytä ymmärtää, että muslimitaustaisia miehiä ei välttämättä jätetä ihan tuosta noin vain. Seuraukset voivat olla todella kamalat.
 
Minulle tämä kertoo hyvin paljon poliisin uskottavuudesta.

Viranomaiset ovat ihan syystä huolissaan kansalaisten juoruista kun niihinkin tunnutaan uskovan paremmin kuin poliisin sanaan.

Niin makaa kuin petaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
Tästä nimenomaan ei saisi keskustella, koska rasismi jne...
No minustakin alkaa vaikuttaa siltä, että asiasta ei haluta keskustella, koska uhri itse oli monikulttuurisuuden kannattaja ja seurusteli muslimimiehen kanssa. Tässä tilanteessa nimenomaan pitää puhua ja tunnistaa ne riskit, jotka liittyvät muslimimiehen kanssa seurusteluun.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Lispetti
vierailija
Joo, tottakai uhria ja hänen läheisiään saa panetella. Voi jessus sentään, älä laita sanoja toisten suuhun. Asiasta saa ja pitää keskustella. Naisten etenkin on syytä ymmärtää, että muslimitaustaisia miehiä ei välttämättä jätetä ihan tuosta noin vain. Seuraukset voivat olla todella kamalat.
Keskustelu on eri asia, kuin juoruilu ja huhujen levittäminen. Edelleen. Et sinäkään taida ihan kaikkea täällä lukea, joten mistä tiedät, ettei täällä(kin) panetella.
 
vierailija
No minustakin alkaa vaikuttaa siltä, että asiasta ei haluta keskustella, koska uhri itse oli monikulttuurisuuden kannattaja ja seurusteli muslimimiehen kanssa. Tässä tilanteessa nimenomaan pitää puhua ja tunnistaa ne riskit, jotka liittyvät muslimimiehen kanssa seurusteluun.
Se johtuu vain siitä, että olet poliittisesti virittäytynyt uskomaan noihin salaliittoihin, kuten "ei saa keskustella". Totuuden kanssa sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä. Kunhan vain jatkat täällä agendaasi.
 
Se johtuu vain siitä, että olet poliittisesti virittäytynyt uskomaan noihin salaliittoihin, kuten "ei saa keskustella". Totuuden kanssa sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä. Kunhan vain jatkat täällä agendaasi.
Ei "saa", vaan ei haluta keskustella. Asiallinenkin keskustelu yritetään tyrehdyttää leimaamalla juoruiluksi, huhujen ja valheiden levittämiseksi yms.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Mikä juuri tässä palstassa sinua kiinnostaa? Ei minulla ole aikaa alkaa haravoimaan kaikkia keskusteluja täällä. Ehkä mode osaisi vastata kysymykseesi. Ja mitä tekemistä sillä on minkään kanssa?
Koska tulet tähän ketjuun moittimaan, että asiasta juoruillaan ja levitetään valheita. Onko tällä palstalla siis tehty näin? Mikset voi nyt vain vastata kysymykseen?
 
vierailija
Ei "saa", vaan ei haluta keskustella. Asiallinenkin keskustelu yritetään tyrehdyttää leimaamalla juoruiluksi, huhujen ja valheiden levittämiseksi yms.
Jaa vai jos penää, ettei uhria saa panetella, on se keskustelun tyrehdyttämistä? No mitäs sinä teet, sanot, etten saa keskustelka asianmukaisesta keskustelusta. Mutta panetella pitäisi saada. On sullakin ajatukset sensuurista. Oma on paras, vai?
 
Jaa vai jos penää, ettei uhria saa panetella, on se keskustelun tyrehdyttämistä? No mitäs sinä teet, sanot, etten saa keskustelka asianmukaisesta keskustelusta. Mutta panetella pitäisi saada. On sullakin ajatukset sensuurista. Oma on paras, vai?
Onko täällä paneteltu? Tai valehdeltu tai levitetty väärää tietoa?
 
vierailija
No minustakin alkaa vaikuttaa siltä, että asiasta ei haluta keskustella, koska uhri itse oli monikulttuurisuuden kannattaja ja seurusteli muslimimiehen kanssa. Tässä tilanteessa nimenomaan pitää puhua ja tunnistaa ne riskit, jotka liittyvät muslimimiehen kanssa seurusteluun.
Jos seurustelee muslimin kanssa on samantien monikulttuurisuuden kannattaja? Onko Tynkkynen myös koska seukkaa ma mun kanssa?
 
vierailija
Minulle tämä kertoo hyvin paljon poliisin uskottavuudesta.

Viranomaiset ovat ihan syystä huolissaan kansalaisten juoruista kun niihinkin tunnutaan uskovan paremmin kuin poliisin sanaan.

Niin makaa kuin petaa?
Eiköhän tässä ole kyse vain tällaisen ilmiön vaikutuksesta, mitä on pyöritelty muutama vuosi. Ilmiö on siis populismi. Aika ikävää haukkua poliisia siitä, ettei vastaa kaikenlaisiin kysymyksiin, mitä esitetään piilossa netissä. Ihan kuin minä vaikka alkaisin tinkaamaan sinulta, että miksi naapurisi tuuletti mattoja parvekkeella.. mutta en kysy sitä sinulta suoraan, vaan kirjoitan sen facebookryhmän sivulle.
 

Yhteistyössä