Hitsi kun en oikein osaa sanoa mitään noihin PMS-oireisiin. Ennen raskautumisyritystä en seurannut kiertoani ollenkaan, nyt olen seurannut sitä tammikuusta 2018 kun ryhdyttiin harkitsemaan lasta (yritys aloitettiin vasta kesänä 2018). Musta tuntuu että välillä on rintojen arastusta ja välillä muljoo vatsassa, mutta koska kierrot on nykyään mitä sattuu niin en oo kirjannut ylös oireita. En siis tiedä, tapahtuuko näitä joka kerta vai ei. Mulla ainoa tunnepuolen juttu on, että itkettää pikkuasiat päivää ennen menkkoja ja sitäkään ei tuu joka kerta.
Ovulaatiokivuista oon nyt ultrien myötä oppinut, että mulla pistelee munasarjoja alkukierrosta, kun munarakkulat kasvaa. Ei ole mitään hajua muista ovis-oireista, joskus oon ollut tunnistavinani erilaista, vetistä ja joustavaa vuotoa, mutta esimerkiksi siinä kierrossa josta tulin raskaaksi, en ole huomannut mitään. Parhaillaan on letrokuuri napsittu, ultraus torstaina kp12 ja yritän tässä kierrossa testata ovulaation. Nyt on taas tuollaista venyvää vuotoa, mutta ainakin vielä tänään oli digitesti negatiivinen.