TyNpeetäKiitos mutta ei kiitos
Ei ollut vaan whatsuppi oli jonkun verran nurin hetken aikaa.Ei toiminut aiemmin tällä viikolla hyvin, oletin wifissä olevan vikaa?
Miten tuo liittyi? Mihinkään?TyNpeetä
Tarja on sentään Persidentti
Nonnii, nyt mulla soi päässä ''tule kanssani kylpyyn, tahdon samaan ammeeseen'' jonka lauloi mulle ensirakkauteni joskus hamassa menneisyydessä kylpyhuoneen oven läpi kun olin heillä käymässä teininäElluu? Nyt suihkuun!
Aikas romanttistaNonnii, nyt mulla soi päässä ''tule kanssani kylpyyn, tahdon samaan ammeeseen'' jonka lauloi mulle ensirakkauteni joskus hamassa menneisyydessä kylpyhuoneen oven läpi kun olin heillä käymässä teininä
Nonnii, nyt mulla soi päässä ''tule kanssani kylpyyn, tahdon samaan ammeeseen'' jonka lauloi mulle ensirakkauteni joskus hamassa menneisyydessä kylpyhuoneen oven läpi kun olin heillä käymässä teininä
Oli!!Aikas romanttista
eläkeläiset haluaa jutella kauppareissuillaan tuttujjen kanssaYmmärsit väärin. Jos vanhusten jalkoja särkee ja pitkään jonossa seisominen tuntuu hankalalta niin miksi valita ajankohta jolloin on juuri ne kaikista pisimmät jonot kaupassa...
Erittäin surullista, mutta itse mietin, että on parempi päästä täältä pois kuin jäädä kitumaanOli!!
Hää oli niin ihana, sairastui valitettavasti joskus 30v sairauteen mikä rappeutti lihakset nopeeta ja vei nopeesti hautaan
Itken vieläkin kun kuuntelen tätä biisua:
jos on paljon ostoksia niin ei oikein suju niillä kassoilla.. ne on tarkoitettu pienempien kuin täyde ostoskärrin ostosmäärien käsittelyynkannattaa mennä itsepalvelukassaan, sitä eläkäläiset ei osaa käyttää
Eikait Pate Mustajärvi ole kuollut?Oli!!
Hää oli niin ihana, sairastui valitettavasti joskus 30v sairauteen mikä rappeutti lihakset nopeeta ja vei nopeesti hautaan
ei pate ole döödOli!!
hyvin sujuu vaikka olis vähän enemmänkinjos on paljon ostoksia niin ei oikein suju niillä kassoilla.. ne on tarkoitettu pienempien kuin täyde ostoskärrin ostosmäärien käsittelyyn
Mummot kumoon, taklatkaa ne siellä kaupan kassoilla, olette kuitenkin vahvempia.hyvin sujuu vaikka olis vähän enemmänkin
et vain osaa
no enniiihyvin sujuu vaikka olis vähän enemmänkin
et vain osaa
No ei.. menee heikot luut vielä poikkiMummot kumoon, taklatkaa ne siellä kaupan kassoilla, olette kuitenkin vahvempia.
Vanhuksilla on aina kiire kaahata kassalle ottamaan rennosti, jos näkevät tyhjän kassan.No ei.. menee heikot luut vielä poikki
Laitoit ruutikselle suihkuselfien ja mulle et?