Missä tuo 4,7 on?4,7%, kiitos kysymästä. Propelia.
Missä tuo 4,7 on?4,7%, kiitos kysymästä. Propelia.
KaljatölkissäMissä tuo 4,7 on?
Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pate jokaisen luo. Pate sekä kissa heti huomenissa tyhjentävät postilaatikon.Täältä putoaa mutta mulla näkyy nyt silmissä se brittein postiauto.
No nyt alko laulattaa! Ensin lontooks ja sitten soomeks!
No ei väsytä vaikka pitäis: huomenna on aamupeli kiekkoilijalla.Joko kaikki nukkuu?
Katson Get Out leffaa.Joko kaikki nukkuu?
Katson Get Out leffaa.
Mene mene!!! Ei meidän kaikkien täällä tarvitse puutteessa kärvistellä!Leskirouva pyysi saunavieraaksi. Menisinkö?
Iltaa! Mitä kuuluu?Iltaa.
Ihan hyvää. Kun ei kiinnosta niin ei vituta.Iltaa! Mitä kuuluu?
Ihan sama täälläkin!Ihan hyvää. Kun ei kiinnosta niin ei vituta.
Kai sitä voi ottaa, Kaveri kyl houkutteli liikekannalle mut onneksi puhelu katkesi.Ihan sama täälläkin!
Otetaanko hömpsyt sen kunniaks?
Ja sä et tietenkään viiti soittaa.Kai sitä voi ottaa, Kaveri kyl houkutteli liikekannalle mut onneksi puhelu katkesi.
taksit maksaa satkun ja baari ois puol tuntia auki. liian kallis olut mun makuun.Ja sä et tietenkään viiti soittaa.
Siinä meni hyvä mahollisuus päästä häröilemään!
Silläkin uhalla että noin niin kyllä siellä korvessa kelpaa asua!taksit maksaa satkun ja baari ois puol tuntia auki. liian kallis olut mun makuun.
uusi tölkki auki ja musiikkia isomalle.
Rapsuista ei juur välitä mut possua voit heittää sille.Silläkin uhalla että noin niin kyllä siellä korvessa kelpaa asua!
Rapsuja haukulle!
Mä heitän mielummin palloa!Rapsuista ei juur välitä mut possua voit heittää sille.
10 v on neiti ja yht pentu kun aina. taitaa kuolla 60 vuoden päästä leikkiessään
Mul on noit sakemanneja aikas monta ollut. Ei niistä muut ole noin vanhoiks elänyt. Eikä kertaakaan ole lekurissa tarvinnut käydä tän kaverin kaa.Mä heitän mielummin palloa!
Juu, kyl siin niin käy et sä oot jo vanha pappa siinä vaiheessa ku neitil o lähtö!
Se on vanhanaikainen tyttö ja on ollu hyvällä ruualla ja aktiviteeteilla. Totta hitossa se elää pitkään.Mul on noit sakemanneja aikas monta ollut. Ei niistä muut ole noin vanhoiks elänyt. Eikä kertaakaan ole lekurissa tarvinnut käydä tän kaverin kaa.
Mut pienikin kakominen saa mut itkemään ja luulemaan et nyt aika koitti.
Mut leikkisä ja vilkas neiti on edelleen.
Hmmmmmhh...Noh, seura tekee kaltaisekseen
Teki sen varmaan kännissä ja läpällä...aaahhhahhaaaahhhhaaa.Jaha, tämä oli näköjään taas heittänyt mut pellolle.
Mä yritin kattoo Uhrilampaat leffan, mutta ensiks torkahtelin puoliväliin saakka ja sitten sammuin kuin saunalyhty ja heräsin vasta äskenKatson Get Out leffaa.