No säähän siellä olit livenäkinLaitoit ruutikselle suihkuselfien ja mulle et?
No säähän siellä olit livenäkinLaitoit ruutikselle suihkuselfien ja mulle et?
Mitä hemmekkooNo säähän siellä olit livenäkin
Haluukko sinäkin tuhman kuvan?Laitoit ruutikselle suihkuselfien ja mulle et?
TottakaiHaluukko sinäkin tuhman kuvan?
Sähän joudut kohta tehtaileen niitä ihan työksesHaluukko sinäkin tuhman kuvan?
En tiiä. Just tulin sohvalle.Tottakai
Sikskö se ruutis hiljeni...kuolaa nyt sun kuvaas jossain saunan takana (en kerro mitä muuta tekee).
Ilmeisen huumaava kokemusMitä hemmekkoo
Enkä ees muista mitään
Tarvitset lääkärintodistuksen, ettet voi antaa miehelle enää käsihommia hetkeenIltaa! Taas meni puoli tuntia ku lukasin teitin lörpötyksiä
Kahvia tekis mieli mut päätinpä könytä jo sänkyyn
Saakeli et on käsi kipiä... Saa nähdä joutuuko tässä vielä saikulle taipuun...
Antoiko Mekko taas tyrmäystippoja?Mitä hemmekkoo
Enkä ees muista mitään
Emmä oo käsihommia voinu paljon tehä varmaan pariin vuoteen, sillee vähä vaan muun kivan ohessaTarvitset lääkärintodistuksen, ettet voi antaa miehelle enää käsihommia hetkeen
Oli niin huumaavaa että muisti menee.Ilmeisen huumaava kokemus
No höh. Toivottavasti saat kätöset kuntoon jossain vaiheessaEmmä oo käsihommia voinu paljon tehä varmaan pariin vuoteen, sillee vähä vaan muun kivan ohessa
No eipä ainakaan nolostuta jälkikäteenOli niin kova känni että muisti menee.
Mun kans joutuu sitten käyttään enempi omia käsiä, on ranteet niin sökönä ettei sellasta toistoa Mut onneks yleensä tapa on vapaa kunhan tulos on samaKäsihommatkin on ihan ookoo joskus
Joo...taas...aina mut tyrmätään.Antoiko Mekko taas tyrmäystippoja?
Älä jätä juomaa vartioimatta, älä ota juomaa tuntemattomaltaJoo...taas...aina mut tyrmätään.
Alan vaihtoahan nää huutelee, tosin mä teen liikaa töitäkin ettei kroppa pääse oikein missään välissä palautuun. Mut minkäs teet, hullulla on hullun huvitNo höh. Toivottavasti saat kätöset kuntoon jossain vaiheessa
missä sää?No säähän siellä olit livenäkin
Joo...taas...aina mut tyrmätään.
Mekko on niin tyrmääväJoo...taas...aina mut tyrmätään.
Huulet törrölle sitteMun kans joutuu sitten käyttään enempi omia käsiä, on ranteet niin sökönä ettei sellasta toistoa Mut onneks yleensä tapa on vapaa kunhan tulos on sama