Nyt on päivän asiat pulkassa ja niin eelleen ja niin eelleen..*istuu persiilleen ja juo kahvia*
Täällä sama! Otetaas sitten sille .Nyt on päivän asiat pulkassa ja niin eelleen ja niin eelleen..*istuu persiilleen ja juo kahvia*
Aiemmin tuo Jokapoika taisi olla vihreiden miesoletettujen perusvaatimus.Odehan on viherpunikki eli ei siis oikea mies
Onko siellä niin mukavaa?Päiväätä vaan. Täytyis ehkä kotiin lähteä töistä, mutta ei huvita
Melkein samanlaiset mitkä mulla on nyt päälläLevikseltä lähtee sadalla taalalla: ( ihan karmivat!! )
On. Mittaukset käynnissä. Ei viitsi aloittaa huomenna uudestaanOnko siellä niin mukavaa?
jos emannuus on myrrystuulella niin kyllä silloin töissä on kivempaa
Mitäs te siellä mittaatte?On. Mittaukset käynnissä. Ei viitsi aloittaa huomenna uudestaan
Sitten sitä vasta onkin myrrystuulella jos viipyy töissä pitkään.jos emannuus on myrrystuulella niin kyllä silloin töissä on kivempaa
Lämpölaajenemista. Lämmitellään hieman ja katsotaan miten se kasvaa.Mitäs te siellä mittaatte?
okLämpölaajenemista. Lämmitellään hieman ja katsotaan miten se kasvaa.
päinvastoin, pahankurinen akka leppyy ihan omia aikojaan jos jää ylitöihinSitten sitä vasta onkin myrrystuulella jos viipyy töissä pitkään.
KalaMies on kaiken muun lisäksi myös MuodikasMies.Melkein samanlaiset mitkä mulla on nyt päällä
Mä olen aina muodin aallonharjalla (tai ehkäpä merenpohjassa)KalaMies on kaiken muun lisäksi myös MuodikasMies.
Trash-look on niin in just nyt. Mii dont laik!
JaaLämpölaajenemista. Lämmitellään hieman ja katsotaan miten se kasvaa.
Vai niin.päinvastoin, pahankurinen akka leppyy ihan omia aikojaan jos jää ylitöihin
ne tykkää siitä kun saa pitää ruokia lämpösinä
Ei se siitä johu vaan joko siitä ettei muista mistä on alunperinkään suuttuneet tai sitten vaan keksivät parempaa tekemistä, eivätkä enää jaksa vihotella kun alkais jo panettaakinpäinvastoin, pahankurinen akka leppyy ihan omia aikojaan jos jää ylitöihin
ne tykkää siitä kun saa pitää ruokia lämpösinä