On ollut.On kait jokin pyyhe alla ettei vieraat istu sooseissa?
On ollut.On kait jokin pyyhe alla ettei vieraat istu sooseissa?
meillä ei ainakaanKai kaikki parisuhteessa eläneet arvaa ettei sohvalla ainoastaan istuta kuin kirkossa
Ainoastaan Echo ja Päivi RäsänenLuuletko että muut sitten tekee vain pimeässä peiton alla?
Kuhan kiusasin Tiedän että olet siisti henkilö. En ole edelleenkään nähnyt niin siistiä läppäriä kenelläkään muullaOn ollut.
Mulla on edelleen se sähkökärpäslätkä millä sohvalla nukkujiin saadaan liikettä
Ei vai?Kai kaikki parisuhteessa eläneet arvaa ettei sohvalla ainoastaan istuta kuin kirkossa
Itämetsä on myös yksi parhaimmista ohjaajista, suosittelen katsomaan kaikki elokuvat missä hää näyttelee tai on ohjannutKatoin ekan länkkärin missä oli Clint Itämetsä, Vain muutaman dollarin tähden.
Paljon parempi kuin moni nykyleffa!
Clintillä oli hiukset koko ajan hyvin, pyssytappelussakin...
Enpä ole huonoihin törmännyt minäkään. Harmi että hälläkin ikää alkaa oleen, ei välttämättä kovin montaa leffaa ole enää edessäpäinItämetsä on myös yksi parhaimmista ohjaajista, suosittelen katsomaan kaikki elokuvat missä hää näyttelee tai on ohjannut
En ole vielä törmännyt huonoihin Clintin elokuviin
Juotko kahvia vielä tähänaikaan
Toinen kuppi menossaJuotko kahvia vielä tähänaikaan
joo Clint on 89vEnpä ole huonoihin törmännyt minäkään. Harmi että hälläkin ikää alkaa oleen, ei välttämättä kovin montaa leffaa ole enää edessäpäin
IiikToinen kuppi menossa
Toinen kuppi menossa
Mä huomasin just, että alkaa väsyttämään taasMitenköhän uni tulee tänä yönä. Menin kuitenkin sänkyyn.
Nyt pelottaa kysyä mutta kysyn kuitenkin:Katoin ekan länkkärin missä oli Clint Itämetsä, Vain muutaman dollarin tähden.
Paljon parempi kuin moni nykyleffa!
Clintillä oli hiukset koko ajan hyvin, pyssytappelussakin...
Mutta sanaa ennen tulee pilkkuNyt pelottaa kysyä mutta kysyn kuitenkin:
Mitä ihmeen leffoja sä oot kattonu, jos et oo Eastwoodin länkkäreitä aikasemmin nähny?
Iiik
Niinkin voi käydä
Ei pidä paikkaansa.Mutta sanaa ennen tulee pilkku
Korjasin, Mutta sanaa ennen tulee pilkku
Juu, se mies on huikea. Ja mä tykkään niiden leffojen tyylistä.Itämetsä on myös yksi parhaimmista ohjaajista, suosittelen katsomaan kaikki elokuvat missä hää näyttelee tai on ohjannut
En ole vielä törmännyt huonoihin Clintin elokuviin