No päivää. Teitkö Ellut?Huomenta!
Se S-market on auki 24h!Asiasta viidenteen. Iso suosittelu Forenomim Aparthotel Herttoniemelle.
Autolle saa paikan, huoneissa ei suuremmin melut kuulu, pyykkihuoneessa saa pyykättyä ja on s-market, Lidl sekä K-supermarket kävelyetäisyydellä ja Hanko Sushi alakerrassa.
62 euroa per yö kahden hengen huoneessa jossa on mikro ja jääkaappi.
Miksei kukaan motkota sulle nukkumisesta??Huomenta!
Ai se on oikein nimettykin joNo päivää. Teitkö Ellut?
Ei sais motkottaa. Uniapnea on vakava tautiMiksei kukaan motkota sulle nukkumisesta??
*murjottaa ja potkii pieniä kiviä*
On kuulema, onneks mulla ei sitä ooEi sais motkottaa. Uniapnea on vakava tauti
No, ehkä, mutta riippuu hyvin pitkälti siitä, mistä päin asiaa lähestytään ja lisäksi tilasto kertoo, että suhteessa kovin keskiarvoista poiketen tää on ollut mahdollista, jos näin on käynyt, mutta joka tapauksessa keskiarvon alapuolelle jäädään pitkälti!No päivää. Teitkö Ellut?
Nii ja kertaahan ei edes lasketa.No, ehkä, mutta riippuu hyvin pitkälti siitä, mistä päin asiaa lähestytään ja lisäksi tilasto kertoo, että suhteessa kovin keskiarvoista poiketen tää on ollut mahdollista, jos näin on käynyt, mutta joka tapauksessa keskiarvon alapuolelle jäädään pitkälti!
Kukas kumma kävi hörppäämässä mun punkkupullon tyhjäksi?
Ota olutkin. *tarjoaa*
Mä paistoin pari munaa ja laitoin mukaan tomaattia silputtuna ja herkkusieniä....ja nyt vasta tajusin kun asiasta mainittit, että siitä on jo ihan hävyttömän monta tuntia aikaa.Oon syöny tänään vaan kanasalaatin!
Nyt äkkiä tyhjäämään jääkaappia kitusiin etten vaan laihdu! Kovan työn oon tehny, että oon saanu talvirasvaa päälle!!
Elä syytä mua tekosestasi.
muoks: Aqe
Juotat mut känniin ja sitte räpsit mua sillä sähkölätkällä?Ota olutkin. *tarjoaa*
Kähvelsin mieheltä.
Kiitos *nappaa oluen*Ota olutkin. *tarjoaa*
Kähvelsin mieheltä.
Eiku opetan sua räpsimään sillä.Juotat mut känniin ja sitte räpsit mua sillä sähkölätkällä?
okOon syöny tänään vaan kanasalaatin, perhepitsan, kalakeittoa, nakkikeittoa, makkarakeittoa, lihakeittoa, punajuurisalaatin, lohikalasalaatin, perunamuusia ja pihalullia + salaatin, keburullan ilman rullaa, rullaatirullan ilman pullaa ja munan!
Nyt äkkiä tyhjäämään jääkaappia kitusiin etten vaan laihdu! Kovan työn oon tehny, että oon saanu talvirasvaa päälle!!
Ole hyvä! Näitähän riittää.Kiitos *nappaa oluen*
Heyyyy se oli mulle!!*sopertaa rosin pöydän alla*Kiitos *nappaa oluen*
Mies on varmaan hirveen kiitollinen tästäOle hyvä! Näitähän riittää.
Sinä vai Ron?
Sillä on vielä vartti aikaa kipaista tosta ässästä lisää.Mies on varmaan hirveen kiitollinen tästä