Oletko harkinnut kirjailijanuraa? Susta voisi tulla mainio lastenkirjojen kirjoittaja
Voi vitsit sitä lellitään hieman liikaa, kun pääsee viekkuunKarvavauva juoksee unissaan sängyssä mun vieressä niin että heilun mukana!
Ainoa koira joka on päässy.Voi vitsit sitä lellitään hieman liikaa, kun pääsee viekkuun
Muista että kuri on rakkautta. Näin äitini minua lohdutti, kun itkin itseni uneen selkäsaunan jälkeenAinoa koira joka on päässy.
Edelliset ei oo päässy ees soffalle!
Alan pehmenee iän myötä! Ja koiraaki lellin!
Mullon aina elukat olleet tervetulleempia viekkuun kun yksikään mies ja tulevat aina olemaanVoi vitsit sitä lellitään hieman liikaa, kun pääsee viekkuun
Oletko himoinnut kurauraa? Susta voisi tulla mainio lastenpotta testaaja
Äidinkielen opettaja on ehdottanut tuota monta kertaa opistollaOletko harkinnut kirjailijanuraa? Susta voisi tulla mainio lastenkirjojen kirjoittaja
Kui se sulle tollassii ehottelloo?
No ei varmaan. Taas luulet liikoja itsestäsiÄidinkielen opettaja on ehdottanut tuota monta kertaa opistolla
Tästä syystä mä olekin aika elukka. Ja jalat on niin karvaset, että on ku villahousut jalassa kesät talvet...Mullon aina elukat olleet tervetulleempia viekkuun kun yksikään mies ja tulevat aina olemaan
No ei varmaan. Taas luulet liikoja itsestäsi
Tosta tulikin mieleeni, että pitääkin huomenna sheivata pohkeet!Tästä syystä mä olekin aika elukka. Ja jalat on niin karvaset, että on ku villahousut jalassa kesät talvet...
Sepä hauskaa?No voi ei. Taas nyin itseeni täällä ryppikseen oikein huolella
Tuo taas heräsi horroksestaan
Karvainen elluTosta tulikin mieleeni, että pitääkin huomenna sheivata pohkeet!
mä taas heräsin horroksesta
Tosta tulikin mieleeni, että pitääkin ottaa ja dildottaa omaan peräsuoleen niin nukuttaa paremmin!
Öitä!Hyvät yöt KaNamiehelle ja lispetille
Nähään huomenna ja jatkellaan
Hyvät yöt lispetille kalamiehen kanssa nussitaan yö Ja huomenna jatketaan
mulla on molo kipeä!