Höpsistäkukkuu!Sit sä häpeisit mua... Mun huumorini vaatisi välillä suodatinta.
Ja kun päätä kallistaa, niin sen puolen silmä muuttuu keltaiseksiÄlä kuuntele, hänellä on noussut lohiöljyt nuppiin.
No kiitos siitäkin. Mut pahoinpideltäisiin...Höpsistäkukkuu!
Mä mtn häpeis vaan nauraisin lirut pöksyissä ja yllyttäisin taustalla
Mä olen kaa pohjaton välilläNo tuntuu kelluvan ku rasva veen päällä ku ei täällä osalla täyty ollenkaan!
Mä olen kaa pohjaton välillä
Ei tossa porukassaNo kiitos siitäkin. Mut pahoinpideltäisiin...
Olisko nukkuaika!Ja älä vaan yritä pyllistää, sen puolen silmä muuttuu keltaiseksi
No ei ny sentään, etupuoli etupuoli...
Nuorena isoäiti aina ihmetteli, että miten voin syödä niin paljon lihoamatta. Sitten taas ennen kuolemaansa totesi sairaalan sängyllä, että sä olet KalaMies vähän lihonnut
No jopas...ups, tuli orkku ja lirkku
No opiskeluaikana yksi sekopää sai kerran ja alkoi itkemään... Siinä taas KM:llä oli ihmettelemistäNo jopas...
Kai hän sentään tuli sovituskopissa?No opiskeluaikana yksi sekopää sai kerran ja alkoi itkemään... Siinä taas H&M:llä oli ihmettelemistä
Ihan KM:n itsemurhayksiössä. Tosin mistä minä tiedän, jos typy valehteli. Voi olla että itku tuli katumuksesta tai säälistä...Kai hän sentään tuli sovituskopissa?
LihomattaNuorena isoäiti aina ihmetteli, että miten voin syödä niin paljon lihoamatta. Sitten taas ennen kuolemaansa totesi sairaalan sängyllä, että sä olet KalaMies vähän lihonnut
Yritä itte kirjoittaa tällä sumsangilla!Lihomatta
no en yritä.Yritä itte kirjoittaa tällä sumsangilla!
Joo, sori. En tajuu mikä muhun meni.No opiskeluaikana yksi sekopää sai kerran ja alkoi itkemään... Siinä taas KM:llä oli ihmettelemistä
Äläs pelottele siellä! Muutenkin sydäntä sähköistetty tänäänJoo, sori. En tajuu mikä muhun meni.
Tai siis tajuun mut... no enivei!
Mitennii sytäintä?Äläs pelottele siellä! Muutenkin sydäntä sähköistetty tänään
Make me!täällähän hillutaan kuin perjantai-iltana NYT NUKKUMAAN KAIKKI.
Make me poop cake!
I feel ya!Äläs pelottele siellä! Muutenkin sydäntä sähköistetty tänään
I feel ya!
Kerran tein pääsiäissiivousta. Imuroin tv-pöydän takaa, kani oli purrut johdot rikki ja kaadoin tv:n päällä olevat juuri ylikastelemani raeruohot vesineen johtoihin ja aloin imuroida.
Yhtä äkkiä laskeuduin sellasta luolaa pitkin alaspäin ratsastaen sillä imurilla ja näin peilejä ym hassuja juttuja. Hetken ajan luulin olevani ihan Ihmemaan lissu vaan, mutta sitten heräsin ja tajusinkin olevani ihan perus Pirkko Liisa ja sammuneeni kesken kevät siivouksen sohvalle dildo pinpissä.
The end poju
PS life is hard, better get use to it babe *juo votkakolaa*
Oli kyllä sellanen tykäys että!