niimpä, se niilo on idioottiEnnemmin tuota katsoo kuin niiloa.
niimpä, se niilo on idioottiEnnemmin tuota katsoo kuin niiloa.
No eihän se mitään ole tehnytkään, tämä on taas jonkun kostotoimi tai muu kiusa.Sillanpäätä vastaan on nostettu syyte lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja jotkut eukot puolustelee sitä edelleen,ettei voi olla totta
syyllinen on vasta kun tuomitaan. joku on voinut tehdä vaikka perättömän ilmiannon...Tuskin syyttäjä turhaan menee oikeuteen katso liitettä 8695
Jos olis ollu perätön ilmianto,niin tuskinpa oikeuteen asti menisi.syyllinen on vasta kun tuomitaan. joku on voinut tehdä vaikka perättömän ilmiannon...
saattaa mennä. onhan oikeudessa tehty vapauttavia päätöksiäkin,että se että juttu menee oikeuteen niin ei tarkoita vielä mitään.Jos olis ollu perätön ilmianto,niin tuskinpa oikeuteen asti menisi.
niimpä, kyllä se jo esitutkinnassa selviää jos oli perätön ilmiantoJos olis ollu perätön ilmianto,niin tuskinpa oikeuteen asti menisi.
totta tuokin, Suomessa pitää olla ihan aukottomat todisteet syyllisyydestä että tulee tuomiosaattaa mennä. onhan oikeudessa tehty vapauttavia päätöksiäkin,että se että juttu menee oikeuteen niin ei tarkoita vielä mitään.
Ai se on kuitenkin epäilty edelleen?Sillanpäätä vastaan on nostettu syyte lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja jotkut eukot puolustelee sitä edelleen,ettei voi olla totta
Niilo on kiltti ja karvainen nalle...niimpä, se niilo on idiootti
...ja idioottiNiilo on kiltti ja karvainen nalle...
Mua ei naurata. Seko jätkä.Niilo on mua ja palleroita naurattanu ja saanu hyvälle tuulelle tosi monesti, jo vuosia!
Ja Niilo on Suomen suosituin tubettaja!
Ihana Niilo!
ei ole suomen suosituin.Niilo on mua ja palleroita naurattanu ja saanu hyvälle tuulelle tosi monesti, jo vuosia!
Ihana Niilo!
Millä perusteella on seko?Käynyt apukoulun ja on aikuinen lapsi,en sen perusteella sekoksi kuitenkaan nimittellisi.Mua ei naurata. Seko jätkä.
Niilo ei päässyt edes 100 suomen suosituimman tubettajan listalleNiilo on mua ja palleroita naurattanu ja saanu hyvälle tuulelle tosi monesti, jo vuosia!
Ihana Niilo!
Näin, se olikin yleisön suosikki!Niilo ei päässyt edes 100 suomen suosituimman tubettajan listalle
https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/a9dbe94f-5ed3-4efc-93c8-54f049bb5bb6