Ravintoterppa sanoi viimeks, että 5 lasillista vettä per pvä riittää mainiosti.Tuo tyyppi tietää siitä kaiken ja olen helpottunut siitä etten mun tarvitsekaan juoda litroittain vettä! Veden juominen on mulle haaste!
Ravintoterppa sanoi viimeks, että 5 lasillista vettä per pvä riittää mainiosti.Tuo tyyppi tietää siitä kaiken ja olen helpottunut siitä etten mun tarvitsekaan juoda litroittain vettä! Veden juominen on mulle haaste!
Mä juon silloin kun on jano.Ravintoterppa sanoi viimeks, että 5 lasillista vettä per pvä riittää mainiosti.
Miten vesi siihen auttaa?Mun ranka on ihan jumissa ellen juo jo heti aamusta puolta litraa vettä.
Mutta talviasikaan puolitoista litraa per päiv' rittää kyllä, kesällä juttu on sit eri.
Se tekee n. 1l. Aika vähän. Mä juon enemmän.Ravintoterppa sanoi viimeks, että 5 lasillista vettä per pvä riittää mainiosti.
Mulla ei oo kovin usein jano, joskus juon tyyliin lasillisen/pv.Se tekee n. 1l. Aika vähän. Mä juon enemmän.
Mulla ei oo kovin usein jano, joskus juon tyyliin lasillisen/pv.
Esim. pissin väristä näkee tarviiko vettä.
Tekee hyvää elimistölle.
En mä tarkemmin osaa kertoa, mutta nivelet ja nikamat tarvitsevat tarpeeksi nestettä toimiakseen kunnolla.Miten vesi siihen auttaa?
ja ristiriitasia, yks suosittelee yhtä ja toinen toistaEsim. pissin väristä näkee tarviiko vettä.
En oikein tykkää noista terkkojen yms. suosituksista kun ne on usein virheellisiä.
En ole kuullut että vettä, mutta esim. öljyjä, rasvaa kai tarvii.En mä tarkemmin osaa kertoa, mutta nivelet ja nikamat tarvitsevat tarpeeksi nestettä toimiakseen kunnolla.
Mä juon sen verran mikä tuntuu hyvälle.Esim. pissin väristä näkee tarviiko vettä.
En oikein tykkää noista terkkojen yms. suosituksista kun ne on usein virheellisiä.
Näin on! Löysin tollasen ukkelin aikoinaan joka naureskelee kaikille noille uskomuksille ja todistaa niiden olevan kukkua. Uppos minuun ainakin.ja ristiriitasia, yks suosittelee yhtä ja toinen toista
ei rattorin niveliinkään kaadeta vettäEn ole kuullut että vettä, mutta esim. öljyjä, rasvaa kai tarvii.
Kerto varmaan, mutta ehän mä enää sitä muistaMä juon silloin kun on jano.
Kertoiko se miksi pitäisi juoda 5 lasillista päivässä?
Mulla ei oo kovin usein jano, joskus juon tyyliin lasillisen/pv.
Usein onkin parasta kuunnella kehoa. Se yhteys vaan usein turtuu kaiken prosessoidun saipan ja suositusten keskellä.Oikeastaan mulle on yhdentekevää, mistä se johtuu ja mitä jonkun mielestä pitäisi, koska se puolilitranen vettä aamulla kohentaa oloa välittömästi. Pari pisaraa sitruunaa vielä joukkoon jos sitä sattuu olemaan ja sit onkin kahvin vuoro.
Häntä pitäs uskoa?Näin on! Löysin tollasen ukkelin aikoinaan joka naureskelee kaikille noille uskomuksille ja todistaa niiden olevan kukkua. Uppos minuun ainakin.
JEEE!
Mä juon enemmän..sä voitit koska sun ei tartte turhaan juosta pissillä alvariisaan!
No siihen asti minä ainakin poimin kirsikat kakusta, ennen kuin hänen väitteet todistetaan vääriksi.Häntä pitäs uskoa?
Usein onkin parasta kuunnella kehoa. Se yhteys vaan usein turtuu kaiken prosessoidun saipan ja suositusten keskellä.
Mun ei tarvi käydä usein vessassa.JEEE!
Ai se ukkeli?Uppos minuun ainakin.
Vaipat?Mun ei tarvi käydä usein vessassa.