No tuskin siihen ainakaan hometta tuleeEikö se homejuusto pilaannu pimpissä, jos se on siellä yli yön? Ei kai sitä voi suödä enää, vai voiko?
Niin, ei kai, sehän on jo homeista alkuunkin. Ajattelin vain, että jos se pehmenee siellä, vaikka tuskin se mitään haittaa. Tuota täytynynee kysya AqelaltaNo tuskin siihen ainakaan hometta tulee
Oon kyllä kuullu sanonnan ”istuu perse homeessa”. Ehkä se juusto onkin siis sieltä takapajulasta kotosin, eikä meidän synnyinseudulta.Niin, ei kai, sehän on jo homeista alkuunkin. Ajattelin vain, että jos se pehmenee siellä, vaikka tuskin se mitään haittaa. Tuota täytynynee kysya Aqelalta
Ellun mielestä voi tehdä niin.Eikö se homejuusto pilaannu pimpissä, jos se on siellä yli yön? Ei kai sitä voi suödä enää, vai voiko?
Mulla ei ole siitä kokemusta.Niin, ei kai, sehän on jo homeista alkuunkin. Ajattelin vain, että jos se pehmenee siellä, vaikka tuskin se mitään haittaa. Tuota täytynynee kysya Aqelalta
Ellun mielestä voi tehdä
Nii, eilenhän niistä oli puhetta.Oho, mulla tuli KalaMiehen kulkuset mieleen.
Ei ne olleet kulkuset. Etkö muista, kun hän sanoi, että kun hän TULEE niin kilinä kuuluuNii, eilenhän niistä oli puhetta.
No mistäs luulet että se kilinä sit kuuluu?Ei ne olleet kulkuset. Etkö muista, kun hän sanoi, että kun hän TULEE niin kilinä kuuluu
NiinpäXEi ne olleet kulkuset. Etkö muista, kun hän sanoi, että kun hän TULEE niin kilinä kuuluu
Huomattiin se jo eilen kun sopertelit pöydän allaNo en muista kun otin iltanapsuja liian monta
No siitä hänen tulemisesta, sieltä tulee luultavasti pieniä hopeahelmiä.No mistäs luulet että se kilinä sit kuuluu?
Ei sille voi mitään. Turha olla huonossa suhteessa.Asiasta kukkaruukkuun.
Ei tää nyt niin pahalta tunnu, tai siis en oo ainakaan kuolemassa pystyyn.
Me lopetettiin suhde pari viikkoa sitten.
Mä siis rakastuin mun parhaaseen kaveriin n. 3 vuotta sitten ja nyt se on ohi.
Katsotaan pysytäänkö vielä parhaina kavereina. Ei erottu ainakaan riidoissa.
Seksi oli niiiin hyvää!!!! Harmittaa kun ei muu sittenkään wörkkiny!