Nyt unta riitti jopa vajaa 5h. Heräsin monta kertaa mutta nukuin uudelleen. Valvoin aamulla 1,5h ja nukuin uudestaan.
Nyt unta riitti jopa vajaa 5h. Heräsin monta kertaa mutta nukuin uudelleen. Valvoin aamulla 1,5h ja nukuin uudestaan.
Mulla on muutama,mutta mielummin aitoa tai sormin.Mulla on hyvä dildo. Saa seinään tai lattiaan kiinni ja siinä on kaukosäädin.
Jep,noin käy jatkuvasti nykyäänOnko robomodea jotenkin viritetty? Ei millään pysty vastaamaan tai edes kirjoittamaan toisia nikkejä edes editoituina.
Kohta tulee sapiskaa Ellulta.
N.16cm tuosta menee sisään.kaamee jortikka mekolla
Selvis eilen kertaheitolla miks hän on niin kiinnostunut velhoista.Harry Potterin taikasauva?
Ei tuo kamalan iso ole.Voi apua mikä vehje
Mulla on hyvä dildo. Saa seinään tai lattiaan kiinni ja siinä on kaukosäädin ja sitä voi myös ulkoiluttaa.
Sapiskaa eli satikutia.Mitä sapuskaa?
Tulitko kateelliseks?kaamee jortikka mekolla
Kruti varmaan vähän hämmentyi, koska katsoi kuvaa 65 tuumaiselta ruudulta...Ei tuo kamalan iso ole.
Nojatuoli herkuilla.Mikä kauhistus tää on?
Mun nojatuolihan se siinäMikä kauhistus tää on?
Elä yritä..Mun nojatuolihan se siinä
Eiku hetkinen, nyt näin kuvan lähempää
No joo, paljastuin. Veivaan aina tuon dildosen alas ja sitten istutan naiset tuohon tuoliin ja täräytän virrat päälleElä yritä..
no vähemmästäkinTulitko kateelliseks?
suosittelen lämpimästiSaakeli tätä säätä täällä. Pitäskö alkaa harkita lappiin muuttamista. Jaksa tuota hämärää, pilvistä ja lumetonta maata.
Korjasin, koska lumi...suosittelen kylmästi
Edelleen haaveilen, että rakentaisin itse oman hirsimökin keskelle ei-mitään.Saakeli tätä säätä täällä. Pitäskö alkaa harkita lappiin muuttamista. Jaksa tuota hämärää, pilvistä ja lumetonta maata.
pitäs vaan olla varaa jäädä pois oravanpyörästäEdelleen haaveilen, että rakentaisin itse oman hirsimökin keskelle ei-mitään.
Niinpä. Katson aina Vuorien miehet, Alaska the last frontier ja Alaskan rautatie -sarjojapitäs vaan olla varaa jäädä pois oravanpyörästä
RakennaPPa samallaPPa mullekinpaPPa.Edelleen haaveilen, että rakentaisin itse oman hirsimökin keskelle ei-mitään.