En Ja mä yleensä hoidan hommat. Mies vikisee alla.etkai sentään oo antanut vetää kakkoseen?
En Ja mä yleensä hoidan hommat. Mies vikisee alla.etkai sentään oo antanut vetää kakkoseen?
On mennyt vastaaminen vaikeaksi. Vastasin harmaalle haist vittu ja se meni automoden syyniin.
Hyyyiiiii oioioioioioioioio mies on lahnaEn Ja mä yleensä hoidan hommat. Mies vikisee alla.
Oon aina sanonu että tussun alla on hyvä ollaEn Ja mä yleensä hoidan hommat. Mies vikisee alla.
PikkujouluihinLähteä minne?
Tuskin ne siitä komeemmiks muuttuu vaikka jois firman vararikkoon Hauskemmiksi toivottavastisehän sano vasta että aikoo juoda tänäppän ehtoolla miespualiset työkaverinsa komeiksi
ja oikein virman piikkiin
Eikös ne raa'at kananmunat juotuna auta kapulaan Lepo ehkä kuitenkin miellyttävintäKapula ollut. Maannut koko päivän.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/051f2109-7c37-4d00-bdef-bc4e596d1cbdKapula ollut. Maannut koko päivän.
Mulla auttaa lepo ja limu. En ole kokeillut munaa.Eikös ne raa'at kananmunat juotuna auta kapulaan Lepo ehkä kuitenkin miellyttävintä
Olet kokeillutMulla auttaa lepo ja limu. En ole kokeillut munaa.
söitkö jotaki aromisuolattua eilen?Kapula ollut. Maannut koko päivän.
En syönyt. Mä en käytä aromisuolaa. Mä luulen että johtui juomisesta.söitkö jotaki aromisuolattua eilen?
mut jotaki söit kuitenkin eilenkin?En syönyt. Mä en käytä aromisuolaa. Mä luulen että johtui juomisesta.
Jankuti jankutimut jotaki söit kuitenkin eilenkin?
Perunaa ja lohipyöryköitä.mut jotaki söit kuitenkin eilenkin?
Miten musta tuntuu, että sä olisit tuota mieltä vaikka toinen sanois paastonneensa vedellä kaks vuottamut jotaki söit kuitenkin eilenkin?
BaaulaMiten musta tuntuu, että sä olisit tuota mieltä vaikka toinen sanois paastonneensa vedellä kaks vuotta
Joku jo arvasi, että söit!Perunaa ja lohipyöryköitä.
*henkäisee syvään* Kamalaarapula johtuu useimmiten aiemmin juodusta alkkomahoolista
Mitä aiot tehä sillä?Mies toi mulle suklaapatukan.
Minkä nimisen?Mies toi mulle suklaapatukan.